X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Flipnic


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 07/10-04 18:19 
Kender i til dette spil? Det ligner en gang Rez i flipper-udgave. Kan det anbefales?

Flipnic me!
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Zzap!Zzap!Skrevet 07/10-04 18:55 
De flippede i hvert fald helt ud over det på rllmuk forummet, omkring juletid sidste år.
Det skulle da også have noget af den flotteste grafik der er set på PS2, og ganske godt gameplay.
Jeg har dog ikke kunnet bringe mig selv til at købe det når jeg har set det i butikkerne, fordi Egmont har været så griske at sætte fuldpris mærkat på et spil, der alle andre steder i verden blive solgt til budget pris (omkring 250,-).
Så mit råd til dig, er at købe det på nettet. For det ER tænkt som et budget spil, og jeg mener ikke at nogen skal betale fuld pris, uanset hvor godt det måtte være.
Born to kill space
Per SPer SSkrevet 07/10-04 19:41, rettet 07/10-04 20:00 
Egmont har intet med Flipnic at gøre. Det blev håndteret af Ubi Soft tidligere på året uden nogen form for opbakning. Hverken markedsføring eller, underligt nok, PR.

Det betød så i praksis at ingen har modtaget, eller i hvert fald ingen har anmeldt, spillet i Danmark. Hvilket jeg finder dybt tåbeligt - uanset om de laver markedsføring på det eller ej.

I Japan er Flipnic en officiel Sony udgivelse, men pga. manglende forståelse (eller kreativitet) for spillets originale indgangsvinkel på flipperspil, er det droppet af Sony som first party i vesten og udgivet af Ubi Soft i EU.

Jeg har selv haft det et stykke tid og kan varmt anbefale det. Det er både sjovt og anderledes. I Danmark har jeg set det hos Boomtown til en (forholdsvis) billig pris.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Per SPer SSkrevet 07/10-04 20:19, rettet 07/10-04 20:32 
Anders var flink at oprette spillet med PAL cover og 20 billeder i PR arkivet.

Flipnic i PR
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
King ChaosKing ChaosSkrevet 07/10-04 21:30 
Ja, vi sælger det til 199. Personligt var jeg meget skuffet. Jeg synes slet ikke "mekanikken" i spillet er på højde med hvad jeg forventer af et pinball-spil. Man må i det mindste regne med at flipperne reagerer hurtigt og korrekt på ens input. Det er ikke tilfældet her. :(
Per SPer SSkrevet 07/10-04 22:11, rettet 07/10-04 22:14 
Til gengæld kan man sidde og hygge sig med det længe som et slappe af spil. Jeg synes nu ikke at der er bøvl med flipperne.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SumezSumezSkrevet 08/10-04 09:57, rettet 08/10-04 09:57 
Per S roste det meget på vores arkadeodyssé, så jeg snuppede det i går til 110kr på Play.com. Er meget spændt på det. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 08/10-04 10:09 
Jeg så det også dér og det var egentlig grunden til at jeg spurgte. Melder du ikke tilbage når du har prøvet det?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig