X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Biohazard 4 demo


Svar
kimmerkimmerSkrevet 30/09-04 15:48 
Mums, så har jeg lige fået det seneste "Famitsu Weekly - GCN" ind af døren og der er en spilbar demo af Biohazard 4 med. Det er bare skønt :-) Vender tilbage, når jeg har fået spillet lidt af den :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
RuneSPRuneSPSkrevet 30/09-04 16:06 
Damn, lucky you!!!! :)

Kom lige med en lang og udførlig "anmeldelse" af demoen hehe :D
kimmerkimmerSkrevet 30/09-04 17:21 
Så er den spillet igennem. Det tager ca. 20 - 30, alt efter hvor meget man undersøger. Demo'en er ikke vildt uhyggelig, men stadig super cool! Man får god lejlighed til at skyde tossede folk. Styringen er heldigvis ikke lige så stiv, som i de tidligere spil i serien, men stadigvæk ikke så "fri", som i f.eks Devil May Cry serien.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
RuneSPRuneSPSkrevet 30/09-04 18:02 
Men hvad synes du generelt om det, og ikke mindst GRAFIKKEN :)?
kimmerkimmerSkrevet 30/09-04 19:01 
Det virker rigtig godt! Glæder mig endnu mere end tidligere. Grafikken er utrolig god - ligesom man kan se på diverse screenshots fra spillet.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
SephirothSephirothSkrevet 30/09-04 19:22 
Den har efterhånden været ude i et stykke tid - kan købes på PlayAsia.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
psychomantispsychomantisSkrevet 30/09-04 19:29 
Udsolgt hos Play-Asia, men et eksemplar af andet oplag kan forudbestilles (kommer 7/10) hos Lik-Sang.
kimmerkimmerSkrevet 30/09-04 20:01 
Ja, siden d. 23 september.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
SumezSumezSkrevet 01/10-04 09:57 
Mulighed for at spillet har potentiale for folk, der synes de tidligere RE-spil har været ekstremt kedelige, mens Silent Hill er ret fedt?
Eller er det bare mere af samme skuffe?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
kimmerkimmerSkrevet 02/10-04 19:32 
Der er meget mere action præget og det er blevet lettere at styre personen. Har aldrig spillet SH, så kan ikke sammenligne de to.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
Danny SallingDanny SallingSkrevet 04/10-04 19:37 
Må siges at der kun er en dårlig ting at nævne om de gamle RE spil, nemlig som der også bliver nævnt at de er lidt for langsomme i optrækket, det skulle jo så ikke være tilfældet med RE4 og runden til at jeg køber en Cube(igen, igen) ;-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
SephirothSephirothSkrevet 04/10-04 20:21 
Enormt lækker 3-minutters trailer på linket.

RE4 trailer
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
seebergseebergSkrevet 05/10-04 07:26 
Masser af gamplay fra demoen.

Her!
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig