X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

De er nu lidt sjove...


Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 01/10-04 14:36, rettet 01/10-04 15:25 
... ovre på Gamereactor. ;-)

Først roser de en Xbox Live mode i et spil som ikke har en Live mode og nu nævner de ikke et ord om Xbox Live moden i et spil som har...

http://www.gamereactor.dk/texter/?id=58147&PHPSESSID=3213b4da95aebf992e9b150ce806b9a4

OutRun 2 skulle da have en Xbox Live mode i den endelige udgave ikke?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PoulPoulSkrevet 01/10-04 15:10 
Jov, mener da at den færdige udgave skulle supporterer XBL. Dog læste jeg igår en anmeldelse på Gamesradar.com og der faldt jeg heller ikke lige over noget omkring XBL delen.
SumezSumezSkrevet 03/10-04 10:40, rettet 03/10-04 10:40 
Den er vel mere forsvarlig end den de lavede tidligere. For hvis man ikke har [haft mulighed for] spillet Live-funktionen, skal man naturligvis ikke anmelde den.
Vi må ikke se bort fra at de har haft en anmelderkopi helt uden live-support (eller i det mindste fordi der på det pågældende tidspunkt slet ikke har været nogen på Live at spille imod?), og så skal de jo heller ikke begynde at skrive at OutRun 2 er bare herresjovt på live.

Det kan naturligvis forventes at man nævner at Live-understøttelsen eksisterer, men i bund og grund er det jo ligemeget for en anmeldelse. At spillet har live, kan du læse bag på spilæsken.
Man kan vel godt forvente at sådanne facts inkluderes, hvis man læser et seriøst site/blad med kvalitetsanmeldelser, men GameReactor har så vidt jeg ved heller aldrig påstået at de er Danmarks Edge. Deres mål er bare at fortælle om de synes, spillet er sjovt. Så lad være med at forvente mere.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig