X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

SNK konverterer Neo Geo-titler


Svar
jaesjaesSkrevet 25/09-04 13:19, rettet 25/09-04 13:19 
Tænkte at der måske sidder et par fighter-buffs, og kan bruge denne nyhed til noget :)

http://www.gamespot.com/news/2004/09/24/news_6108677.html
http://www.snkplaymore.jp/information/press26.html
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 25/09-04 13:51, rettet 25/09-04 13:51 
Nå men så lyder det da til at jeg skal ha' fat i en PS2 til jul :D
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
NaieraNaieraSkrevet 25/09-04 13:56 
'94 Re-Bout ser bestemt interessant ud, siden det jo er med højopløsningsgrafik og andre forbedringer. Lad os håbe at man også kan blande holdene, som man oprindeligt først kunne fra '95. Lad os håbe det bliver en budget-titel, hvilket jeg da også mener jeg har læst et sted, at det bliver...

Det eneste andet rigtig interessante, når vi glemmer at de alle har online-muligheder, er jo MOTW og Twinkle Star Sprites. Sidstnævnte ikke fordi det er et vildt godt spil, men bare "fordi" ;)

Lovende Re-Bout screenies
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 25/09-04 23:40, rettet 25/09-04 23:40 
high resolution graphics on both background and characters

En milepæl for SNK?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 26/09-04 00:24 
Ja, lad os finde noget negativt at fokusere på, i stedet for at glæde os over blandt andet en potentielt perfekt MOTW konvertering med online muligheder.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 26/09-04 00:53 
Negativt??
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 26/09-04 18:20 
Så' der store billeder af hi-res KOF '94.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
happyEDhappyEDSkrevet 26/09-04 19:11 
Læste også lige i GAMEStm at de var gået sammen med et firma i europa.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
SumezSumezSkrevet 27/09-04 08:53 
Naiera>
Så' der store billeder af hi-res KOF '94.

For satan, det ser godt ud. Jeg har længe set frem til high-res spil fra SNK. Hvordan du kan se det som noget negativt, forstår jeg stadig ikke.
Eneste kritikpunkt er at spritesne virker lidt 2xSAI-agtige (ie. detaljegraden er stadig ligeså lav som i de lav-opløselige udgaver), men det er helt sikkert et stort skridt fremad.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 27/09-04 12:07 
Jeg synes ikke det ser godt ud... Karaktererne ser virkeligt kedelige ud når der ingen detaljer er på dem. Der er alt for store ensfarvede flader - så hjælper opløsningen jo ingenting.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
NaieraNaieraSkrevet 27/09-04 13:26, rettet 27/09-04 13:29 
Sumez>
Hvordan du kan se det som noget negativt, forstår jeg stadig ikke.

Det ser jeg selvfølgelig ikke som noget negativt. Det var din kommentar, der var negativ, i det at du skulle fremhæve at der var tale om den første udgivelse fra SNK som var i hi-res, når der nu var så mange andre positive ting at glæde sig over. Du vendte det om til noget negativt, at de endelige lavede spil i hi-res.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 27/09-04 13:56 
Nej han gjorde ej og nej du gjorde ej. Ingen af jer ser det som noget negativt, at det nu bliver i hi-res. I misforstår jo hinanden.

Sumez fremhævede at det var første gang at deres titler var i hi-res. Naiera opfattede det som sarkasme. Det var det tilsyneladende ikke.

Og så behøver vi vist ikke presse mere blod ud af den sten ;-)
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 27/09-04 14:15 
Garou mark of the wolf, var jo også et virkeligt flot spil dengang, for ikke så længe siden. glæder jeg mig til
By the power of Grayskull!
DarklynoonDarklynoonSkrevet 27/09-04 21:47 
kan de ikke stave deres characters egne navne, de har stavet athena forkert, uden H, så nu hedder hun atena
Mortal Kombat the mother of all fighting games
SøgAArdSøgAArdSkrevet 27/09-04 23:39 
Nu er man jo næsten tvunget til, at anskaffe sig en PS2 samt et par fighter-pads!
Home is where the hardware is..
SumezSumezSkrevet 28/09-04 13:23 
Jmog>
Sumez fremhævede at det var første gang at deres titler var i hi-res. Naiera opfattede det som sarkasme. Det var det tilsyneladende ikke.

Jeg formoder at misforståelsen skyldes at jeg formulerede det som et spørgsmål. Men det skyldes såmænd bare at jeg ikke var sikker på om det var deres første hi-res spil. Jeg jubler skam over den udvikling, for SNK har nogle pissetalentfulde grafikere.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig