X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp til opgave (danne en computer)


Svar
The DaneThe DaneSkrevet 23/09-04 15:10, rettet 23/09-04 15:12 
Ja, jeg søger lige lidt ekstra hjælp her i 11. time - den skal afleveres imorgen ca. 12.
I store træk skal jeg i opgaven opremse de dele der kan være i en computer, skrive om dem (hvad de kan/gør, etc) og så finde komponenter til at danne en computer, så billigt så muligt (relativt) iforhold til det vi skal bruge den til.
Det den så skal bruges til et 3D arbejde (via 3ds max) og photoshop - det burde være det mest krævende.

Men efter lidt hjælp til hvordan det skulle hænge sammen har jeg prøvet med noget i denne stil:
-Intel Desktop Board D865PERLL (Detailsalg) www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=38269
-Pentium 4 3 GHz (Intel Boxed) www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=79078
-2x Samsung 1 stk. 512 MB www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=76931
-Seagate Barracuda 7200.7 Plus www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=22291
-Club-3D ATI Radeon 9800 pro www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=39746
-AOpen FSP300 60PN (Pc)www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=93774

(hvilket så indtil videre skulle blive 6892,-)
Men der mangler jo så et så at sige rimeligt kabinet til at have det i (og andre små komponenter - skærm, mus, tastatur, etc.).
Men er der så nogen herinde, som kan sige om det ser rimeligt ud iforhold til hvad det skulle bruges til, eller har tips til at finde rimelige komponenter?

Indtil videre tak.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig