X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fuck Gamesstreet...pas på.


Svar
OkottaOkottaSkrevet 24/04-03 17:28 
Efter endnu en email til Gamesstreet, hvor der nu er gået over 3 uger, og min pakke endnu ikke er dukket op, skrev jeg en længere mail til dem og bad dem refundere mit VISA kort. I dag kom svaret så.

Dear Sir/Madam,

Thank you for your e-mail.

If you have any further enquiries, please do not hesitate to contact me.

Regards,

Nu er de simpelthen gået over til standard svar, når man går dem lidt på klingen, og udbeder sig sine penge retur.

I deres forrige mail, bad de om at få navnet på mit lokale posthus + navnet på personen jeg snakkede med, på posthuset, da jeg spurgte dem om de havde min pakke liggende. Da jeg gav dem de informationer, lukkede firmaet i som en østers...suk...elendig kundeservice..

Jeg skal fandme vise dem, hvad min bank kan gøre, og så kan det lorte firma rende mig noget så grusomt !
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 24/04-03 17:32 
Sjovt...

Jeg har udelukkende haft positive oplevelser med den butik, og jeg ville ikke tøve med at hente noget fra dem igen, hvis prisen var rigtigt. Shenmue 2, Skies Of Arcadia, og Return Of The Living Dead fik jeg alle derfra, i perfekt indpakning, indenfor 5 dage, og uden nogen problemer overhovedet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OkottaOkottaSkrevet 24/04-03 17:37 
Ja jeg fatter ikke hvorfor jeg har været uheldig denne ene gang. Faktisk den eneste gang jeg har været uheldig med at handle på nettet.

Måske en postarbejder har snuppet min pakke, da den landede i Danmark...who knows?

Hvem kan man egentligt kontakte her i landet, for at checke om ens pakke er ankommet, og bare ligger et eller andet sted? Mit lokale posthus har den jo ikke.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 24/04-03 17:50 
Okotta >
Måske en postarbejder har snuppet min pakke, da den landede i Danmark...who knows?

Det skulle da lige være det, der er sagen. Så vidt jeg husker var der tre forskellige forsendelser, fra min redaktør dengang jeg skrev for GameSector, der blev væk.

Pist væk...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 24/04-03 18:25, rettet 24/04-03 18:26 
Okotta >
Hvem kan man egentligt kontakte her i landet, for at checke om ens pakke er ankommet, og bare ligger et eller andet sted? Mit lokale posthus har den jo ikke.


Jeg går ud fra at du via dit posthus har efterlyst pakken? Hvis ikke så gør det - du kan os gøre det via postdanmarks hjemmeside. Jeg er dog lidt i tvivl om det hjælper noget, men så kan du sige, at du har gjort alt! (og hvem ved?)

EDIT: når du efterlyser pakken så får du et par uger efter et brev om resultatet af efterlysningen (det gjorde jeg den ene gang jeg prøvede det)
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
MobyMobySkrevet 24/04-03 20:34 
Der gik 3 måneder før jeg fik mit Shenmue II. Det var nede og runde Frankrig først...
ValkyrieValkyrieSkrevet 24/04-03 22:15 
Jamen så Le Shenmue til det da;D


Det er sgu surt Okotta..... Du skal passe på hvor du køber fra, og hvem8O
Well crucify the insincere tonight...
OkottaOkottaSkrevet 25/04-03 11:06 
Gæt hvem der modtog en pakke fra Gamesstreet idag ? :-)

Jeps....der lå sgu et stk Castlevania: Harmony Of Dissonance i postkassen idag !

Men da jeg allerede har købt det andetsteds, og tilmed gennemført det, så sælger jeg dette nye eksemplar.

Laver lige en salgstråd til det.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig