X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Chip og SW: Battlefront demo advarsel


Svar
HulleHulleSkrevet 27/09-04 16:19, rettet 27/09-04 16:19 
Ved ikke om det har været nævnt før i en af de mange tråde om SW: Trilogy eller SW: Battlefront, og ved egentlig heller ikke det skader det helt store, men til dem som ikke ved det:

Læs her
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 27/09-04 16:53 
Jeg syntes at det er Fair nok at udlukke dem som bruger chip.
det står jo i MS Eula, at hvis man ændre i uofficelt i ens Xbox er man ikke berettigt til at være på Xbox Live.
MS har gjort næsten alt for at det er FairPlay når man spiller på Xbox Live.
da man med chip i terorien kan ændre spillet til ens fordel.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
JmogJmogSkrevet 27/09-04 21:26 
Hvis det blot er en opdatering af dashet vil det intet betyde for os med chip. Jeg er aldrig i dashet når min chip er tændt (kan faktisk ikke).
KTCKTCSkrevet 28/09-04 09:48 
Netop af denne grund kan du ikke komme i dashet...
Problemet er der, men det er ikke så stort som det bliver gjort til. En skive med homebrew kan altid redde dagen :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 30/09-04 11:17 
Eller en flaske med hjemmebryg
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
SumezSumezSkrevet 30/09-04 11:28 
grillbiller>
Jeg syntes at det er Fair nok at udlukke dem som bruger chip.
det står jo i MS Eula, at hvis man ændre i uofficelt i ens Xbox er man ikke berettigt til at være på Xbox Live.

Det er fair nok hvis man prøver at komme på live, men for os der ikke bruger live, og har chip i vores maskine, er det da ikke retfærdigt at vi skal gå og være bange for at hver eneste skive vi putter i vores maskine laver rod i hele opsætningen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 30/09-04 13:21 
Men der har jo ikke været grund til at tro at opdateringen ville involvere noget anti-chip. Det kunne jo i teorien være forbedringer der kommer enhver der bruger dashet til gode.

Progressive scan på PAL-maskiner, MP3-support osv. Ikke at jeg tror vi får nogen af de ting, men i teorien kunne en update bruges til sådan noget.
SumezSumezSkrevet 30/09-04 13:25 
Jmog>
Men der har jo ikke været grund til at tro at opdateringen ville involvere noget anti-chip. Det kunne jo i teorien være forbedringer der kommer enhver der bruger dashet til gode.

Hvis man nu kører med et andet dashboard end MS's, kommer der vel kun rod i det?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 30/09-04 14:33 
de er vel ligeglade med folk der har chio i! det handler vel om at Xkassen ikke er født med den chip og derfor tænker de jo ikke over det.
By the power of Grayskull!
SumezSumezSkrevet 30/09-04 14:36 
Nej, det er da også kun fair nok, men det gør det vel ikke mindre problematisk for os andre. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 30/09-04 17:07 
pointen er vel så at, der er nogen der er bange for at fremtidige spil Fucker jeres maskiner op, fordi denne demo viser en , for jer, uheldig tendens.

Det er hermed forstået! ;)
By the power of Grayskull!
CoreCoreSkrevet 30/09-04 17:11, rettet 30/09-04 17:14 
ThunderBitch>
og derfor tænker de jo ikke over det.

Det ville da være lidt mere gennemtænkt, hvis man fik valget, i stedet for at den bare opdaterer automatisk...

Hvad er det i øvrigt med Microsoft og alle deres lamme opdateringer af alting ? Hvorfor er de, de eneste der ikke føler at de skal levere et fejlfrit produkt fra start af ?

(Lige et impulsivt vredesudbrud, jeg arbejder på det...jeg kan godt...smi-grrrrr-le)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/09-04 18:03 
Ja og hvad sker der hvis strømmen går mens man opdaterer?
Så er hele l..... f....., det har vi jo hørt om før :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 30/09-04 21:10 
Core>

Det ville da være lidt mere gennemtænkt, hvis man fik valget, i stedet for at den bare opdaterer automatisk...



Det kan jeg ikke se. Det er jo en måde at begrense brugen af chip. Kan egentligt godt forstå det. Det jeg normalt hader ved opdateringer er at først skal spillet loade og så skal man tilbage i live og downloade hvorefter man skal loade spillet..
Nu er det enklere. man skal bare smide skidtet i og så opdaterer den og så loader spillet.
By the power of Grayskull!
CoreCoreSkrevet 30/09-04 21:36, rettet 30/09-04 22:31 
ThunderBitch>
Det kan jeg ikke se. Det er jo en måde at begrense brugen af chip.

Og hvad så? Det er jo ikke forbudt at bruge chip. Så hvad f..... giver dem ret til at ændre på folks opsætning, og i alle "ikke-P:R-menneskers" tilfælde endda uden deres viden om det.

Da man begyndte at kopisikre cd'er, så begrænsede det da sikkert også privatkopieringen af cd'er, men de B&O-ejere der pludselig ikke kan spille nye cd'er på deres anlæg bliver da taget rimelig groft i r....
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
LingobarLingobarSkrevet 30/09-04 21:41 
Core>
Da man begyndte at kopisikre cd'er, så begrænsede det da sikkert også privatkopieringen af cd'er...

Tja... Bum bum. Jeg kan da stadig tage en backup til sommerhuset, af mine nye cd'ere med piratsikring, på min pc. Jeg kan ikke rigtig se hvor den hjælper henne...
Dine dage er salte...
JmogJmogSkrevet 30/09-04 22:37, rettet 30/09-04 22:39 
Core>
Og hvad så? Det er jo ikke forbudt at bruge chip. Så hvad f..... giver dem ret til at ændre på folks opsætning, og i alle "ikke-P:R-menneskers" tilfælde endda uden deres viden om det.

Det er ikke forbudt ved lov at bruge chip, det har du ret i. Microsofts garanti for at maskinen virker er derimod betinget af at man ikke ændrer på den.

Men alt det her er jo meningsløst at diskutere da vi ingen grund har til at tro MS har lavet noget som helst "chipskadeligt" med deres dashboardopdateringer. Da det ikke har været tilfælde med de opdateringer man får over Live, hvorfor skulle det så være tilfældet med noget, der følger med spillene?

At ændre på folks opsætning har de jo heller ikke gjort. De dashboardopdateringer der har været har blot tilført ny funktionalitet. Det kan vi jo ikke være utilfredse med.
CoreCoreSkrevet 30/09-04 22:58, rettet 30/09-04 23:02 
Rigtigt, det er ikke så relevant at sidde og blive sur over nu, når det ikke er "chip-skadeligt", men hvem siger at det heller ikke er det næste gang?

Jeg selv er egentlig ligeglad med lige det her tilfælde, da jeg hverken har chip, star wars box eller nogen anelse om hvad ændringen indebærer. Jeg syntes bare at det er grotesk at vide at de sagtens kunne finde på at have noget "chip-skadeligt" med en anden gang, og her er det jo ikke engang et Xbox-spil, men en DVD, og så tilsat min egen altoverskyggende harme over Microsofts opdateringspjat, så er jeg nødt til at lige bekendtgøre at jeg syntes at de er nogle tarvelige bøller.

Jeg håber da ikke at det ligefrem er en diskussion det her, for det er da ikke noget jeg gider at blive uvenner med folk over, jeg satsede bare på at det var mere hen i retning af en....samtale...eller noget...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
JmogJmogSkrevet 30/09-04 23:13 
Bare rolig, vi er skam ikke ved at blive uvenner :-)

Jeg ser blot ikke noget problem. Jeg synes det er fint at de opdaterer dashboardet. Hellere det end at der på et tidspunkt kommer en konflikt mellem et spil og dashet.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig