X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Flimmer skærm, hvilke kabel?


Svar
happyEDhappyEDSkrevet 01/10-04 09:26 
Min skærm flimmer ved min ny indkøbte DC , Hvad er bedste at bruge der til? jeg har hørt der er lidt forskellige problemer med kabler dertil.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
JmogJmogSkrevet 01/10-04 17:36 
Hvad mener du præcist med flimmer?

Problemer med kabler har jeg godtnok ikke hørt om, men det bedste er selvfølgelig det samme som til alle andre konsoller: RGB-scart.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 02/10-04 00:26 
Flimmer??? Mener du ruller?
Det kunne i mine øre lyde som om at din skærm ikke kan modtage NTSC gennem et alm. video-kabel, bare for at komme emd et gæt.
Som sagt, køb et RGB-kabel, og fortæl om der stadig er problemer.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
RJKRJKSkrevet 02/10-04 00:29 
Det begynder det jo ikke at rulle hverken mere eller mindre af...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 02/10-04 00:48 
Er det US-spil, du kører? Hvis problemet er, som Jmog foreslår, NTSC, skaber det ganske rigtigt flimmer, hvis dit tv ikke understøtter 60hz. Og RGB har ikke noget med frekvensen at gøre..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
happyEDhappyEDSkrevet 02/10-04 09:21 
Nej det er pal. jeg har også bestilt en Scart kabel fra gamebits , så håber jeg det holder op.
Det er sådan at billede er meget, rigtig meget utydelig, altså som om fjernsynet ikke kan finde det rigtige signal.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
SumezSumezSkrevet 02/10-04 09:56 
Et "scart kabel"? Vil det sige composite, RGB eller S-video?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 02/10-04 12:06 
Din beskrivelse er for dårlig til at fastsætte problemet, men det kunne lyde som en løs forbindelse. Det kan både være i stikket på din DC eller i kablet. Jeg har selv et DC-kabel, der er dårligt/knækket inden i og derfor giver et meget "flimrende" billede.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig