X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Eiga i Filmland


Svar
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 05/10-04 22:26, rettet 06/10-04 00:59 
Play:Rights "søstersite", Eiga, gik i luften den d. 28. september 2004, som annonceret under Information her.

I morgen, onsdag d. 6. oktober, medvirker Eigas udsendte anmelder, Per Sørensen, i studiet i Filmland på DR P2 (radio) mellem 13.00-14.00.

Radioindslaget kan høres 'live' via direkte streaming på www.dr.dk, ved at vælge P2 i rullepanelet "Hør Radio".

Det kan også nedhentes og høres med "RealPlayer"-software, såsnart Filmland har lagt
onsdagsprogammet ud til nedhentning. Det gøres ved at trykke på "Hør seneste Filmland"-linket øverst på http://www.dr.dk/kultur/indexfilm.asp?RedaktionsID=55&SubjectID=124&action=program&template=2&skabelon=1]dr.dk/kultur[/LINK]" target="">dr.dk/kultur-siden.

Mvh.
Anders Pugé
http://www.eiga.dk]Eiga[/LINK]" target="">Eiga
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
The DaneThe DaneSkrevet 05/10-04 22:29 
Det sendes ikke på TV?
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 05/10-04 22:39 
Nej, radioudsendelse only - tilrettelagt af radiovært og filmanmelder (tv) Per Juul Carlsen, Filmland DR.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SumezSumezSkrevet 06/10-04 13:46 
Så har jeg lige hørt det. Rigtig godt snakket og promoveret af Per S.
Iøvrigt hedder det "toppen af isbjerget". ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SøgAArdSøgAArdSkrevet 06/10-04 14:10 
Super cool!
Home is where the hardware is..
MarcusMarcusSkrevet 06/10-04 15:53 
Det starter 41.01 til jer der ikke vil høre hele episoden.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 08/10-04 15:17, rettet 08/10-04 15:54 
Interview fra Filmland, P2 mellem Niki Vraast-Thomsen og Per Sørensen (ca. 6.11 min. inkl. "klassisk forspil"):

mp3-version
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig