X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo 2 - Drool time!


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 25/04-03 20:54 
Fra OXM:

"Sat in a darkened hotel suite in San Jose at the Game Developer's Conference, Microsoft suprised precisely no one when it announced that the highly anticipated follow-up to Halo 2 would be released in early 2004 rather than late 2003.

To soften the blow though, Bungie was on hand at the GDC to demo a tiny square of Halo 2. It was literally a floating square of terrain inhabited by Master Chief, a Covenant soldier, a Warthog, a Marine and a couple of buildings. We proceeded to zoom in on the characters, comparing them with the versions from the original game. Which was a real eye opener - there's simply no comparison.

The shiny new Master Chief is detailed, realistic, dimpled and just about perfect. We zoomed in on his bump-mapped new rifle, panned the camera along the scope, revealing highly detailed, engraved lettering on the stock.

The Marine had an equally impressive physique and a perfectly rendered, realistic human face. The Covenant trooper was perhaps even more astounding though - the vague purple armoured 'thing' from Halo had become a living, breathing monster, with visible mouthparts and grossly pulsating mandibles. For the first time, the Covenant actually seemed worse than the Flood...

There's no doubt that when it finally arrives, Halo 2 will push the boundaries of the first-person shooter as far as any Doom or Unreal could ever hope to. Halo 2 is also set to become the flagship XBox Live game, promising a wealth of game modes not seen in the original".
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KeenKeenSkrevet 25/04-03 21:09, rettet 25/04-03 21:10 
I can't wait
ValkyrieValkyrieSkrevet 25/04-03 22:25 
Man kan bare blive lidt bekymret.... Med Doom 3 og HL2 ude på gaden i 2003, for Halo 2 meget at leve op til!

Jeg tvivler altså også på at Xboxen kan klare den grafik vi så i traileren! Selvom det påstås at det skulle være in game så tænk over hvor meget du f.eks. på presse Boxen online.... Blood gulch 2..... 16 spillere alle med headset og massere af banshhes ovs der flyver om ørene også med den grafik:O

.... Også i single player hvis der kommer lige så store slag og sådan noget...

Jeg glæder mig virkelig til E3.... Det skal nok blive sjovt at se hvad Bungie har i posen til os!
Well crucify the insincere tonight...
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 25/04-03 22:31, rettet 25/04-03 22:32 
Personligt tror jeg at Doom 3 på lang sigt bliver et flop, da spillets p.t. eneste force lyder til at være grafikmotoren. HL 2 derimod!!, se der kan man tale om en titel mange har ventet på med længsel¨(okay det r også tilfældet med doom3), men lad os nu se hvornår de tot titler kommer ud. Jeg skal i hvert fald have dem begge "no matter what"! - men Doom 3?.... det vil jeg sq se positive reviews af først!
I win, you loose
SumezSumezSkrevet 25/04-03 22:43 
Born2Play >
There's no doubt that when it finally arrives, Halo 2 will push the boundaries of the first-person shooter as far as any Doom or Unreal could ever hope to.

Siger det særlig meget??
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SolaegSolaegSkrevet 25/04-03 23:20 
Kan du da ikke se på det positive ved Halo (1-2) engang imellem Sumez?! Det lyder jo vildt godt det som B2P postede!

Så må vi bare håbe, at det kommer til at køre flydende i SP og MP, samt håbe på endnu et super gameplay.

Glæder mig!
PriestPriestSkrevet 26/04-03 02:35 
Public EnemY >
Jeg tvivler altså også på at Xboxen kan klare den grafik vi så i traileren! Selvom det påstås at det skulle være in game så tænk over hvor meget du f.eks. på presse Boxen online.... Blood gulch 2..... 16 spillere alle med headset og massere af banshhes ovs der flyver om ørene også med den grafik:O

Dét spil kommer kun til at fungere godt online, hvis der fra Microsoft's side, bliver sat servere til rådighed. Det samme kan siges om Wolfenstein.
OmenOmenSkrevet 26/04-03 02:54 
RQvsnapz >
Personligt tror jeg at Doom 3 på lang sigt bliver et flop, da spillets p.t. eneste force lyder til at være grafikmotoren.

Doom 3 har den fordel at det ikke behøver at være en gameplay mæssigt god titel, for at sælge. Det har navnet, holdet bag og er en kæmpe franchise.
Vote Ficus!
RitesRitesSkrevet 26/04-03 07:39 
Imo, så skal Halo 2 kun leve op til Halo.

Det er ikke det sædvanlige PC action spil og det ved præcist hvad det vil.

Det syntes jeg ikke at Doom 3 gør. Half-Life 2 er så i sig selv heller ikke et sædvanligt PC action spil, men foretrækker Halo over Half-Life(1).
» a winner is you «
ValkyrieValkyrieSkrevet 26/04-03 08:06 
Priest >
Dét spil kommer kun til at fungere godt online, hvis der fra Microsoft's side, bliver sat servere til rådighed. Det samme kan siges om Wolfenstein.

Enig! MS skal hoste op med T3 kvalitet servere, men med et spil som Halo 2 kan det gå hen og bliver rigtgi dyrt. Det kommer vel til at sælge godt ik?!!
Well crucify the insincere tonight...
PlaykidPlaykidSkrevet 26/04-03 10:35, rettet 26/04-03 10:36 
Man kunne godt forvente spillet bliver dyre end normalt, men det tror jeg nu ikke det gør.
Spil har da altid ligget i det prisleje (med visse undtagelser) selvom grafikken og mange andre ting har udviklet/forbedret sig i spil.
Udviklere plejer jo at forbedre store titler på mange måder, hvilket gør at spillene nok også sælger på andet end spillets forgænger, bla. for at lokke nye kunder til, men også for at kræse om fansene af spillene.

Opresumering: Fordi at et spil får ny grafikmotor, bedre AI etc. etc. bliver spillet ikke nødvendigvis dyre.

Edit Jeg glæder mig også sindsygt meget til spillet!
Spiller nu: Halo 3
SephirothSephirothSkrevet 26/04-03 10:45, rettet 26/04-03 10:46 
Jeg tror, han mener dyrere at udvikle ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 26/04-03 11:44, rettet 26/04-03 11:47 
Doom 3 har den fordel at det ikke behøver at være en gameplay mæssigt god titel, for at sælge. Det har navnet, holdet bag og er en kæmpe franchise.

Det gør ikke spillet bedre :( Hvis du læste hvad jeg skrev korrekt vill du også se "på lang sigt". Der er ingen tvivl om at spillet vil sælge rigtig godt da det er en ventet titel og kan prale af en fantastisk grafik. Ikke desto mindre vil jeg "tro" at Halo 2 vil være et bedre køb bl.a. fordi der bliver gjort mere ud af AI såvel som multiplayerdelen.

>Ps2 Playkid
Edit Jeg glæder mig også sindsygt meget til spillet!

Ja hvem gør ikke det ;)
I win, you loose
KilroyKilroySkrevet 27/04-03 09:37 
Halo 2 vil da forhåbentlig også kunne spilles i single-player, ikke?
Kilroy Was Here
RitesRitesSkrevet 27/04-03 09:47 
Kun hvis man linker to maskiner sammen.
» a winner is you «
ValkyrieValkyrieSkrevet 27/04-03 10:30 
Kilroy >
Halo 2 vil da forhåbentlig også kunne spilles i single-player, ikke?

Nej! Du kan spille et challange mode sammen med en anden, hvis du linker en anden maskine med den. Det er ikke noget rigtig single player, bare sådan nogen små opgaver man skal gøre sammen med en anden på en træningsbane!
Well crucify the insincere tonight...
PlaykidPlaykidSkrevet 27/04-03 10:33 
I skræmmer mig:)
Spiller nu: Halo 3
ValkyrieValkyrieSkrevet 27/04-03 11:59 
Undskyld playkid:)

Måske kan disse nye screens få dig op og køre igen:

56 K'ere...... Dont even think about it:P
Well crucify the insincere tonight...
PlaykidPlaykidSkrevet 27/04-03 12:19 
Lækkert!!!
Spiller nu: Halo 3
SolaegSolaegSkrevet 27/04-03 12:32 
Det ser så fedt ud!
enfenenfenSkrevet 27/04-03 13:06 
Jeg glæder mig i hvert fald til det spil. Både singleplayer, som gerne skulle overgå Halo's ditto, og så selvfølgelig multiplayer.
What is the Matrix?
SolaegSolaegSkrevet 27/04-03 16:25 
Se dette link!

Hvorfor trykker alle på mig?
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 27/04-03 16:52, rettet 27/04-03 17:04 
Public EnemY >
Kilroy >
Halo 2 vil da forhåbentlig også kunne spilles i single-player, ikke?

Nej! Du kan spille et challange mode sammen med en anden, hvis du linker en anden maskine med den. Det er ikke noget rigtig single player, bare sådan nogen små opgaver man skal gøre sammen med en anden på en træningsbane!


Geez! Hold op med det! *lol*

LÆR at indsætte en ;-)

I gør mig bange.

De sidste fire sider mangler. Har kun de 10 første. Har i læst det?! Drool!

Edit: I bør fjerne link'ene. Og istedet fortælle mig et sted, hvor jeg kan købe det Amerikanske OXM!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SolaegSolaegSkrevet 27/04-03 17:09 
Ja, det ser/lyder fandme fedt!

Jeg blev sq også bange af deres lille samtale. *Snøft*

Er der ikke lige en, som kan skaffe mig demoen? :D
PlaykidPlaykidSkrevet 27/04-03 17:11 
Born2Play >
Edit: I bør fjerne link'ene. Og istedet fortælle mig et sted, hvor jeg kan købe det Amerikanske OXM!

jeg vil også gerne vide hvor det er muligt:)
Spiller nu: Halo 3
PlaykidPlaykidSkrevet 27/04-03 19:28 
Er det kun mig der har et problem med at få vist side 6 helt?
Spiller nu: Halo 3
SolaegSolaegSkrevet 27/04-03 20:46 
Den ene side kommer der også kun noget af ved mig.
KilroyKilroySkrevet 28/04-03 06:53 
Argh, I skræmte mig helt:0
Men jeg glæder mig til Halo 2, og håber at det bliver bedre end 1'eren, selvom det er svært at forestille sig...
Kilroy Was Here
KeenKeenSkrevet 28/04-03 09:12 
jeg tror uden tvivl Halo 2 bliver en succes!!!

men hvem tror ikke det?:-))
SolaegSolaegSkrevet 28/04-03 14:10 
Kilroy - Hvis man læser det de skriver, lyder det som om, at det bliver en del bedre. Gameplay, grafik, lyd m.m. bliver efter sigende en meget større oplevelse.

( Mon ikke snart Sumez kommer med en af sine sædvanlige kommentare om Halo... ;-))
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/04-03 17:22 
Knight Keen >
jeg tror uden tvivl Halo 2 bliver en succes!!!

men hvem tror ikke det?:-))

En succes? YEAH! men ikke bedre end etteren.
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 28/04-03 17:56, rettet 28/04-03 17:56 
En Påstand som du bakker op med hvilke slående argumenter?

Eller glemte du bare smiley'en?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KeenKeenSkrevet 28/04-03 17:59 
Konsolkongen >
En succes? YEAH! men ikke bedre end etteren.

På hvilket grundlag???
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/04-03 17:59 
Det begrunder jeg med at i det nye vil jeg sikkert ikke kunne fragge mine venner lige så let som jeg kan i det gamle ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/04-03 18:00 
Knight Keen >
På hvilket grundlag???

Eh hvorfor gentage det dRxL sagde?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 28/04-03 18:03, rettet 28/04-03 18:04 
Konsolkongen >
Det begrunder jeg med at i det nye vil jeg sikkert ikke kunne fragge mine venner lige så let som jeg kan i det gamle ;)

Hmmm...Hvordan kan du sige det allerede nu?

Edit:

Mener du: De er blevet for gode? (Hvilket ikke har noget med spillet at gøre) Eller 2'erens styresystem?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/04-03 18:05 
Fordi jeg går ud fra at 2'eren er meget anderledes, ellers kunne du ligesågodt kalde det HALO ver. 2
Spiller nu: Phantasy Star IV
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 28/04-03 18:23 
Og du nægter at lære noget nyt? :P
I win, you loose
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/04-03 18:27 
ja sådan en fyr er jeg altså bare :D
(men hvis det skal være på den måde så gider jeg slet ikke at spille HALO 2 :D)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig