X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DS titler på release dagen.


Svar
happyEDhappyEDSkrevet 07/10-04 13:40 
Det er offliggjort hvilke titler der kommer på release dagen af DS'en.

Med DS får man både metroid(demo), mario 64, og pictochat(indbygget)
og spil der fra nintendo er på dagen er:Metroid Prime Hunters: First Hunt, WarioWare Inc. DS, Animal Crossing DS, Yoshi's Touch & Go, Advance Wars DS.

Det ser godt ud. Glæder mig til Warioware og advance wars;)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 07/10-04 14:09, rettet 07/10-04 14:23 
Jeg er ret sikker på, fra de kilder jeg har læst, at Advance Wars DS først kommer lidt senere. Men jeg blev lidt glad, da jeg hørte at der kom et Advance Wars til DS'en :)

EDIT:

fra gamespot:

The first-party offerings for the system's launch will include Super Mario 64 DS, a translation of the Nintendo 64 classic; a playable demo of the upcoming Metroid game, Metroid Prime Hunters: First Hunt; and PictoChat, which will be built into the DS and will let users exchange text messages or hand-drawn pictures and send them wirelessly to up to 15 other nearby Nintendo DS users. Looking further ahead, there will be a number of first-party DS-exclusive games hitting the system, including a multiplayer-enabled Mario Kart game, the full version of Metroid Prime Hunters: First Hunt, WarioWare Inc. DS, Animal Crossing DS, Yoshi's Touch & Go, Advance Wars DS, and a what is listed as a new Super Mario Bros. game. Nintendo-published games can be expected to retail for as low as $29.99.

Jeg tog vist fejl, det var det der "looking further ahead" der forvirrede mig.
BeanoBeanoSkrevet 07/10-04 14:24, rettet 07/10-04 14:25 
Faktisk er der ikke offentliggjort hvilke titler (udover de 2-3 stykker) der faktisk kommer på selve launch dagen, men hvilke titler der kommer inden for den første måned.

Link
RuneSPRuneSPSkrevet 07/10-04 14:45, rettet 07/10-04 14:46 
Det mener cube europe ellers at de har fået fat i:

Cube-Europe>
Update: Here we have the official announced DS titles, for the Japanese launch plus some more future titles.

More news comes from the Nintendo Tokyo Conference. There will be 12 launch titles in the Japanese launch on December 2. Those are:

* Super Mario 64 DS (Nintendo)
* Pokémon Dash (Nintendo)
* Big Concert! Band Brothers (Nintendo)
* Touch! Made in Wario (Nintendo)
* Intuitive Stroke (Nintendo)
* Zoo Keeper (Success)
* Mahjongg Tournament (Koei)
* Feel the Magic (Sega)
* Tendo Dokuta (Spike)
* Urbz: Sims in the City (EA)
* Plus 2 unconfirmed titles

As you see there is a new Pokemon game too. Moreover there are tons of games coming from many developers and here we have some of the titles that will hit the market soon or later after the DS US release date:

* Final Fantasy III (Square-Enix)
* Advance Wars DS (Nintendo)
* Yoshi's Touch & Go (Nintendo)
* Pokémon Dash (Nintendo)
* GoldenEye: Rogue Agent (EA)
* Need for Speed Underground (EA)
* Madden NFL 2005 (EA)
* Tiger Woods PGA Tour Golf (EA)
* Ping Pals (THQ)
* Spiderman 2 (Activision)
* Animal Crossing DS (Nintendo)
* New Super Mario Bros game (Nintendo)
* Mario Kart DS (Nintendo)
* Asphalt Urban GT (Ubisoft)
* Rayman (Ubisoft)
* Crush (Ubisoft)
* Ridge Racer (Namco)
* Mr. Driller: Drill Spirits (Namco)
* Viewtiful Joe (Capcom)
* Bomberman (Hudson Soft)
* Frogger (Konami Studios)
* Final Fantasy: Crystal Chronicles (Square-Enix)

Reggie Fils-Aime, the executive vice president of sales and marketing of Nintendo of America stated: "DS provides a roadmap to the future of videogames. The overwhelming support of strong third party titles, combined with Nintendo's flagship franchise, makes this the strongest software support for any Nintendo system in more than a decade."

More news in the next hours. Stay tuned.


... lidt mere info følger her!
BeanoBeanoSkrevet 07/10-04 14:48 
Jeg omtalte US launch som er tidligere.
RuneSPRuneSPSkrevet 07/10-04 18:16 
Nååeh OK :)
SephirothSephirothSkrevet 07/10-04 18:26 
Feel the Magix XY/XX ser forresten meget interessant. IGN har en mindre artikel om det.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
ChronoChronoSkrevet 08/10-04 12:31 
Kan være i allerede ved det, men her er en liste over de titler der kommer i US til Launch:

http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=4392

Ikke vildt spændende. Tror bare jeg nøjes med PictoChat og Metroid-demo til at starte med.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
seebergseebergSkrevet 08/10-04 12:43 
Har i tjekket gameplay demonstrationen af Super Mario 64 DS ud?

nam nam...
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
HulleHulleSkrevet 10/10-04 10:39 
Den er lækker. Regnede heller ikke med at jeg ville købe Mario 64 til maskinen. Har jo spillet det til døde på Nintendo 64. Men efter at have set filmen, er det bestilt. De har ikke blot konverteret spillet, men virkelig tilføjet nogen seje ting.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
happyEDhappyEDSkrevet 10/10-04 13:28 
Ja det ser sku godt ud. Det bliver bedre og bedre, hvor har du bestilt det??
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
HulleHulleSkrevet 10/10-04 14:04 


Lik-Sang
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
happyEDhappyEDSkrevet 10/10-04 14:05, rettet 10/10-04 14:19 
Ja jeg så lige det andet indlæg. har også bestilt den der, og warioware og super mario 64.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
OkottaOkottaSkrevet 19/10-04 12:25 
IGN og GameSpot har en næsten 2 timers demonstration af DS'en oppe, i videoformat.

Den måde de styrer Metroid Prime: Hunters på, giver mig simpelthen julelys i øjnene.

Det er intet mindre end hvad der svarer til mus + keyboard styring, som vi kender det fra PC. Fyren der demonstrerer spillet, får det til at se legende let ud - jeg tvivler ikke på at det er fuldstændigt intuitivt - og jeg kan næsten ikke vente med få lov til at spille det selv. Det ser fuldstændigt analogt ud = 100 % lækkert.

DS'en kommer til at koste lige omkring de 1000,- og spillene koster vel ikke over 500,- pr. stk? Dvs. at man kan få konsollen + to spil, for ca. 2000,- ?

Var det ca. 2000,- PSP'en kostede, *kun* for konsollen? Ha ha - kom igen Sony.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
HulleHulleSkrevet 19/10-04 12:46, rettet 19/10-04 12:47 
Nogen spil bliver solgt helt ned til 30$ stykket da produktions omkostningerne ikke er så høje som på eksempelvis GBA. Så måske du kan hive 3 hjem plus maskinen for ca 2000,-

Ingen tvivl kan vist ligge om at DS bliver for lækker med alle de features den indeholder.

EDIT: Kan du ikke lige smide linket op til filmen på Gamespot.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
OkottaOkottaSkrevet 19/10-04 13:11 
Filmen ligger inde under On-Demand Video, i DS sektionen.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PalleJensenPalleJensenSkrevet 19/10-04 15:24, rettet 19/10-04 15:25 
Okotta>
Dvs. at man kan få konsollen + to spil, for ca. 2000,- ?

Var det ca. 2000,- PSP'en kostede, *kun* for konsollen? Ha ha - kom igen Sony.


Well well, PSP skal såmænd nok klare sig - den henvender sig til nogle helt andre mennesker end Nintendo folket og med de muligheder som PSP indeholder, er det klart at den bliver dyrere end DS.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
WehnerWehnerSkrevet 19/10-04 16:45 
Okotta>
Den måde de styrer Metroid Prime: Hunters på, giver mig simpelthen julelys i øjnene.

Det er intet mindre end hvad der svarer til mus + keyboard styring, som vi kender det fra PC.

Du siger det som om det er en god ting ;)

Men jeg glæder mig nu også til at prøve den.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HulleHulleSkrevet 19/10-04 22:47 
PalleJensen>
..og med de muligheder som PSP indeholder, er det klart at den bliver dyrere end DS.

Muligheder.. Hvis vi kigger ud fra et gameplay mæssigt perspektiv, så burde DS være den dyre. Mulighederne PSP indeholder er jo ikke ligefrem nogen der kommer til at fremme oplevelsen af at spille. Tværtimod vil de tære på den kortvarige levetid batteriet har.

PSP imponerer med sin grafik, DS med sin innovation. Hvilket der så opvejer mest er op til den enkelte.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SumezSumezSkrevet 20/10-04 14:59 
Touchscreen plejer at være temmelig dyrt hardware, så jeg er meget imponeret over DS'ens lave pris..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig