X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

G-Con 1 eller 2?


Svar
CoreCoreSkrevet 03/10-04 22:36, rettet 03/10-04 22:39 
Nu har jeg lånt Time Crisis 3 på biblioteket med det ene formål at teste om man kan spille det med en G-Con 1.

Det ka' man!

Så er det jeg gerne ville spørge folk der nok ved mere om det end mig: Hvorfor så købe en G-Con 2? Hvad kan den?

OG...

Er der nogen der har testet andre 2'er-skydespil med en etter-G-Con (F.eks. Resident Evil-skydespillene, Starsky & Hutch osv)??
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RJKRJKSkrevet 03/10-04 23:03 
Det kunne jeg godt have fortalt dig (og har svaret på det før).

Man skal købe en 2'er (hvis valget er mellem en 1'er og en 2'er), fordi den er bedre.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Zzap!Zzap!Skrevet 03/10-04 23:18 
Wow, fyldestgørende svar! ;^)
Er der ikke noget med, at der er lavet en pistol med rekyl rumble feature til Playstation(selv om det nok spolerer præcisionen lidt)?
Born to kill space
RJKRJKSkrevet 03/10-04 23:33 
Det er der jo på den originale "G-Con" (dvs. pistolen til Time Crisis, arcade) og det synes jeg virker OK.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Zzap!Zzap!Skrevet 03/10-04 23:57 
Er den feature så ikke nok til at gøre den originale bedre, jeg mener hvad er et par ekstra knapper mod rekyl effekt?
Born to kill space
NaieraNaieraSkrevet 04/10-04 00:02, rettet 04/10-04 00:02 
Der er kun rekyl-effekt i arcade G-Con'en.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
CoreCoreSkrevet 04/10-04 00:07, rettet 04/10-04 13:09 
RJK>
fordi den er bedre.

Til hvad?

Begge to rammer vel det man sigter på, så hvad er det der gør den bedre?

Har 2'eren ekstra knapper?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RJKRJKSkrevet 04/10-04 00:13 
Lyspistoler er noget følsomt skrammel, for nu at sige det, som det er. G-Con 2 er, i mine erfaringer, væsentligt mere stabil og præcis, end nogen andre lyspistoler jeg har prøvet (og det løber efterhånden op).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AnastacioAnastacioSkrevet 04/10-04 14:46 
Nu er det sådan at jeg tilfældigvis selv har begge pistoler og jeg vil klart anbefale 2'eren frem for 1'eren.

2'eren har pile, hvilket de fleste lyspistol spil understøtter i dag og så er 2'eren bare mere stabil, præcis, mindre og knapperne ligger bedre til hånden på 2'eren.

Køb klart 2'eren, hvis det er en G-Con pistol du går efter.

Med Venlig Hilsen
Anders - [Redaktør - Xboxlife]
Winners make it happen, Losers let it happen!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig