X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sjællændere/Kbh'ere til træf?


Svar
PlaykidPlaykidSkrevet 06/10-04 14:40 
P.t. ser det ikke der er nogle af de oprindelige folk som har meldt sig til dette træf.
Hverken 3of19, Sumez, dRxL, Le roof, skyblazer?

Spørgsmålet er så om de bare har glemt at gøre det, eller det ikke bliver til noget denne gang?

Jeg har self. selv mulighed for at tage toget, eller bus derind.
Desuden er der en temligt lille chance for jeg selv kan tage bilen derhen.

Det kunne være meget rart at det blev opklaret i tide.
Spiller nu: Halo 3
RitesRitesSkrevet 07/10-04 06:17 
Jeg syntes det er snyd at det kun bliver holdt i Jylland, så jeg nøjes med KS :/
» a winner is you «
flusweflusweSkrevet 07/10-04 08:03 
Vad kostar tåget till Århus ungefär? Funderar på att komma över från Malmö.
SumezSumezSkrevet 07/10-04 09:00 
Jeg kommer heller ikke, det er for dyrt. Det er tredje gang i træk, det bliver holdt i Jylland, og det rækker min pengepung slet ikke til!
Desværre.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 07/10-04 09:16 
Hvad blev der af det der konsolseminar?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Le RoofLe RoofSkrevet 07/10-04 11:29, rettet 07/10-04 11:31 
PS2 playkid>
Spørgsmålet er så om de bare har glemt at gøre det, eller det ikke bliver til noget denne gang?

Jeg har ikke glemt det og regner også stærkt med at jeg ta'r med denne gang. Har bare ikke været så hurtig med tilmeldingen...

fluswe: 320 Dkr (frem og tilbage) hvis vi tager bussen fra Kbh :)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
flusweflusweSkrevet 07/10-04 18:56 
fluswe: 320 Dkr (frem og tilbage) hvis vi tager bussen fra Kbh :)

Tack för info, Jag ska se vad min räkning till tandläkaren slutar på i morgon. Ska göra en rotfyllning! :(
Le RoofLe RoofSkrevet 07/10-04 23:30 
Hehe, samme her ;)

Men min tandlæge er åbenbart blevet syg, så jeg må vente, med det sidste af rodbehandlingen, til næste uge...
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 08/10-04 03:26 
(tandlæge... hvad er det? ;)) Jeg springer tandlægen over for at deltage ved kommende træf. Så må vi se, om det var en god idé.

Bus fra KBH så?
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
RJKRJKSkrevet 08/10-04 13:18 
Toget København H - Århus H koster 287,- hver vej (+20,- for pladsbillet).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
The DaneThe DaneSkrevet 08/10-04 15:16 
Med mindre det enten er ung billet, eller Orange så er det omkring 165-75 hver vej.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
PlaykidPlaykidSkrevet 08/10-04 16:20 
Det er da godt at se det ikke er helt glemt:)
Bus virker da som en god ide, hvis det er den samme som sidst.
Eneste jeg er lidt bange for at bus chafføren og hans tendens til at kaste med ting.
Spiller nu: Halo 3
PlaykidPlaykidSkrevet 24/10-04 23:50 
Det er i næste uge, så vi må næsten se at få aftalt noget.

Personligt er jeg mest for tog, da jeg ikke vil have min Xbox smidt rundt med.
Spiller nu: Halo 3
SumezSumezSkrevet 25/10-04 10:19 
Er der ikke en venligsindet sjællænder, der vil tage sig af at hente min P:R-t-shirt, mit Halo fra Rune og mit Animal Crossing fra Hanky med hjem til øen?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 25/10-04 10:43 
Godt du nævnte det.. havde nær glemt det :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
PlaykidPlaykidSkrevet 26/10-04 17:20 
Bumper lige en ekstra gang:)
Spiller nu: Halo 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig