X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spil til børn


Svar
KillgoreKillgoreSkrevet 04/10-04 11:25 
Hejsa!
Jeg leder efter et spil til min datter som er 2½. Er der nogen der har nogen erfaringer med spil til småflok af den størrelse? Jeg er super træt af DRs børne site og diverse flash katte der spiller musik! (Men det er Kamille ikke)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/10-04 11:39 
Hvad har du af konsoller?
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillgoreKillgoreSkrevet 04/10-04 11:47 
Kun en:
Xbox og selvfølgelig en PC.
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 04/10-04 11:54 
der er jo en masse pixeline og hugo spil til pc'en dem vil jeg nok anbefale før noget andet til xboxen.
By the power of Grayskull!
KilroyKilroySkrevet 04/10-04 12:42 
Så vidt jeg ved kommer der et nyt hugo, og det kommer vist også til Xbox. Det handler om at Hugo, politisk korrekt som han er, daffer omkring på et ocean og skyder andre skibe i sænk med en kanon. Det ser so-so ud, og mon ikke at purke kan nyde lidt hugo-skæg?
Kilroy Was Here
The DaneThe DaneSkrevet 04/10-04 12:58 
Der er jo også div. "Kaj og Andrea" produktioner, Thomas & Tim, Toget Thomas, Byggemand B(l)ob - apropos den sidste så er der en hjemmeside med div. umådeligt nemme "spil", men selvf. på engelsk.

http://www.spilpriser.dk/Listproducts.asp?Sort=Wanted&ID=232&Soegeord=Byggemand+bob

Kunne ikke lige finde nogen af de andre.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Per SPer SSkrevet 04/10-04 13:12 
Hold dig i hvert fald fra Gnotterne til PC. Sikke noget bras. Nu fik jeg endelig testet det på nogle børn. Og puha! Hugo og Pixeline til PC er bestemt bedre - og billigere.

Rayman 3 og Voodoo Vince til Xbox er muligvis for svære til dit barn. Heldigvis er de dog ikke så dyre.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
DizzyDizzySkrevet 04/10-04 14:35 
Der er også 2 cd'er med Bamse og Kylling, disse er faktisk meget søde. Men ellers har dr en fin lille side (se link)

oline
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 04/10-04 15:58, rettet 04/10-04 15:59 
Per S>
Hold dig i hvert fald fra Gnotterne til PC. Sikke noget bras. Nu fik jeg endelig testet det på nogle børn. Og puha! Hugo og Pixeline til PC er bestemt bedre - og billigere.

Rayman 3 og Voodoo Vince til Xbox er muligvis for svære til dit barn. Heldigvis er de dog ikke så dyre.

jammen gnotterne kan jo heller ikke noget som teletubbierne ikke kan.. jeg mener helt ærligt.. Gnotterne er bare et biprodukt.. BAH!
Desuden vil jeg lige påhæfte at kirsten er ved at være for gammel til anna og lotte!


Nej mig? jeg ser ikke børne fjernsyn! ;)
By the power of Grayskull!
flusweflusweSkrevet 04/10-04 19:43 
Din dotter är kanske lite för liten för spel ännu. Låt henne prova Paint! Det älskar min dotter på 2,5 år. Hon målar, byter färg, suddar...

mvh
fluswe
flottenheimerflottenheimerSkrevet 04/10-04 22:25, rettet 04/10-04 22:28 
Jeg er enig med fluswe.

Der er desuden et par meget simple flash "spil" på fisher-price.com, hvor man bare skal trykke på what-ever tast for at der sker noget - peek-a-boo & surprise. Dem har min datter på 2,2 leget en del med.

Du kan evt. downloade swf'erne og så køre "spillene" i fuld skærm whenever you need to.

fisher-price peek-a-boo & surprise
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig