X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

XBOX Crystal UNlimited


Svar
flottenheimerflottenheimerSkrevet 28/09-04 21:50 
--- klip fra GamesIndustry ---

Popular limited edition console is limited edition no longer

The Crystal Xbox is set to return to retail shelves across Europe next month, with the clear-cased console due to launch for a second time in the UK and Ireland on October 8th at the same retail price as the standed Xbox - UKP 99.

Originally launched in March as a limited edition run, the Crystal Xbox proved hugely popular and went on to make its way to both the United States and Japan. Each unit also comes with crystal joypads, which will also be made available separately.

"The response to the Crystal Limited Edition Xbox was so overwhelmingly positive and demand for the console so high that we made a decision to bring back the Crystal Xbox and give even more people the chance to own a beautiful piece of technology," according to Xbox platform and marketing senior director Michel Cassius.

"It really is the ultimate fusion of sexy design, powerful hardware and fantastic gaming experiences and the ultimate home accessory this winter," he concluded.

Conveniently, the Crystal Xbox will arrive back at retail on the same day as Microsoft launches Fable, Big Blue Box' long awaited Xbox exclusive RPG title, which has already become the fastest-selling Xbox game ever at key retailers in the USA.

---

Jeg synes faktisk, at det er meget frækt at udgive/sælge noget som "Limited Edition" for derefter bare at ignorere det. Og så kan jeg ikke forstå at det overhovedet er lovligt.

Men OK, Microsoft er og blir kun "in it for the money".

Jeg er dog stadig meget glad for min Crystal. :-)
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
crying outcrying outSkrevet 28/09-04 21:58 
Kan du nævne bare én, der ikke er "in it for the money" ?? .. Guess not ;)

Har set den til annonceret 'hernede' for 149€ incl. 2 joypads, så det er værd at overveje, bare fort at have den.
Jusqu'a ici tout va bien....
PoulPoulSkrevet 29/09-04 09:10, rettet 29/09-04 09:11 
MS er naturligvis "in it for the money", ligesom Nintendo og Sony også er det. Synes ikke der er noget som helst galt med at de "re-releaser" den. Hvis folk vil købe den, hvorfor så ikke sælge den??
SumezSumezSkrevet 29/09-04 09:17 
Fordi den er blevet udgivet som limited edition, hvilket gør at der er folk, der har købt den under de forudsætninger. Det er sådan set falsk reklame og unfair konkurrence. Er der ikke love mod den slags? :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
enfenenfenSkrevet 29/09-04 09:58 
Jeg skal i hvert fald have den, når den blive udgivet igen. Den er også blevet lidt billigere :)

Jeg vil til dels nok give nogen ret i, at der er tale om falsk reklame. Der er personer, der samler på Limited Edition udgaver af forskellig art og de vil da helt sikkert blive skuffede over en relancering af en ellers "Limited Edition".

På den anden side, kan jeg da sagtens forstå Microsoft( og andre, som gør det samme). De er "in it for the money". I realiteten kunne de bare producere et meget stort antal units, så udgaven ikke bliver udsolgt. Det er næsten det samme man ser med dvd udgaver, som ellers har "Limited Edtion" på coveret.
What is the Matrix?
PoulPoulSkrevet 29/09-04 10:31 
Sumez>
Fordi den er blevet udgivet som limited edition, hvilket gør at der er folk, der har købt den under de forudsætninger. Det er sådan set falsk reklame og unfair konkurrence. Er der ikke love mod den slags? :!

Kan så ikke forstå hvorfor folk vil købe noget bare fordi det er en "limited" edition. Vil disse folk også købe den, hvis den var total pink i farve?? Kunne aldrig finde på at købe noget bare fordi det er en "limited" edition. Køber et produkt fordi det er fedt, at der så evt. står limited edition på, det er mig temmeligt ligegyldigt.
The DaneThe DaneSkrevet 29/09-04 10:43 
At det er en "Limited Edd" er jo lige præcis fedt. Man køber den ikke hvis ikke der er en grund til det.
Det giver et billede af at man har noget unikt.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SumezSumezSkrevet 29/09-04 10:47 
En pink Xbox kunne ellers være sej. Jeg ønsker mig stadig Hello Kitty-DC'en..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PoulPoulSkrevet 29/09-04 11:31 
Hmmm....det er nok et spørgsmål om holdninger. Kunne aldrig nogensinde finde på at købe noget af den ene grund at det er unikt.
SumezSumezSkrevet 29/09-04 11:32 
Hvis der var en unik udgave af Final Fantasy VI, skulle jeg nok have den. :)
Det er jo et spørgsmål om at være fanatisk nok.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RitesRitesSkrevet 29/09-04 14:00 
Jeg går ud fra at de Crystal Boxe de solgte første gang var... første oplag?

Så værsgo. Der er de limited.
» a winner is you «
CoreCoreSkrevet 29/09-04 14:12 
Limited for a limited period...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
PoulPoulSkrevet 09/10-04 15:06 
Er den begyndt at dukke op i butikkerne? Jeg kan se at EB har den på deres hjemmeside, men har endnu ikke været ude at tjekke om de har den i butikken.
enfenenfenSkrevet 09/10-04 15:14 
Så skal jeg da vist ud og shoppe lidt :)
What is the Matrix?
PoulPoulSkrevet 09/10-04 16:19 
Me too...:) Skal jo være klar til PES over XBL.
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/10-04 19:12 
Jeg ikke se den hos Boston (som er Microsofts danske distributør), men Controller S Crystal står til 13/10, så...
PoulPoulSkrevet 15/10-04 07:30 
Nå, er der nogle som rent faktisk har set den i butikkerne her i løbet af ugen? Har endnu ikke selv været ude at tjekke hos EB...
enfenenfenSkrevet 15/10-04 08:43 
Jeg har set den hos 'More fun'( mener jeg den hedder) i City 2.

Jeg skal forbi City2 idag, da jeg alligevel er i nærheden grundet arbejde. Så jeg kigger da lige igen :)
What is the Matrix?
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/10-04 11:43 
Jeg ville svært gerne vide hvad den koster...
D.B.M.D.B.M.Skrevet 15/10-04 12:11, rettet 15/10-04 12:12 
I EB Games koster den åbenbart det samme som den alm. altså 1.199 kr.

Ifølge deres beskrivelse er der dog kun en controller med og ikke to som i den oprindelige pakke, men ved ikke om det er korrekt.

EB Games
PoulPoulSkrevet 15/10-04 12:37 
Der skulle kun være en controller med i denne omgang.
enfenenfenSkrevet 15/10-04 19:01 
Det er der også.
What is the Matrix?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig