X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kongen vender tilbage EE - 10 dec.


Svar
DizzyDizzySkrevet 27/09-04 09:49 
Citat fra DVD-express:

"Fredag den 10. december – fire dage før den officielle udgivelsesdato i USA - udsender Peter Jackson sidste del af sin ”Ringenes Herre” trilogi som “Extended Edition” i Danmark. Den elleve dobbelte Oscarvindende film, ”Kongen vender tilbage”, er blevet gjort 50 min. længere og har nu en længde på næsten fire timer.

En ting, som mange fans savnede i biograf udgaven af filmen, var det store opgør mellem Gandalf og Saruman, men det bliver man ikke snydt for i denne udgave! Af flere nye scener kan også nævnes Legolas’ drikkedyst med Gimli, Denethors begyndende galskab, scenen hvor Faramir og Eowyn tydeligvis begynder at have varme følelser for hinanden og mange andre…

DVD udgaven indeholder, ligesom de to foregående, to DVD’er med filmen inklusive fire kommentarspor af skuespillere, instruktør, producenter og de tekniske folk bag filmen. Dertil kommer to DVD’er kun med baggrundsmateriale om indspilningen af ”Ringenes Herre” trilogien med hovedvægt på ”Kongen vender tilbage”.

På DVDen ligger der også et såkaldt “påskeæg” med et meget morsomt indslag fra MTV Movie Awards 2004, hvor Peter Jackson taler med Vince Vaughn og Ben Stiller om muligheden for at lave en fortsættelse til trilogien…

Filmen udkommer også i en samlerudgave i begrænset oplag med en bonus DVD med koncertopførelsen af Howard Shores “The Lord of the Rings Symphony” samt en miniaturemodel af Minas Tirith.

Sidst, men ikke mindst, vil der samme dag blive mulighed for at købe en boks med alle tre forlængede udgaver af ”Ringenes Herre” filmene. I Danmark udkommer filmen, samleboksen og trilogiboksen den 10. december."

Hvad skal jeg sige: wow
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
enfenenfenSkrevet 27/09-04 10:36 
Det lyder jo fremragende :)

EE udgaven burde dog have været ude noget før efter min mening.
What is the Matrix?
ValkyrieValkyrieSkrevet 27/09-04 10:43 
50 minutter længere?O_O

nice:)

The Two Towers EE var 100 gange bedre end biografudgaven IMO! Jeg kunne slet ikke særlig godt lide TTT da jeg så den i bio... Den var flottere etc men føltes begrænset! Flashbacket med Faramir, Boromir og farmand gav virkelig ekstra vægt på Faramirs historie... I biograf udgaven havde jeg det sådan lidt - "eh... typisk at ville være en idiot, og tage ringen fra frodo og sam!"

Men EE udgaven gav virkelig et motiv og stærkere følelser for det IMO:)

Glæder mig ekstremt..

Tror i at den vil kunne slå Starwars DvD trilogi i salg?
Well crucify the insincere tonight...
PaenPaenSkrevet 27/09-04 11:35 
Årets bedste dag for mig :)
Lóriens blade falder ikke forgæves
KeenKeenSkrevet 27/09-04 19:09 
kunne den ikke komme dagen før? så har jeg noget at ønske i fødselsdagsgave :)
StriferStriferSkrevet 27/09-04 20:37 
Lang ventetid. Nu må vi se hvad han har bikset sammen..;)
XBL Gamertag: ZeNtiX
HardballerHardballerSkrevet 27/09-04 21:21 
Knight Keen>
kunne den ikke komme dagen før? så har jeg noget at ønske i fødselsdagsgave :)

Ja, eller imorgen så ville den passe til mig ;)

Men glæder mig s*u meget til den kommer.. Bliver feeedt :)
LOTR er bare de bedste film der kan gå på.. ehh.. 2 ben?
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 27/09-04 22:25 
Yay - og så to dage før min fødselsdag :)
元気ですか。
DizzyDizzySkrevet 30/09-04 14:24 
Se billederne her

:D
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig