X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

AV Control Center


Svar
BeanoBeanoSkrevet 27/09-04 08:57, rettet 27/09-04 08:58 
Der har jævnligt været diskussioner om RGB-SCART switchboxe hvor mange har savnet et ordenligt produkt. Jeg vil lige anbefale dette kvalitets produkt fra Joytech som jeg har købt til afløser for min gamle box.

4>1 RGB-SCART/S-VIDEO porte, indbygget signal forstærker og remotecontrol med tænd/sluk og port-skift.

Bruger den til til DVD, PS2, GC og Xbox - alle uden synlig tab af billedkvalitet via RGB-SCART på mit 32" Sony WS TV.
Ulempen er dog størrelsen på enheden som er på størrelse med en DVD afspiller, men så passer den fint ind i racket med de andre enheder hvis man har plads dér.

Så check den ud hvis I leder efter en ordenlig SCART box :)

EDIT : Købt i EB Games til 549,-

AV Control Center
JmogJmogSkrevet 27/09-04 12:59 
Hvis man kun har tre scartforbindelser, der skal sluttes til Tv'et, kan Auroras scart video control varmt anbefales som et billigt alternativ. Den ligger vist på omkring 250-300 hos Brinck, Fona og andre elektronikforretninger. Den fylder ikke mere end et joypad.
enfenenfenSkrevet 27/09-04 14:50, rettet 27/09-04 14:51 
Da jeg selv er ret træt af at skifte imellem Xbox og DVD, er jeg på udkig efter en RGB switchbox.

Følger der fjernbetjening med?

Har du et link?
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 27/09-04 14:56, rettet 27/09-04 15:18 
Til fjernbetjeningen?

Ikke lige ved hånden... men den er lille - på størrelse med et PS2 memorykort men bare ca. 30 % længere.

Tilføjelse : Ja remoten følger med :)
enfenenfenSkrevet 27/09-04 14:58, rettet 27/09-04 15:00 
Det var ikke til dig :) - også grunden til at jeg ikke quotede.

EDIT:
Jeg er mere på udkig efter en lille box. 3 indgange er fint til mig. Xbox, DVD og GC. PS2'en er alligevel pakket ned :)
What is the Matrix?
N-ZaneN-ZaneSkrevet 27/09-04 17:12 
Har selv købt denne box fra Joytech, før den kom rigtig frem i butikkerne, og kan kun sige: GENIALT PRODUKT!
Lyd, billede og design er i top!
Har prøvet mange alternativer, men dette er det eneste der har været mine sure penge værd
I kick azz for the Lord!
enfenenfenSkrevet 27/09-04 17:33, rettet 27/09-04 17:34 
Kan den hænge på væggen?

Hvor købte du den henne?
What is the Matrix?
JmogJmogSkrevet 27/09-04 21:48, rettet 27/09-04 21:48 
Enfen>
Følger der fjernbetjening med?

Har du et link?

Der følger ikke fjernbetjening med, men da man alligevel skal rejse sig for at sætte spil i/tænde for konsol eller DVD, så betyder det jo ikke noget.

Den jeg linker til er fra Sandberg (kunne ikke finde et billede af min online), men den er stort set magen til. Eneste forskel jeg kan se er knapperne/forbindelserne ovenpå

Switchbox
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig