X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

J-popcon 2004


Svar
Zzap!Zzap!Skrevet 03/10-04 22:12 
Er der nogen der har programmet (jeg synes at huske, at der er nogen her, der ligefrem er med til at stable arrangementet på benene?), og hvem har overhovedet tænkt sig at komme?
IMO var det rigtigt godt sidste år, men det var lidt en ulempe at man først fik programmet på selve startdagen, så man ikke rigtig kunne nå at researche på hvad man ville se.
Born to kill space
Per SPer SSkrevet 03/10-04 22:16 
Er der et link til arrangementet?
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 03/10-04 22:23, rettet 03/10-04 22:24 
http://www.j-popcon.dk/

Hvis man betaler inden d.8 oktober så får man en smule rabat.

Jeg har tænkt mig at komme.
Per SPer SSkrevet 03/10-04 23:02, rettet 03/10-04 23:02 
Det ser jo ganske lovende ud, både for spil- og anime/manga interesserede. Hvor mange herinde fra skal med?
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
JmogJmogSkrevet 04/10-04 00:11 
Jeg regner i hvert fald med at skulle med. Det var rigtig godt sidste år på trods af enkelte svipsere.

Et tidligt program vil klart være en fordel i år.
SumezSumezSkrevet 04/10-04 14:43, rettet 04/10-04 14:45 
Jeg skal klart med. Har været med de to sidste år, og regner med at købe min billet for 2004 i dag.
Jeg kan godt prøve at få udfrittet nogle detaljer om programmet fra en af dem jeg kender, der er med til at arrangere det.
Det eneste jeg har hørt om, der ikke var med sidste år, er en animationsworkshop, der lyder til at blive ret fed, og forholdsvis professionel. Ved ikke om den er nævnt på sitet. Det noget kitchede svenske "band" PomPom Boots (med japansk forsanger) kommer desuden igen i år.
Der bliver også officiel DDR-konkurrence i år. Sidste år var det CutePuppy herfra, der var hjemme og hente sine dansemåtter. Desværre var der ikke stealth mod i svenskernes(dem der stod for spillerummet) PSX, så de fleste af mine DDR-spil kunne ikke køre.. Jeg tager muligvis noget Samba de Amigo med i år, men jeg skal lige prøve om mine maracaer stadig virker, de opfører sig lidt underligt..

Og så kommer der vist også noget modeopvisning. Det ved jeg kun fordi jeg selv er blevet overtalt til at gå model..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 04/10-04 14:49, rettet 04/10-04 14:50 
Per S>
Det ser jo ganske lovende ud, både for spil- og anime/manga interesserede.

De svenskere, der står for spillerummet skuffede mig virkelig sidste år. De havde en SNES, MegaDrive, PSX, PS2, Dreamcast og en Xbox(!?!?!?). Kan ikke huske om der var en GameCube. Udvalget af 16-bit-spil begrænsede sig til de titler, man alligevel altid støder på, som Super Mario World, Sonic 2 og Alex Kidd, og til Dreamcast var der kun uinteressante PAL-titler, og der var vist heller ikke noget interessant til PlayStation. Fjernsynene var desuden elendige, og dreamcasten havde signalproblemer.
Det var betydeligt federe i 2000, da Thomas Tanggaard og de japanske hjørne bidrog med interessante, japanske godbidder.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 07/10-04 09:48 
Nå, så kom siden endelig op igen.
Det gik så op for mig at i med "programmet" mener hvad der vises af film :) (for mig er det med at se anime kun en meget lille del af con'en). Det kan naturligvis ikke offentliggøres endnu, da programmet stadig er LANGT FRA færdigt. Men de sidste to gange blev der vist masser af kvalitetsanime - hvis man ved hvad man skal gå efter anyway - så mon ikke der bliver det igen i år.
Jeg kan, som før sagt godt prøve at opsnappe informationer om hvad der muligvis bliver vist, men de er ikke meget for at snakke om det.

Husk at man skal tilmelde sig før 11. oktober for at få billetten 50kr billigere.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 08/10-04 03:33 
Man kan vel næppe forvente ting som Howl's Moving Castle og Steamboy? Deres site er nede p.t.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig