X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GT4 Offline


Svar
H.V.HH.V.HSkrevet 24/09-04 11:08, rettet 24/09-04 11:09 
Surt for PS2 ejere.

Gamespot
59 emne(r).
« < 1 2

Svar
APHAPHSkrevet 06/03-05 20:43 
Ronaldo>
Et rat er mere præcist end en controller.

Helt sikkert, derfor nævnte jeg også at jeg kun foretrækker at bruge en controller i racers, der ikke er synderlig realistiske, hvor det praktisk talt ikke har nogen betydning om man styrer 100% præcis.
Men rent motorisk er det nemmere at bruge fingrene til at kontrollere speeder og bremse præcis, end det er med benene...hvilket IMO giver controlleren en kæmpe fordel.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 06/03-05 21:36, rettet 06/03-05 21:38 
Ronaldo>
Et rat er mere præcist end en controller. Det må være dig som ikke kan udnytte det ordentligt.

Hvis jeg kunne vælge mellem en controller og et rat, når jeg kører bil i den virkelige verden, så ville jeg klart vælge controlleren.
Hvorfor? Fuldt styreudslag med analog-stickets lille vandring = lynhurtige styreimput.
(Selvfølgelig mest nyttigt, når vi taler ræs :)

Et rat har kun fordel i f.eks. lange kurver, hvor en præcis styre-position skal opretholdes gennem svinget. I langt de fleste tilfælde kan man dog styre lige så godt med gassen, så heller ikke her er rattet vinderen...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BaggyBaggySkrevet 08/03-05 01:04, rettet 08/03-05 17:01 
Når man nu alligevel kun kan køre offline handler det vel bare om hvad der er sjovest. Selv er jeg glad for at køre med rat omend jeg sætter langt hurtigere tider med pad ( og nej ronaldo, det ikke fordi jeg ikke har tjek på spillet eller brugen af rattet).

Paasch:

Jeg forelsket i dit rat. Kobling og hele svineriet, og overikøbet metal body.. det jo for vildt. :D


Så mangler du kun at kunne bruge det på din Xbox... din FORZA_FREAK... ;)
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
APHAPHSkrevet 08/03-05 07:47 
Det er nu ikke mit rat, kunne aldrig finde på at bruge så mange penge på sådan noget (har "kun" et Momo Force). Det er et rat jeg har lånt af en mine kammerater, da han har lånt min PS2. ;)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
BaggyBaggySkrevet 08/03-05 17:00, rettet 08/03-05 17:03 
Momo force er også rimelig lækkert. Så du spiller GTR? Endelig et RIGTIGT realistisk racerspil, men også hundesvært, men sådan skal det jo være.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
APHAPHSkrevet 09/03-05 11:49 
Ja, for tiden spiller jeg GTR, men også titler som Sports Car GT og Gran Prix Legends.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
BaggyBaggySkrevet 09/03-05 12:00 
Gran Prix Legends er kongen... Desværre virker det kun på min gamle Com, så spiller kun offline. Sports car GT har jeg aldrig været glad for...
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
BeanoBeanoSkrevet 09/03-05 12:44 
Findes der egentligt kvalitets rat der virker med både PS2 og Xbox ?
BaggyBaggySkrevet 09/03-05 13:46 
Mener snart der kommer et Speedster rat/pedal til boxen men om det også virker på ps2 ved jeg ikke.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
59 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig