X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

HL 2, Halo 2, GTA: SA... Overhyped?


Svar
ThealmightyThealmightySkrevet 30/09-04 15:37 
Synes I der er for store forventninger og for meget opmærksomhed oppe at køre omkring Half-Life 2, Halo 2 og GTA: San Andreas? Kan disse spil leve op til folks forventninger?
psychomantispsychomantisSkrevet 30/09-04 15:47 
Svært at sige endnu...
ThealmightyThealmightySkrevet 30/09-04 15:50 
Selvfølgelig, men jeg har allerede set folk brokke sig over at i Halo 2, er der ingen skrigende mennesker og panik i byerne. Hvis man allerede er begyndt at kritisere må det betyde at man har forventninger til spillet, og så er det så jeg vil vide om i synes det er rigtigt.
RuneSPRuneSPSkrevet 30/09-04 16:07 
Well jeg kan stort set næsten kun blive positivt overrasket af Halo 2 :/
tastasSkrevet 30/09-04 16:11 
Jo flere ingame movies af Half-Life 2 jeg ser, jo mere bliver jeg hypet op. Det ser virkeligt fedt ud, specielt den måde at fysikken aktiv kan bruges til at løse en række forskellige situationer.

Det har så forøvrigt også lige fået 96% i PC-Gamer!
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 30/09-04 16:30 
Personligt blev jeg lidt skuffet over Halo 2 multiplayer [den smule jeg har prøvet].

Til gengæld glæder jeg mig helt sindssygt til singleplayer, så lidt af hvert.


Half-Life har jeg aldrig spillet, så jeg har ingen forventninger til 2'eren.
Især ikke efter at folk her på forummet bekræftede mine bange anelser om at hypen om HL2 mest skyldes "fantastisk" grafik og en ny fysikengine. Begge dele ting jeg er pænt ligeglad med.

GTA: SA - tjaeh. Generelt er der jo alt for meget hype om alle spil af den størrelse.
Til gengæld skal jeg vente på Xbox versionen, og det dæmper lissom forventningerne lidt - indtil videre ;-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HulleHulleSkrevet 30/09-04 16:47, rettet 30/09-04 16:58 
For nogen skyldes hypen angående Half-Life 2 mest "fantastisk" grafik og en ny fysikengine. For andre der har spillet nummer 1, skyldes hypen at spillet ud over ny grafik og fysisk, er en efterfølger til en af de bedste fps, der fik historie fortælling, atmosfære og gameplay til at nå nye højder.

Går man ud fra at efterfølgeren fortsætter i samme bane, så er der altså virkelig noget at glæde sig til.

Edit: 96% i PC Gamer.. Hmm.. Hvis de nu havde en anmeldelse af spillet, mon så ikke de ville reklamere med det eksempelvis på forsiden af deres nye blad, eller i det mindste nævne at de havde en anmeldelse klar..

PC Gamer
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
tastasSkrevet 30/09-04 17:00 
http://www.halflife2.net/

http://img38.exs.cx/img38/8483/image_30827.gif

http://www.hlfallout.net/viewnews.php/7473/

Abbonenter har fået bladet før det er i handlen.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
HulleHulleSkrevet 30/09-04 17:28, rettet 30/09-04 17:31 
Sorry. Min fejl. Og sikke en dejlig fejl :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 30/09-04 17:31, rettet 30/09-04 17:32 
Hulle>
Edit: 96% i PC Gamer.. Hmm.. Hvis de nu havde en anmeldelse af spillet, mon så ikke de ville reklamere med det eksempelvis på forsiden af deres nye blad, eller i det mindste nævne at de havde en anmeldelse klar..

http://pc.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=60584
Edit: havde ikke checket tas' post :(
I win, you loose
PlaykidPlaykidSkrevet 30/09-04 18:02 
Jeg har ikke fulgt så med i HL2 eller San Andreas, og det pga. Halo 2.
Om det er overhypet eller ej, er som psychomantis siger jo svært at svare på før vi står med spillet i hænderne. Selv er mine forventninger til spillet ret høje, uden at være urealistiske.
Det kunne synes som om det har noget at gøre med hvor meget folk egenligt følger med i udviklingen, og hvad de tror spillet vil indeholde.

Alerede tingen med ikke ingen folk på gaderne, mener jeg blev diskuteret år tilbage. Grunden var vist nok en af disse 2 forklaringen, eller en blandig,
1) Bungie skulle vise en smagsprøve på den nye af, og de nye ting som var implementeret på det tidspunkt.
2) Menneskeheden vidste Covenant var på vej og har forseglet sig indenfor.

Uanset hvad, så har Bungie haft en grund til at der ikke løber mennesker rundt. Om det så var for demonstrationens eller spillets historiemæssige grund, betyder ikke ret meget for mig lige nu.

At Halo 2 indfrier mine forventninger har jeg ingen tvivl om.
Spiller nu: Halo 3
KeenKeenSkrevet 30/09-04 18:23 
Det eneste jeg forventer af Halo 2 er at der er mere variation indendørs, så er jeg glad

GTA det at der er mere plads at bevæge sig rundt på får uden tvivl mig til at købe spillet

HL2 ved jeg intet om! og det er heller ikke et spil der stå særlig højt på min ønskeseddel såe jeg er sådan set ligeglad
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/09-04 18:30, rettet 30/09-04 18:30 
Halo 2 kan ikke skuffe, det MÅ ikke skuffe.

GTA: SA ser jeg ikke så meget frem til. 3eren var kanon, men VC var en kæmpe skuffelse, håber bare at SA bliver bedre. Men jeg gider ikke engang håbe... jeg er ved at være ret træt af den slags spil.

HL2 ved jeg faktisk ikke så meget om, udover at det ser fedt ud...
Spiller nu: Phantasy Star IV
ThealmightyThealmightySkrevet 30/09-04 19:09 
Så er det bare lige tilfældigt i det her indlæg, eller er det bare mig der kan læse ud af det at folk er mest hyped op over halo 2 tæt forfulgt a HL-2?

SElvfølgelig bliver man hyped op, personligt har jeg glædet mig til Halo 2 som en gal, Og jeg synes da også at GTA og HL-2 ser mega fede ud, men det der virkelig fik mig op at køre var siden www.ilovebees.com.

BTW er der stadig ikke nogen der har fundet budskabet med siden?
DarkenDarkenSkrevet 01/10-04 00:43 
Thealmighty>BTW er der stadig ikke nogen der har fundet budskabet med siden?

det er er bare gejl, lige som cortana brevene, det er bungie kendt for.. underholdende men bare gejl.

Jeg glæder mig mere til halo2 end hl2, hl2 skal nok blive sjovt nok, men det er nok mest cs:source der trækker der, halo har for mit vedkommende været den bedste singleplayer (eller coop) FPS oplevelse ever, og jeg forventer intet mindre end den samme oplevelse fra 2'eren når jeg får fingrene i den.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Bede-xBede-xSkrevet 12/10-04 12:22 
Hvad enten man kan lide hypen eller ej, så er det da sjovt, at det netop er ikke-japanske spil der får den største hype omtale.

Værd at tænke over...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HardballerHardballerSkrevet 12/10-04 12:41 
Darken>
Jeg glæder mig mere til halo2 end hl2, hl2 skal nok blive sjovt nok, men det er nok mest cs:source der trækker der,

HL2 og Source er 2 forskellige ting..

De forskellige Source-spil kan downloades for mindre (eller faktisk lidt høje) beløb via Steam. Har selv downloadet HL:S og CS:S (den billigeste pakke) og det kostede mig 64$..

Det er dog kun CS:S jeg har fået, HL:S kommer om et stykke tid..

Kan i øvrigt sige, DET ER FOR FEDT.. Det er da sindssygt..
MrCaseMrCaseSkrevet 12/10-04 13:13, rettet 12/10-04 13:24 
Thealmighty>
men det der virkelig fik mig op at køre var siden www.ilovebees.com.

BTW er der stadig ikke nogen der har fundet budskabet med siden?

Her! Okay, jeg har da aldrig set noget så mærkeligt i mit liv. Om jeg fatter det. Super-sejt design, og meget meget lang-håret..

..men kan man få et lille vink om hvad det er man skal kigge efter...?
Noget med noget hukommelse og nogle nødråb og noget..
(hvis man troede at Memento var forvirrende, så...)

Hov! Og hvilket spil 'reklamerer' sitet for?
Have you considered sucking less?
ValkyrieValkyrieSkrevet 12/10-04 13:18 
Jeg tror mange vil blive skuffet over Halo 2. Der er mange der er fuldstændig sikre på at det vil få 100% fra IGN og Gamespot og 10 i Edge...

Jeg frygter det værste:( *sniff* Jeg har så store forhåbninger og er så bange for at det bare ikke vil være det samme anden gang... Jeg er sikker på at det teknisk vil indfrie min forventninger, og vil nok også have en rigtig fed historie, men ren fun faktor ved jeg ikke...


Half-Life 2... Jeg ved ikke rigtig! Vi for se egentlig hvor imponerende det er... At de har cuttet multiplayer, og byttet det ud med CS(Crap Spil) er lidt en joke!

Og San Andreas ved jeg virkelig ikke hvad jeg skal tro. Noget siger mig at det burde have Burnout 3 grafik og effekter, og det er for tamt at de kopier sig selv så slemt, men på den anden side så det artistisk set meget imponerende ud. Jeg elsker dne der lazy sun set der plager langt de fleste screens, men på den anden side foragter jeg det ghetto homeboy look det har! Det går rent hjem hos 13 årige hvide små drenge der ser op til 50 cent, og elsker and bande og svovle som din gennemsnits rapper og sømand, mere end noget andet!:/

-Val
Well crucify the insincere tonight...
DarkenDarkenSkrevet 12/10-04 14:19 
Hardballer>
HL2 og Source er 2 forskellige ting..

De forskellige Source-spil kan downloades for mindre (eller faktisk lidt høje) beløb via Steam. Har selv downloadet HL:S og CS:S (den billigeste pakke) og det kostede mig 64$..

I know, vil bare have begge og ikke som download.

Hardballer>
Det er dog kun CS:S jeg har fået, HL:S kommer om et stykke tid..
Kan i øvrigt sige, DET ER FOR FEDT.. Det er da sindssygt..

har kun spillet demo/betaen, hvilket fik mig helt op og køre =D

MrCase>

..men kan man få et lille vink om hvad det er man skal kigge efter...?
Noget med noget hukommelse og nogle nødråb og noget..
(hvis man troede at Memento var forvirrende, så...)

Hov! Og hvilket spil 'reklamerer' sitet for?

Halo2, alternativ hvad-det-nu-end-var-det-hed, altså ikke noget der direkte er relateret til spillet, men lige som cortana brevene, er med til at få folk op på tæerne... det så så lige siges at den er ret afslørende nu, hvor man tidligere skulle lede efter clues.

Valkyrie>
Jeg tror mange vil blive skuffet over Halo 2. Der er mange der er fuldstændig sikre på at det vil få 100% fra IGN og Gamespot og 10 i Edge...

Jeg frygter det værste:( *sniff* Jeg har så store forhåbninger og er så bange for at det bare ikke vil være det samme anden gang... Jeg er sikker på at det teknisk vil indfrie min forventninger, og vil nok også have en rigtig fed historie, men ren fun faktor ved jeg ikke...

Well nu kan man bare se hvor mange der ikke kan lide halo 1, det har ikke påvirket min indstilling, nærmere fået mig til at forsvare det fedeste fps(ever) endnu mere stædigt.

Valkyrie>
Half-Life 2... Jeg ved ikke rigtig! Vi for se egentlig hvor imponerende det er... At de har cuttet multiplayer, og byttet det ud med CS(Crap Spil) er lidt en joke!

ville ikke sige de har byttet det ud, mere at de har undladt hl2 multiplayer, som Hardballer siger, så er HL:S og CS:S separate spil, altså ikke længere et mod til hovede spillet.


Tilbage er der bare at sige:

: Mission History
> Loading "

: Explore Derelict Ring Habitat
> Complete "

: Destroy Hostile Ground Forces
> Complete "

: Neutralize Adaptive Parasitic Lifeform
> Complete "

: Outwit Ancient A.I. Contruct
> Complete "

: Stop Destruction of Human Race
> Not Likely "

: Preorder Halo 2
> In Progress "
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
The DaneThe DaneSkrevet 12/10-04 14:55 
De eneste forventninger jeg har til dem ligger i, at jeg har hørt de skulle blive gode (ok, jeg har også set lidt HL2 film) og så at det er efterfølgere - altså ikke de store forventninger. Jeg er ihvertfald ikke helt oppe at køre efter at skaffe dem.

Men at der ikke er mp til selve HL2 er jeg enig i lyder/er dumt.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
DarkenDarkenSkrevet 12/10-04 15:00 
ja, kunne ellers være sjovt at dræbe folk ved at smide en radiator i kraniet på dem =D
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
HardballerHardballerSkrevet 12/10-04 18:25 
Valkyrie>
Half-Life 2... Jeg ved ikke rigtig! Vi for se egentlig hvor imponerende det er... At de har cuttet multiplayer, og byttet det ud med CS(Crap Spil) er lidt en joke!

Nu har du jo sådan set ret til at sige at CS er et crap-spil.. Men hvordan kan du sige det om et spil der ikke er udkommet? Du har muligvis prøvet Source og kan da sige at indtil videre er det skod.. Der kommer jo flere updates, den mangler meget endnu :)

CounterStrike 2 er jo nok endnu bedre endnu..

Ved jo ikke om du har prøvet Source, men har du ikke, så prøv det, og udtal dig om CS bagefter..

Forstår heller ikke helt hvorfor de har cuttet multiplayer fra, men CS er jo også det der er flest der spiller..

Og ja, jeg er fanboy ;) Mener stadigvæk bare at det er forkert at dømme et spil, bare fordi man ikke syntes os det forrige at samme slags :)
OkottaOkottaSkrevet 12/10-04 18:47, rettet 12/10-04 18:49 
Valkyrie>
Half-Life 2... Jeg ved ikke rigtig! Vi for se egentlig hvor imponerende det er... At de har cuttet multiplayer, og byttet det ud med CS(Crap Spil) er lidt en joke!

Du ER vel klar over, at Half-Life aldrig har handlet om multiplayer. Valve koncentrerer sig om singleplayer i HL - det burde du vide.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
HardballerHardballerSkrevet 12/10-04 18:50 
Okotta>
Du ER vel klar over, at Half-Life aldrig har handlet om multiplayer. Valve koncentrerer sig om singleplayer i HL - det burde du vide.

Derfor er den jo stadigvæk cuttet fra ;) Da den var i det normale Half-Life :)
Om de så bygger spillet på den eller ej, er den cuttet fra..
Bede-xBede-xSkrevet 13/10-04 11:34, rettet 13/10-04 11:36 
Valkyrie>
Jeg tror mange vil blive skuffet over Halo 2. Der er mange der er fuldstændig sikre på at det vil få 100% fra IGN og Gamespot og 10 i Edge...

Nu er det aldrig sket, at den samme spilserie har fået to 10-taller i Edge, så man er da (urealistisk) optimist, hvis man tror at det bliver karakteren.

Okotta>
Du ER vel klar over, at Half-Life aldrig har handlet om multiplayer. Valve koncentrerer sig om singleplayer i HL - det burde du vide.

Og al ære og respekt for det. Alle spil skal ikke partout indeholde ALLE aspekter. Glimrende at Valve vælger af fokusere på singleplayerdelen.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ValkyrieValkyrieSkrevet 13/10-04 13:31 
Okotta>
Valkyrie>
Half-Life 2... Jeg ved ikke rigtig! Vi for se egentlig hvor imponerende det er... At de har cuttet multiplayer, og byttet det ud med CS(Crap Spil) er lidt en joke!

Du ER vel klar over, at Half-Life aldrig har handlet om multiplayer. Valve koncentrerer sig om singleplayer i HL - det burde du vide.



Jeg er uenig. HL multiplayer var deres fiasko til at starte med! Lad os ikke benægte hvor meget de roste deres revolutionerende netkode på E3 2003!

Jeg er af den mening, at hvis noget ikke fungere ordentlig skal man ikke tage det med! Det er lidt cheap at bare lige lokke ekstra folk til med et "playable online" mark på bagsiden af boksen! Lidt ligesom Doom 3s og Far Crys latterlige multiplayer dele.


Jeg sad egentlig kun og tænkte på de fede muligheder med den fysisk som HL2 har! Hvordan det ville kunne være i multiplayer!

Jeg har ikke prøvet CS: Source, og egentlig er jeg ligeglad. Jeg har læst nok reports til at vide at det i bund og grund er det samme!

Jeg gider ikke bruge 5 år mere på at spille dust med ny maling... Længere er den ikke! Seriøst! Det er sådan en let måde at bare fuldstændig kopier hvad der er lavet før, uden at gøre noget nyt overhovdet eller enhance gameplayet! Et par nye maps, skins og våben ændre på ikke hvad det er!

De kunne have lavet noget nyt for engang skyld! Den opgraderede gragfik eller den modfied havoc ændre ikke CS:S gameplay!

Også synes jeg det ikke er fedt at sælge et produkt pga af mods. Vi kan stå her fra nu, til juleaften og tale om hvor fantastisk DOD:S og CS2 etc vil være, men jeg køber stadig penge for basic produktet.

Jeg vil spille som Gordon Freeman! Jeg vil endda gerne spille det online! Jeg er ligeglad med at skyde latterlige terrorister! Det var ikke derfor jeg var intresseret i Half-Life 2!

-Val
Well crucify the insincere tonight...
HardballerHardballerSkrevet 13/10-04 14:00 
Valkyrie>
Jeg gider ikke bruge 5 år mere på at spille dust med ny maling... Længere er den ikke! Seriøst! Det er sådan en let måde at bare fuldstændig kopier hvad der er lavet før, uden at gøre noget nyt overhovdet eller enhance gameplayet! Et par nye maps, skins og våben ændre på ikke hvad det er!

Så er det jo NETOP, at du skal prøve det før du snakker.. Jeg mener at det giver et helt andet gameplay, det er ikke bare ny maling..

De kalder det jo heller ikke bare et nyt spil, men et forbedret spil.. Det kan jeg kun give dem ret i.. Ved ikke hvad jeg mere kan ønske af CS.. Men ok, det her kan vi diskutere fra nu og til du prøver det..

Men ok, jeg kan da egentlig være ligeglad med om du kan lide spillet eller ej, jeg synes det er fedt ;)

Btw, hvis du ikke kan lide de maps der er i spillet, så kunne du jo gå igang med at spille funmaps eller selv lave maps :) Like me..
DarkenDarkenSkrevet 13/10-04 22:10 
cs:cz var cs med ny maling(klart ripoff IMHO), cs:s kan vel næsten betegnes som et remake, men ok, kunne du ikke lide alm cs kan du nok heller ikke lide source
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
ValkyrieValkyrieSkrevet 13/10-04 23:06 
? Så fortæl mig hvordan gameplayet er ændret...

Jeg har læst nok beta reports til at se hvad det er! havoc er overflødigt i CS:S... Der er intet at skrive hjem for! Ikke engang i grafikafdelingen! Jeg havde ventet multiplayer delen med gravity gun, enorme maps, vehicles etc, ikke CS...

Jeg har aldrig kunne lide den pace som CS har haft eller communityet, eller den context det hele var sat ned i!

Jeg vil 100% ikke kunne lide CS:S fordi det er ligesom normaal CS, og det er fair nok! Hvem siger det ikke er det?:D

-Val
Well crucify the insincere tonight...
OkottaOkottaSkrevet 13/10-04 23:35 
Valkyrie>
Jeg har aldrig kunne lide den pace som CS har haft eller communityet, eller den context det hele var sat ned i!

Nej - og det tror jeg efterhånden at vi allesammen *har* forstået nu, så kunne du ikke - populært sagt - bare lukke r.... med al din ord gylle omkring CS nu.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
HardballerHardballerSkrevet 13/10-04 23:45 
Valkyrie>
Jeg havde ventet multiplayer delen med gravity gun, enorme maps, vehicles etc, ikke CS...

Well, ok.. Hvis det er det der skal til for at du kan lide CS, så kan du ikke lide det :)

Kunne i øvrigt være temmelig fedt..
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 13/10-04 23:46, rettet 13/10-04 23:49 
At Valve har valgt at fokusere på SP og så taget den nemme udvej med mht. multi-player ser jeg ikke noget problem i. Det er vel egentlig også forståeligt, eftersom HL multiplayer i sin grundform altid blev særligt stort, mens CS hurtigt blev, og stadig er, voldsomt populært.

Desuden så er Valve fuldt ud klar over, at med det stærke community der står bag dem, er det kun et spørgsmål om (kort) tid efter HL2 udgivelsen, at vi ser en MP komponent baseret på spillets univers.
(...)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 15/10-04 10:15 
Som Tycho fra Penny Arcade siger: jeg spiller ikke CS, for jeg er ikke 12 år gammel :-)


Jeg kan heller ikke komme i tanke om noget mere dødssygt end at for 1 trilliontende gang at skulle spurgte frem mod det der chokepoint i de_dust.

Så det ville da være rart, hvis nogen kunne fortælle lidt om præcis hvordan gameplayet er ændret?
Vi har allerede fået etableret at grafikken er bedre, men det har jo intet at sige for gameplayet.
Så hvad er det?

Vehicles, ægte teamwork, store ændringer i våben og skade, store ændringer i fysikken, flere måder at få point på osv er de måder BF, DoD og Ghost Recon eks har udviklet på formen, men det kommer man vist ikke til at se i CS:S?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HardballerHardballerSkrevet 15/10-04 13:49, rettet 15/10-04 13:53 
Du skal spille på en anden måde, sigte anderledes med våbnene, kaste anderledes med granater, bruge banerne på en anderledes måde..

Banerne er lavet sådan at man ikke kan campe så meget (som i 1.6) så mann skal spille mere taktisk..

Og sikkert en del jeg ikke lige tænker på..

Måske ikke noget specielt for dem som alligevel hader CS, men synes det er fedt..

Men hvis folk ikke kan lide det, så er det da ligemeget.. Det er der bare temmelig mange der kan, og har ikke hørt nogen sige at Source er skod, endnu..

Tror meget på at hvis folk er meget kritiske fra starten, så giver de sig ikke, så finder de nemt noget de ikke lige synes er sagen.. *HOST*Mr.Good*HOST* :D


EDIT: Nogle folk ser sikkert på CS som jeg ser på Halo.. I multi.. Dårlige baner, våben der ikke falder i min smag (mange af dem) vehicles der faktisk ikke rigtig er nogen værd, osv.. Jeg kan egentlig heller ikke lide grafikken..
Dog tror jeg Halo2 bliver ret fedt..
WehnerWehnerSkrevet 15/10-04 16:02 
Mange af de ting de nævner ang. Halo er en smagssag. Men hvis du ikke kan få noget ud af spillets vehicles, er det fordi du er en amatør til det. Og det kan Halo vel ikke klandres for :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HardballerHardballerSkrevet 15/10-04 17:21, rettet 15/10-04 17:21 
Er du da prof??

Det var nu ikke for at nedgøre Halo, bare for at komme med et eksempel.. Der er da mange spil jeg ikke kan lide - som andre jo kan, og omvendt..

Synes i øvrigt der er nogle fede elementer ved vehicles men bare ikke noget der får mig til at sige wow :) Har faktisk lige afinstalleret Halo fra min PC..
WehnerWehnerSkrevet 15/10-04 17:49 
Jeg er desværre langt fra prof. Men jeg har fået tæsk nok af bedre spillere i Ghosts og Warthogs til at vide, hvad de (køretøjerne) kan.

På Xbox selvfølgelig. Jeg skal ikke kunne sige, om det er omvendt på PC.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HardballerHardballerSkrevet 15/10-04 17:58 
Tror ikke.. Mest spillet på XBOX :D Så aner faktisk ikke..

Men du må til at øve ;)
OkottaOkottaSkrevet 15/10-04 18:39 
Wehner>
Men jeg har fået tæsk nok af bedre spillere i Ghosts og Warthogs til at vide, hvad de (køretøjerne) kan.

Man får ikke tæsk af folk der flyver/kører i Ghosts; Det køretøj er mest til besvær i multiplayer, og den der dræber dig i en Ghost har alle fordelene.

Køretøjets dårlige afbalancering - i multiplayer - har Bungie endelig rettet i Halo 2, mht. at man nu kan ødelægge køretøjerne.

Kan næsten ikke vente indtil jeg smadrer den første Ghost, hvor vedkommende sidder, i sikker forvaring om at "her er jeg da i sikkerhed, og nu skal jeg bare koncentrere mig om at køre de andre ned".

Ta' din busted up vehicle og pak dig.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PlaykidPlaykidSkrevet 15/10-04 18:56 
Eller board den og fly væk:)
Spiller nu: Halo 3
SeventhSunSeventhSunSkrevet 15/10-04 19:03 
OMFG!

I drenge har vist aldrig spillet Battlefield eller noget andet hvor vehicles ikke er "en usårlig ting man kan køre andre ned med" men i stedet et taktisk værktøj.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
DarkenDarkenSkrevet 16/10-04 03:23 
lad os nu ikke glemme hvormange problemer der var med BF inden der kom fixxes (som da man ikke kunne ramme folk inde i et fly, men kun ødelægge flyet)

Det er irreterne at køretøjer ikke kan smadres i halo, men det kan sq også være irreterne i bf når folk i fly/heli ikke bestiller andet end at ødelægge køretøjer der spawner... i bf:v har de kommet uden om spawn-rape ved at spawn kan indtages, men det hjælper bare ikke når overstående IKKE gider indtage spawn, men istedet hellere vil oppe deres personlige score end at hjælpe holdet med at vinde (snakker selvfølgelig FFA), så der kan også være en bagside til at køretøjer kan blive ødelagt, men er for mig personligt at fortrække.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
ValkyrieValkyrieSkrevet 22/10-04 18:09 
IGN>
As it stands, CS:S isn't different enough, in this editor's opinion, to justify a review. At its heart, it is the same engine with a new chassis. Same maps, same weapons, same mechanics from top to bottom, and it doesn't look as though the gameplay is going to see any significant changes. Like, oh, revolvers and mines.

Well... Hardballer! En editor hos IGN har ihvert fald en anden mening, angår hvordan CS:S er "anderledes", "nyskabende" eller hvad det var:/

Jeg håber skam stadig på at nogen vil konvetere våbene, køretøjerne etc fra HL2 til multiplayeren!

-Val

CS:S impressions!
Well crucify the insincere tonight...
JinkJinkSkrevet 22/10-04 18:18 
Måske fordi de ikke er seriøse med at spille.
Har ikke selv prøvet det, men når man ser de kan give et spil som UC en god karakter, går de åbenbart ikke ordenligt i dybden.
DarkenDarkenSkrevet 23/10-04 12:50 
Valkyrie>
Well... Hardballer! En editor hos IGN har ihvert fald en anden mening, angår hvordan CS:S er "anderledes", "nyskabende" eller hvad det var:/

En anmelder der ikke spiller CS dagligt kan man vel ikke forvente fatter foreskellen, en anmeldelse er kun skribentens egen mening (som personen også fint nok har skrevet) og skal derfor tages med et gram salt. Især også når anmeldere ikke altid gennemfører et SP spil, eller spiller MP nok til at danne sig et korrekt billede af et spils værdi.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
HardballerHardballerSkrevet 23/10-04 19:21 
Darken>
En anmelder der ikke spiller CS dagligt kan man vel ikke forvente fatter foreskellen

Hov hov.. Så meget nørd er jeg heller ikke ;)

Men Val, der findes jo mere end en mening?
ValkyrieValkyrieSkrevet 23/10-04 19:49 
Det har du ret i hardballer:)


Darken>
En anmelder der ikke spiller CS dagligt kan man vel ikke forvente fatter foreskellen, en anmeldelse er kun skribentens egen mening (som personen også fint nok har skrevet) og skal derfor tages med et gram salt. Især også når anmeldere ikke altid gennemfører et SP spil, eller spiller MP nok til at danne sig et korrekt billede af et spils værdi.

Hmm, så man skal spille CS dagligt som en eller anden sekt for at komme med en objektiv mening! Ja selvfølelig.. Han er sikkert på en eller andens pay role! Det er en skandale.. Et komplot:/ Nogen anmeldere kan ikke gennemføre alle spil! Du har ret! Denne editor må være en komplet idiot!!! Send ham hjem til sankt hans!! nu!!

Hey, jeg siger ikke IGN er guds gave til folket, men jeg kan sidde her og bare bekræfte at det er præsist hvad jeg har hørt! Så fordi der er et andet sæt animationer, bliver det pludslig OMFG goty!!!111??:/



Jink>
Måske fordi de ikke er seriøse med at spille.
Har ikke selv prøvet det, men når man ser de kan give et spil som UC en god karakter, går de åbenbart ikke ordenligt i dybden.

okaaaaaayy... Jeg tvivler så stærkt på at UC blev anmeldt af den samme person som lavede denne artikel! Og selv hvis det var tilfældet så kan jeg ikke se hvordan det er relevant når jeg ikke hentyder til denne editors smag, men blot hans informationer og facts omkring gameplayet!:/

Jeg ved godt at jeg leger djævlens advokat her! Jeg bestiller da en silver pak og holder kæft... Of course! Vi er bare forskellige! Hvis nu at det rigtige CS2, som der bliver talt om bliver anderledes, kan det da blive fedt!

Der sidder 102065 mennesker, ligenu og spiller CS(gamespy.com/stats), og jeg er sikker på at mange af dem vil være glade for at kunne fortsætte med det samme identiske med meget bedre grafik og nye effekter og interface, og det er jo helt fint:)

Jeg kan godt lide DoD, selvom jeg ikke har spillet det længe! Jeg håber da at det bliver fedt!:)

-Val
Well crucify the insincere tonight...
DarkenDarkenSkrevet 23/10-04 21:30, rettet 24/10-04 01:02 
Valkyrie>
Hmm, så man skal spille CS dagligt som en eller anden sekt for at komme med en objektiv mening! Ja selvfølelig.. Han er sikkert på en eller andens pay role! Det er en skandale.. Et komplot:/ Nogen anmeldere kan ikke gennemføre alle spil! Du har ret! Denne editor må være en komplet idiot!!! Send ham hjem til sankt hans!! nu!!

Har ikke sagt man SKAL spille det dagligt, men at man tydeligt kan se forskellen fra en der har spillet det en smule i forbindelse af en anmeldelse og folk der bruger tid på at sætte sig ordenligt ind i det, hvilket meget typisk i et multiplayer spil vil betyde mere end et par timer eller en weekend.

Valkyrie>
Hey, jeg siger ikke IGN er guds gave til folket, men jeg kan sidde her og bare bekræfte at det er præsist hvad jeg har hørt! Så fordi der er et andet sæt animationer, bliver det pludslig OMFG goty!!!111??:/

Du har ikke selv prøvet det(som du har givet udtryk: du er ligeglad), så du bekræfter at du har hørt/læst noget om det andet sted fra, så skal det tages for gode varer? Det er lige meget om det er en anmelder fra IGN eller en spil bums fra den lokale café, et individs mening er bort en mening. Derfor anser jeg mange anmeldelser for skal tages med det gram salt der, pga det er en personlig mening og som sådane svinger alt efter hvad man kan lige (du kan f.eks. ikke lide tempoet og gameplayet i cs og dette afspejler din mening, lige som meningerne her på PR er svingende ang halo1)

Valkyrie>
Jeg ved godt at jeg leger djævlens advokat her! Jeg bestiller da en silver pak og holder kæft... Of course! Vi er bare forskellige! Hvis nu at det rigtige CS2, som der bliver talt om bliver anderledes, kan det da blive fedt!

Der sidder 102065 mennesker, ligenu og spiller CS(gamespy.com/stats), og jeg er sikker på at mange af dem vil være glade for at kunne fortsætte med det samme identiske med meget bedre grafik og nye effekter og interface, og det er jo helt fint:)

Jeg kan godt lide DoD, selvom jeg ikke har spillet det længe! Jeg håber da at det bliver fedt!:)

-Val

Fint du kan bare ikke lide cs ihvilken somhelst form, og du er (forståeligt nok) irriteret over der ikke hører et HL2:MP med HL2.
Så er vi enig om det =P
Personligt glæder jeg mig mere til Halo2 end Halflife2 og CS:S, kan ikke vente til at kunne hoppe i mit ret så slidte mjolnir suit og rive nogle covenants rundt.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Per SPer SSkrevet 23/10-04 21:51, rettet 25/10-04 09:58 
Skriv i et sprog der ikke overtråder reglerne vedr. sprogbrug på PR.

Så spilder man ikke min tid på at rette teksten og sende henstillinger/advarsler.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig