X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

AC vs HM


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 24/09-04 09:31 
Hey! Så er AC endelig kommet ud, og tænkte på at snuppe det i EB idag, da jeg godt kunne tænke mig at prøve en anderledes type spil, men jeg er lidt i tvivl fordi Harvest Moon ser altså også rigtig godt ud.

Og da de begge er lidt sim agtige, så undre jeg mig over hvilken en der er bedst?

AC har vist dybere interaction mellem personerne, og handler mere om byen, mens Harvest Moon handler om at leve sit liv på farmen, mens året skifter...

grafik`? lyd? holdbarhed? gameplay?

Hvad holder mest?

Jeg har egentlig heller ikke prøvet den her type spil før, så det er lidt nyt, men kunne godt tænke mig at prøve det, for at se hvordan det er:P

-Val
Well crucify the insincere tonight...
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 24/09-04 09:56 
Personligt synes jeg at Animal Crossing bliver utrolig kedeligt, utrolig hurtigt. Der sker ikke nok.
The DaneThe DaneSkrevet 24/09-04 10:03 
Har ikke prøvet Harvest Moon, men Animal Crossing var da meget sjovt i et godt stykke tid - og selvom det bliver kedeligt igen efter at man hiver det frem efter et stykke tid, så kan det trodsalt hives frem igen.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SumezSumezSkrevet 24/09-04 12:13 
Den største forskel er nok at der er mere fokus på fremskridt i HM, der har mere "historie", og mulighed for at gifte sig og få børn og den slags. Mulighederne varierer selvfølgelig afhængigt af versionen, men ikke meget.
AC er mere et evighedsspil, med fokus på at indrette sit hus med det utal af møbler, man kan finde. Det er temmelig centreret omkring det faktum at spillet kører i real-time, altså det er hele tiden samme tid og dato som i virkeligheden. Der er også mange tilfældigheder i AC, hvor HM er kører ét forudbestemt forløb på nogle "år".
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig