X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Interesse for kabler?


Svar
KTCKTCSkrevet 29/09-04 11:39, rettet 01/10-04 01:13 
Ja, dette er et lidt utraditionelt emne, men lad mig springe lige ud i det:

Hvem herinde ville have interesse i at købe disse Xbox kabler:
Xbox Controller forlænger (Guld) 1.8m, 3m ,5m
Xbox S-Video & Phono-lyd (Guld) 1.8m, 3m, 5m, 10m
Xbox RGB med AV-udtag (Guld) 1.8m, 3m, 5m, 10m

Kablerne er selvfølgelig spritnye og vil blive solgt fra en computerbutik som både har online salg og fysisk butik.

Sagen er, at jeg muligvis har chancen for at få disse kabler ret billigt hjem, men jeg er nødt til at vide om der vil være stor nok interesse for dem.

Indtil videre kan jeg sige, at kablernes pris vil være under 100 kroner for 1.8m versionerne i alle grupper.

Hvis I vil skrive type og antal kabler, som I kunne være interesserede i, i denne tråd, har jeg en muligvis en chance for at få det hjem.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PlaykidPlaykidSkrevet 29/09-04 11:52 
10m S-video - pris?
Spiller nu: Halo 3
KTCKTCSkrevet 29/09-04 11:58 
Umiddelbart vil jeg skyde på 100-150. Men hæng mig ikke op på det...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PlaykidPlaykidSkrevet 29/09-04 12:05 
Lyder fint nok deromkring.
Så har jeg da interesse for sådan et:)
Spiller nu: Halo 3
KTCKTCSkrevet 29/09-04 13:10 
Nå, vi snakker over 400 kabler i alt, så med så lidt interesse tror jeg ikke det bliver til noget.
Jeg ved godt at der ikke er gået ret lang tid, men det er et tilbud som skal tages ret hurtigt.
Hvis der er interesse, så skriv hurtigst muligt tak, så der er en chance (jeg er selv interesseret i en håndfuld stykker).
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
fumfumSkrevet 29/09-04 13:19 
En forlænger kan jeg da godt bruge. Ikke at 1/400 del betyder det store.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
KTCKTCSkrevet 29/09-04 13:23 
Mange bække små... Jeg forventer heller ikke, at I slynger flercifrede ønsker ud på kablerne, men hvis der er en moderat interesse for det, så har jeg et godt argument :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DarkenDarkenSkrevet 29/09-04 22:36 
jeg synes også forlænger kabler lyder godt
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
JmogJmogSkrevet 29/09-04 22:51 
Kunne også godt bruge en forlænger.
kingsizekingsizeSkrevet 30/09-04 03:51, rettet 30/09-04 03:52 
2X 3M forlængere kunne jeg da godt bruge.... pris?
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 30/09-04 05:40 
En RGB 1,8m forlænger ville jeg gerne købe.
元気ですか。
KTCKTCSkrevet 30/09-04 10:02 
Det er kun controller-kablerne, der er forlænger-kabler. De andre er fuldt monterede stand-alone med de nødvendige stik (i guld).

Jeg har lidt på fornemmelsen, at prisen måske vil tiltrække mange, hvis den er lav nok, så jeg vil se om det kan lade sig gøre.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 30/09-04 20:54 
Okay, jeg har ikke fået grønt lys endnu, men det ender med at jeg selv køber hele partiet, for priserne er altså gode.

Jeg regner med at lande på omkring en halvtredser for kablerne på 3 meter, hvilket jeg personligt ikke kan stå for...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
fumfumSkrevet 30/09-04 21:04, rettet 30/09-04 21:05 
Jamen, så send du bare en 3m forlænger videre til mig, jeg skal nok give +10 kr. Så har du lidt til at solde op.

:=)
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
PapandPapandSkrevet 30/09-04 21:06, rettet 30/09-04 21:06 
Er der nogle af disse kabler, som er bedre end et af disse "Advanced RGB-kabler", som jeg har til min Xbox?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
JmogJmogSkrevet 30/09-04 21:40 
Fik forresten ikke sagt at det er en 1,8m controllerforlænger jeg er interesseret i. Hvis du kun køber 3m kan den dog også sagtens bruges.
KTCKTCSkrevet 30/09-04 21:42 
Hvis du snakker om "Advanced Scart Cable" fra MicroSoft, så vil jeg sige, at kvaliteten er den samme. Der er dog en forskel på de to kabler alligevel:

"Advanced Scart Cable" har optisk lyd udgang, som kan bruges til at koble den til lydanlæg med optisk indgang.

Dette kabel har også composite udgang, hvilket giver mulighed for at slutte det til en Video eller andre enheder med composite indgang. Udover dette kan man tilslutte det til lydanlæg med almindelig phono lyd-indgang, hvilket er noget mere udbredt end optisk indgang.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
danniman2002danniman2002Skrevet 01/10-04 00:53 
Hvad med s-videokablet? Det er vel også med phono til lyden?
Xbl-gamertag: "badman DK"
KTCKTCSkrevet 01/10-04 01:13 
Jeps, der er phono stik til lyden.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PlaykidPlaykidSkrevet 05/10-04 21:03 
*bump*
Spiller nu: Halo 3
KTCKTCSkrevet 05/10-04 22:11 
Jeg vurderede, at det ville blive alt for svært at komme af med 10 meter RGB, hovedparten af S-video, og der var også ret stor usikkerhed omkring forlængerne.
Dog vil jeg stadig forsøge at se om jeg ikke har mulighed for at købe noget af partiet, dog til en lidt højere pris.

Kort sagt, jeg forsøger stadig at komme frem til noget fornuftigt :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig