X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Perfekt genesis emulator til xbox


Svar
dRxLdRxLSkrevet 26/04-03 14:41, rettet 26/04-03 14:46 
Endelig har jeg fundet en perfekt genesis emulator til xbox'en. Jeg har før haft én der hed DgenX, men lyden var en lille smule ved siden af (metallisk støj), der var slowdown og den kunne ikke spille alt (bla. Shinobi 3).

Som en "lille" bonus kan den også afspille megaCD og 32X spil og har savestates =)=)=)=)

Helt fantastisk!

Men I må selv finde den.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ValkyrieValkyrieSkrevet 26/04-03 16:00 
Virker den kun på Xbox...... Hmmm......

?

Og er det her overhovdet lovligt?.... DrXL dette er ikke første gang du har været i seng med Konsolforum loven:O

;D
Well crucify the insincere tonight...
AmbyAmbySkrevet 26/04-03 16:08 
it matters not if its right or wrong. It matters only how you play the game.. :D
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
dRxLdRxLSkrevet 26/04-03 16:44 
32x er godt nok fra 94, men så må jeg vel bare lade være med at diskutere den (den har heller ingen spil der fænger mig).

Men dette fantastiske stykke software har faktisk skærpet min appetit på at købe Mickey Mania til MegaCD, forudsat selvfølgelig at CD emuleringen fungerer godt på xbox'en. Så selv om man emulerer behøver man jo ikke piratkopiere.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
King ChaosKing ChaosSkrevet 26/04-03 22:06 
Du mener... at du ejer de originale spil, men vil alligevel hellere spille emulationen på Xbox?
dRxLdRxLSkrevet 26/04-03 22:10 
Jeg mener at jeg gerne vil anskaffe mig 1 af de originale spil (Mickey Mania til mega CD) og afspille det på xbox emulatoren.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
King ChaosKing ChaosSkrevet 26/04-03 22:20 
Nice. :)
3of193of19Skrevet 26/04-03 23:12 
Selvfølgelig er det rarest at have maskinerne, men det er jo begrænser hvor meget plads man har i en lille lejlighed/kollegværelse. Så emulation på Xbox er da meget lækker.
AmbyAmbySkrevet 26/04-03 23:26 
Som er meget i takt med "Try-before-buy" teroien som er blevet diskuteret lidt i en anden tråd.

Hvis man på en eller anden måde har fået fat i en pirat af et medie (film/musik/spil), og kan lide det, så køber man self. det originalt.
Hvis man ikke kan lide det så sletter man det.

Andre end mig der synes disse hjemmelavede regler giver lidt mening ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RJKRJKSkrevet 26/04-03 23:29 
Måske, men det er stadig ulovligt og som sådan falder det udenfor vores regelsæt. Så undlad venligst at diskutere det.

Tak.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 27/04-03 18:30 
I sgu prøve at skaffe en MegaDrive eller Genesis. Det er helt utroligt. Den kan spille ALLE spillene, og lyden er perfekt! Helt vildt at man kunne lave sådan en god emulator helt tilbage i firserne.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 27/04-03 21:53 
Sumez: Husk smiley'en så folk fatter at du er ironisk. ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/04-03 19:20 
kan du ikke afsløre hvad den emulator hedder?
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 28/04-03 19:47 
Den hedder GENS
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 29/04-03 15:44 
KTC >
Sumez: Husk smiley'en så folk fatter at du er ironisk. ;)

Jeg var hamrende seriøs
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 29/04-03 16:09 
Har haft konsollen i virkeligheden (32X og MegaCD er dog en ny oplevelse for mig) og har også et par gange overvejet at anskaffe mig dem. Men prisen på spil og hardware kombineret med det upraktiske i at skulle til at rode med de fysiske enheder og deres forskellige kabler og kontrollere afholder mig fra det. Emulatoren giver mig jo et RGB billede der er forbedret med noget forfatteren kalder "2xSai" der får genesis grafikken til at fremstå smukkere end jeg nogensinde har set den på den rigtige maskine.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KTCKTCSkrevet 29/04-03 17:20 
Sumez: Så har du da et problem, hvis du mener at datidens maskiner bare emulerede...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
King ChaosKing ChaosSkrevet 29/04-03 17:40 
Sprogligt er det selvfølgelig noget pjat. Men han har ret: Mega Drive er den bedste emulator af... Mega Drive.

Prøv at ta' ned på savannen i Afrika se hvem der er bedst til at ligne en elefant: Ja, en elefant, selvfølgelig. :)
dRxLdRxLSkrevet 29/04-03 18:28 
Og så glemte jeg tilmed at nævne savestates. Jeg er jo ikke en teenager med uendelige mængder af tid til min rådighed, så det er meget rart kun at skulle gå en lille smule tilbage i stedet for at skulle starte helt forfra, når man kvajer sig i de spil man er ved at genopleve.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 29/04-03 20:06 
Mmm. King Chaos fattede det da ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 29/04-03 21:46, rettet 29/04-03 22:07 
King Chaos >
Prøv at ta' ned på savannen i Afrika se hvem der er bedst til at ligne en elefant: Ja, en elefant, selvfølgelig. :)

Bare vent til vi får billeder på vores profiler :-D

De kalder mig Dumbo.

On topic: Hvordan fungerer Save funktionen? Jeg har altid savnet batteri-backup på den gamle Genesis. Men RPG'erne må da have haft?

Hvilke titler havde egentlig Back-up?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig