X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Prototype til Nes-folket.


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 24/09-04 19:14 
Linket siger vist alt.

Ebay
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
dRxLdRxLSkrevet 24/09-04 19:44 
Hvordan kan man så være sikker på at det ikke er en hoax?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BobbeBobbeSkrevet 24/09-04 20:31 
oldergames>
We are practically GIVING THIS ITEM AWAY!

Ja, til $130 ;)
Spiller nu: Wii
Per SPer SSkrevet 24/09-04 21:02, rettet 24/09-04 21:05 
Så hellere skeje ud og købe den dyre Megadrive udgave af Snow Bros. Den er både komplet og langt bedre.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
JuggernautJuggernautSkrevet 24/09-04 21:14 
Nu er det jo nok mest NES ejere, der går efter sådan en genstand.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
3of193of19Skrevet 24/09-04 21:45 
Hvis man virkelig er samler, som Per S. er, har man naturligvis både MD OG NES :)
Per SPer SSkrevet 24/09-04 22:51, rettet 24/09-04 22:54 
Jeg har ingen NES, ergo er jeg ingen samler. :P
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
3of193of19Skrevet 24/09-04 23:06 
Virkelig? Jeg har heller ingen, men er jo heller ikke rigtig samler :)
Men har du måske den der NES adapter til SNES?
Per SPer SSkrevet 24/09-04 23:16, rettet 24/09-04 23:18 
Næh, jeg hoppede på Sega vognen efter min teenage år med C64, og GameGear/Sega Master passede mig bedst grundet min gamle arcade fascination af samme selskab.

GameGear var bedre i mine øjne dengang, og da jeg pendlede frem og tilbage til København pga. arbejde, købte jeg den inkl. det første Sonic spil (og meget hurtigt en batterioplader). Så jeg har aldrig rigtig savnet en NES. De spil jeg savnede fra Nintendo kom først med SNES.

Det her er selvfølgelig min egen personlige mening, derfor gider jeg ikke diskutere om der var bedre/dårligere spil til NES end Master - selvfølgelig var der det.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SumezSumezSkrevet 25/09-04 23:24 
Nej, NES har da et par klassikere, men det er godt nok sløvt i forhold til de senere generationer. Generelt vil jeg mene at hele 8-bit-generationen af hjemmekonsoller ikke havde vildt meget at byde på, da det mest bestod af dårlige arkadekonverteringer, og ellers arkadeinspirerede spil, der ikke altid fungerede vildt optimalt til hjemmebrug. Snow Bros. synes jeg godt nok heller aldrig har været spor interessant; hvis man absolut vil gøre det i NES, er det temmelig begrænset primært til prominente serier som Mega Man, Mario, Zelda, Castlevania eller Final Fantasy.
Men jeg går ikke ud fra at nogen er uenige med mig her. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MarcusMarcusSkrevet 26/09-04 13:33, rettet 26/09-04 13:40 
Eller Bubble bobble, Battle of olympus og Gradius serien.
Bayou billy, ice climber, gunsmoke og Yoshi's Egg er også gode.

Jeg synes nes har et fint udvalg. Jeg ved ikke om jeg foretrækker nes eller snes konsollen.
SumezSumezSkrevet 26/09-04 15:14 
Og Bubble Bobble og Gradius må så falde ind under "dårlige arkadekonverteringer" ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MarcusMarcusSkrevet 26/09-04 15:26, rettet 28/09-04 17:22 
Hvad med life force?

Og selvom de er dårlige konverteringer så synes jeg stadig de er gode. :)
MarcusMarcusSkrevet 28/09-04 17:23, rettet 28/09-04 17:24 
Og Shadow Warriors(Ninja Gaiden), Lolo serien, Wizards and Warriors serien, Solstice og Street Gangs bør også nævnes.
SumezSumezSkrevet 29/09-04 09:01 
Solstice er et fantastisk spil. Ninja Gaiden er i hvert fald godt. De andre synes jeg udelukkende kan nævnes i mangel af bedre. Prøv at sammenligne Wizards and Warriors med de fleste platformspil til SNES..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig