X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt GameCube Bundle i EU


Svar
JAAJAASkrevet 08/10-04 18:53, rettet 08/10-04 20:25 
Jeg vidste allerede, at jeg ville have en GameCube igen. Jeg vidste også, at jeg ville spille Tales of Symphonia. Nintendo har lige gjort det meget let for mig. For pokker det er er rart, at se den slags i Europa. Håber prisen bliver holdt på et fornuftigt leje. Udgivelsesdato 19. november. Jeux France kalder det en "Ultra Limited Edition", så man skal måske være på mærkerne, for at få fat i én.

Nyt Bundle
BeanoBeanoSkrevet 08/10-04 20:17, rettet 08/10-04 20:17 
Yrkk... i den farve ligner Cuben da noget en Xbox har kastet op :)
Per SPer SSkrevet 08/10-04 20:26 
Petroleumsgrøn. Kan ikke se om det er metallic lak. Lidt fruity efter min smag.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
JAAJAASkrevet 08/10-04 20:43, rettet 08/10-04 20:59 
Nu er der jo nogle af os, som sluger den type sukkersødt, japansk design råt. Jeg er en af dem. Det kan ikke blive fruity nok. Desværre fås den jo ikke i lyserød, men mintgrøn er stort set lige så godt :)

Det her ligner en af de modeller, der blev vist frem da GC'en først blev fremvist, men som aldrig blev udgivet. Den er for lækker!

Jeg er faktisk lidt forundret over, at du, Per, ikke synes om den. Den skriger jo "Jeg er fra Japan!".
SumezSumezSkrevet 08/10-04 20:55 
Jeg synes faktisk det er en ret lækker farve. Billedet er lige lovlig klister-et-glansbilled-på-din-Cube-agtigt, men merchandise er altid fedt. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FanboyFanboySkrevet 08/10-04 21:54 
Omg, en lille sexet fætter. Hvornår er release?
ValkyrieValkyrieSkrevet 08/10-04 21:55 
Hahaha... den er faktisk grimmere end xbox:P

Orange GC -> ALL...
Well crucify the insincere tonight...
Per SPer SSkrevet 08/10-04 22:08 
Jeg er ret ligeglad med de her special editions. Japansk eller ej. Hvis jeg endelig skulle have noget specielt, fik jeg lavet en unik "custom" udgave.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
JAAJAASkrevet 08/10-04 22:19, rettet 08/10-04 22:25 
Jeg er også fløjtende med, at det er en limited edition. Jeg er bare vild med farven! Skulle jeg customize en GC, ville det være cirka sådan, den kom til at se ud. Hvordan man kan kalde den grim, er mig et under, men sådan er der jo så meget, når man har med europæere eller amerikanere at gøre :P

Fanboy: 19. november.
The DaneThe DaneSkrevet 08/10-04 23:27 
Synes den er lidt parfumeret (falsk farve), men ellers er den lækker.

Jeg vil lige endnu engang tage muligheden for at brokke mig over vi ikke har nogen ordentlige specialbutikker i DK, eller bare et åbent spilmarked som ikke blot gik på "mainstream" spillene. Man skal jo lede 47 år for at finde noget specielt ude på nettet. (og det var så den daglige brok :D).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
DarkenDarkenSkrevet 09/10-04 00:16 
jeg er glad for min sorte GC for den passer med min sorte xbox og min sorte ps2 ;)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
JAAJAASkrevet 09/10-04 03:45 
Din Xbox er mørkegrøn :P
gammagammaSkrevet 16/10-04 23:15 
Jeg synes at billedet ødelægger det. Men ellers er den da okay.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig