X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Hut


Svar
RJKRJKSkrevet 24/09-04 00:50 
Er der nogen der kender denne onlinebutik eller har købt fra den? Jeg har søgt, men kunne ikke lige finde den nævnt andre steder.

Jeg faldt over det kommende Shadow Hearts: Covenant til blot £11, hvilket lyder utroligt billigt.

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 24/09-04 10:29 
Nu er Shadow Heart heller ikke lige mainstream-serien. Det første spil var vist også ret billigt?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 24/09-04 10:32 
Det første spil var standardpris (men blev relativt hurtigt sat ned).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Per SPer SSkrevet 24/09-04 10:50, rettet 24/09-04 10:51 
Det ser ud til at de har forvekslet budgetudgivelserne fra Midas med Midway under rubrikken "artist". Derfor den meget lave pris.

Hvis reglerne er den samme som herhjemme, så hæfter de for den annoncerede pris online. Skader vel aldrig at prøve.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SumezSumezSkrevet 24/09-04 11:32 
Hvis man bestiller fra deres site, kommer man vel til at betale den pris, der står på sitet, uanset hvad de siger.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 01/10-04 23:29 
Ser ud til at spillet har fået en standardpris nu :(
Ville ellers gerne have haft det.
Nogen, der formåede at få spillet til den tidligere annoncerede pris?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
solid snakesolid snakeSkrevet 25/12-10 01:58 
Jeg har købt Silent Hill Shattered Memories til PS2 fra The Hut, men spillet var ikke i folie..

De påstår at sådan får de spillet fra producenten, jeg ville lige høre, om der er andre med samme oplevelse..?

For mig betyder det at spillet kan være brugt, men det er måske bare mig der er sart.. :-S
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig