X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Legend of Zelda: Wind waker 2?


Svar
ThealmightyThealmightySkrevet 30/09-04 19:51 
Er der nogen der ved om der er udkommet en ny trailer til det nye zelda der skulle udkomme engang i første kvartal til næste år til gamecube?

Og er der andre end mig der glæder sig til det udkommer? :)
SephirothSephirothSkrevet 30/09-04 20:12 
Det udkommer først i slutningen af 2005.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
tastasSkrevet 30/09-04 20:23 
Er JAP udgivelse ikke sat til sommer 2005?
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
ThealmightyThealmightySkrevet 30/09-04 20:28 
Der står på IGN's hjemmeside at det skulle udkomme d. 1 juni 2005?
RuneSPRuneSPSkrevet 30/09-04 21:20 
Det er stadig ikke fastsat endnu...
The DaneThe DaneSkrevet 30/09-04 21:24 
Titlen skulle ikke engang være fastsat endnu.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
3of193of19Skrevet 30/09-04 22:13 
Det bliver i hvert fald ikke Wind Waker 2 :)

Egentlig ret irriterende at så mange brokkede sig over WW grafikken. Hvis Nintendo ikke skulle have lavet en komplet ny engine, kunne spillet nok være udkommet i år endnu...
tastasSkrevet 30/09-04 22:30 
Det er WW engine det nye blive lavet på også ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
OmenOmenSkrevet 30/09-04 22:34 
Jeg lavede på et tidspunkt et interview med Miyamoto hvor han sagde de var i gang med at udvikle Wind Waker 2.
Ligeom de fleste andre tror jeg dog Nintendo fik "kolde føder" efter den megen negativ respons spillets grafik fik hos store dele af målgruppen.
Vote Ficus!
DommergaardDommergaardSkrevet 30/09-04 23:16 
Det nye Zelda ser utrolig lækkert ud! Ey Tas... hvordan kan spillet køre på samme engine som WW? De ligner jo SLET ikke hinanden :\
tastasSkrevet 01/10-04 08:03, rettet 01/10-04 08:03 
Jeg går ud fra, at Enginen godt kan være det samme, selvom grafik stillen er forskellig. Den skal vel bare smide polygoner rundt, og er vel ligeglad med om det er nuttet polys eller über-cool polys ;p

Anyway, aner ikke en dyt om det tekniske, men her er info fra IGNcube:

"... Nintendo however confirmed to IGNcube that the newly redesigned title does in fact run on a modified version of the Wind Waker engine."

IGNcube
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig