X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

South Park?


Svar
ThealmightyThealmightySkrevet 03/10-04 22:02 
Ja, der findes jo nok ikke nogen herinde der ikke ved hvad south park går ud på. Jeg vil bare høre om der er andre fanboys der er interesserede i at vide / ved, hvornår der kommer flere afsnit af den fede serie?? Det seneste afsnit blev sendt d. 18 april i år. og jeg har ikk set noget til det siden, er der nogen der ved hvornår de kommer??
JoachimMAJoachimMASkrevet 03/10-04 23:02, rettet 03/10-04 23:03 
Jeg går ud fra at du følger med i de nyeste amerikanske episoder. Da jeg tilfældigvis er kæmpe Southpark fanboy, kan jeg fortælle hvad der sker:)

Matt & Trey har hele foråret/sommeren lagt deres koncentration i den nye film, Team America, der snart kommer i biograferne i USA (medio Oktober).
Derfor har Southpark holdt pause, men der kommer nye episoder i slutningen af oktober/starten af november.

Så bare rolig:) Southpark er slet slet ikke færdigt endnu.

Og indtil videre kan du jo selvfølgelig altid se de gamle episoder på Kanal 5, eller hvor du nu ser dem
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 04/10-04 06:45 
der er ikke noget der ligger fast endnu, ifølge div. medier, men de plejer at starte samtidigt med de nye SImpsons sesonner. så november er et godt bud.
By the power of Grayskull!
ThealmightyThealmightySkrevet 04/10-04 13:23 
Weee :)
RitesRitesSkrevet 04/10-04 14:10 
Skulle de ikke køre nye(ere) afsnit på Kanal 5, og ikke gamle?

..I dunno :/
» a winner is you «
NaieraNaieraSkrevet 04/10-04 14:46, rettet 04/10-04 14:47 
De viste Kenny Dies og Butters Helt Egen Episode i lørdags/onsdags, hvis altså de sender dem i den rigtige rækkefølge. Begge afsnit er fra sæson 5.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JoachimMAJoachimMASkrevet 04/10-04 16:18 
Og i USA er de pt. igang med sæson 8. Ved ikke hvor mange afsnit Kanal 5 har købt indtil, men gætter til og med sæson 7.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
SephirothSephirothSkrevet 04/10-04 18:36 
ThunderBitch>
der er ikke noget der ligger fast endnu, ifølge div. medier, men de plejer at starte samtidigt med de nye SImpsons sesonner. så november er et godt bud.

Den nye sæson af The Simpsons er begyndt i USA.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
HyakotakeHyakotakeSkrevet 04/10-04 19:02 
"New Episodes Start Oct 27!"

fra http://www.southparkstudios.com/

Der står også at sæson 5 region 1 box set kommer 9. november (måske, still pending)
SideshowSideshowSkrevet 04/10-04 19:34 
Sephiroth>
Den nye sæson af The Simpsons er begyndt i USA.

Nej, den er ikke begyndt endnu. Men den er lige om hjørnet.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
SephirothSephirothSkrevet 04/10-04 20:22 
Jeg huskede forkert ;)

link
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 04/10-04 21:52, rettet 04/10-04 21:54 
de begynder altid med et halloween afsnit. det er halloween d. 31 oct. men den bliver forsinket til d. 7 nov.

Dette ved du selvfølgeligt godt nu, men... tja. nu ved du det dobbelt! ;)
By the power of Grayskull!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig