X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DS - hvor skal den købes?


Svar
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 04/10-04 19:31, rettet 04/10-04 19:36 
jeg er ret opsat på at anskaffe mig/forudbestille en DX, men hvor er det mon bedst at gøre det? jeg tænker mest på told osv. - er der nogen steder man helt kan slippe for
told-risiko?

EDIT: jeg mener naturligvis DS...d'oh!

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
SumezSumezSkrevet 04/10-04 20:53 
Dvdboxoffice er de eneste jeg lige kan tænke på, der sender fra indenfor EU, og derfor undgår told. Og det gør de vist også med hardware? Men de bliver nok ikke lige de første til at få maskinen, så er det Lik-Sang, du skal kigge efter. De er heldigvis også begyndt på noget EU-service for nyligt, men der er ingen garanti for at det bliver muligt med DS'en.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SephirothSephirothSkrevet 04/10-04 21:33 
Videogameplus.ca?! Jeg er endnu ikke klar over, hvordan det står til med hardware, men her havde jeg tænkt mig at købe den fra.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
The DaneThe DaneSkrevet 04/10-04 23:21 
Jeg tror det kan blive småsvært at undgå told mht. den.

Dvdboxoffice sender dem gratis med fragt (som de normalt tager ekstra for), men der vil tolden ryge oveni. Såvidt jeg ved sender de blot rundt om en EU adresse i anonyme pakker - det betyder ikke man undgår told (fik ihvertfald selv told på sidst jeg bestilte fra dem med "courier" på).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
NaieraNaieraSkrevet 04/10-04 23:25 
Med kurer er du også selv uden om det. Så er det næsten garanteret at intet slipper igennem.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
The DaneThe DaneSkrevet 04/10-04 23:31 
Nu er det meget svært (faktisk umuligt) at købe den fra Dvdboxoffice uden at den bliver sendt med kurer - da det er den eneste måde de sender den på. Derudover så vil jeg tro at alt bliver fortoldet med kurer (sådan nogle små perlehøns).
Prisen hos dem er desværre også ca. 400,- over minimumsprisen fra Nintendo. (ca. 1200 noget).

Alt efter hvad andre steder siger i pris overvejer jeg at afbestille mit, og bestille et andet sted.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SumezSumezSkrevet 04/10-04 23:32 
Dvdboxoffice tager desuden 1250kr for DS'en. Hvis $150-prisen holder, bør den kunne fås for under en tusse i danske.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
The DaneThe DaneSkrevet 04/10-04 23:46 
Nintendos 150$ er kun én minimums/vejledene pris (hvilket jeg fik at vide da jeg spurgte ang. DVDboxoffices pris på 192$). Så mens de normale koster under tusind koster den nok lidt over her i starten herhjemme.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
HulleHulleSkrevet 07/10-04 13:53 
Hvis der nu er nogen der finder et godt sted at hente den hjem fra, må i meget gerne skrive det i denne tråd eller sende mig en besked.
Skal ha' min første import maskine nogensinde ;) Ved bare ikke lige hvor fra, da jeg ikke har importeret før.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HeroldHeroldSkrevet 07/10-04 15:17 
Er det offentliggjort at den bliver regionsfri eller...?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
NaieraNaieraSkrevet 07/10-04 15:21 
Det forventes selvfølgelig at den bliver regionsfri, på lige fod med alle andre bærbare konsoller hidtil.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
happyEDhappyEDSkrevet 08/10-04 09:19 
Pc engine GT var ikke regionsfri.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
NaieraNaieraSkrevet 08/10-04 09:37, rettet 08/10-04 09:37 
Det er også en afvigelse, da det jo var en bærbar udgave af en stationær konsol. Ligesom Nomad'en var.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
psychomantispsychomantisSkrevet 09/10-04 16:53 
Lik-sang har en udmærket pre-order aftale. Man bestiller den og bekræfter så når prisen er fastlagt om man stadigvæk vil være i køen. Det er desuden muligt at forudbestille 100 titler på samme vilkår. Derudover plejer de selvfølgelig at være 100% pålidelige og risikoen for at betale moms/told er lille da de tit ompakker i Tyskland (er ikke sikker på det i det her tilfælde). De har lige nu noget nyt info bl.a. billeder af maskinen, af æsker og carts.

Go To (Japanese) Movies And Get Pokémon and Maps Beamed To Your DS

"On a related subject, we're planning to try integrating the DS with movie theaters. By using the system's wireless functionality, users that bring their DS and GBA Pokémon cartridge to designated theaters will be able to download game data that will be distributed during certain scenes of next summer's Pokémon movie. In one scene where the main characters meet a new Pokémon, that character's data will be sent to their cartridges. This will be the first time such a distribution scheme has been used anywhere in the world."

Lyder sjovt. Hvis man da ellers bor i Japan...

Lik-sang DS info
HulleHulleSkrevet 10/10-04 10:31 
Lik-Sang bliver der min bestilling bliver lagt :) Tak for info.

Jo mere jeg ser af film om DS, jo mere glæder jeg mig. Den bliver simpelthen for cool. Som sagt før, tjek filmene på Gamespot.. Mums :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig