X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mega Lo Mania


Svar
HulleHulleSkrevet 09/10-04 16:22 
*SPOILER* ;)

Har hevet denne klassiker frem fra gemmerne, og har lige gennemført det, men.. Det sidste billede jeg får er en tekst hvor der står at jeg ikke kan spille den sidste bane da jeg ikke har nogen mænd i suspend animation?!? Hvordan får jeg dette?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
MrCaseMrCaseSkrevet 09/10-04 17:59 
i den næst sidste bane, skal man putte sine mænd i det der 'suspend animation'. Jeg kan sgu ik' lige huske hvordan man gør, men det er noget med at ofre nogle mænd. De forsvinder (så vidt jeg husker) når man ...gør et eller andet... så man altså fryser dem ned, så man kan bruge dem i den sidste bane..

Agtigt... :)
Have you considered sucking less?
The DaneThe DaneSkrevet 09/10-04 18:53 
Den eneste faq. på gamefaqs siger blot tilsidst, at de skal i "shelters":

"You have to put people in shelters to use in the last battle."
http://db.gamefaqs.com/console/snes/file/megalomania.txt

Men har det ikke selv, så kan ikke hjælpe mere end det.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
HulleHulleSkrevet 09/10-04 22:01 
Linket vil ikke på min computer, og kan heller ikke finde Mega Lo Mania når jeg søger efter det på Gamefaqs :/

Har prøvet at spille på banen før den sidste, men det lader ikke til at jeg lige kan finde ud af hvordan det skal gøres.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
The DaneThe DaneSkrevet 10/10-04 02:29 
Det bliver også stavet i ét ord på gamefaqs.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
dRxLdRxLSkrevet 10/10-04 05:03 
Min bror siger at man får lov til at bruge alle de mænd som man ikke har brugt i hver verden. Dvs. at man i de første 9 verdener skal bruge så få mænd som muligt.
Så du skal igang med at spille forfra ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
OmenOmenSkrevet 10/10-04 10:04 
Det var da egentlig en genial ide!

En klassiker for øvrigt, var der andre her inde fra der nogen sinde så billederne fra den "droppede" efterfølger?
Vote Ficus!
HulleHulleSkrevet 10/10-04 10:27 
Nope, men har du et link vil jeg meget gerne se dem :)

The Dane -> Så fandt jeg den, takker. Den var dog til ingen hjælp. Lousy faq ;)

dRxL -> Jeg har skamt gemt en masse mænd. Har 300 mænd til den sidste bane, så jeg har været forsigtig med hvad jeg har brugt. På den sidste smidder den alle mændene automatisk på banen, så der er ikke så meget er gøre.

Jeg må forfra og finde ud af hvordan jeg får dem i suspend animation. Når jeg engang får taget mig sammen.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
MrCaseMrCaseSkrevet 10/10-04 16:31 
men jeg mener at det er inde i selve den næst sidste bane, at de skal i det der suspend halløj.
Unikt fra resten af spillet...
Have you considered sucking less?
KTCKTCSkrevet 11/10-04 11:13 
Du skal ganske rigtigt "fryse" dem ned til brug i sidste bane. Der kommer en ikon frem i listen, når dette kan gøres. Hold øje med den, for du kan gøre det ved borgene i nogle af banerne.

Det er længe siden jeg har spillet det, men det er altså fremgangsmåden. Jeg skulle næsten prøve det igen engang snart...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig