X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

SNYD


Svar
HNHNSkrevet 24/04-03 11:54 
Er der nogen der kender nogle gode hjemmesider med snyd og gode tips til alle platformer.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 24/04-03 11:55 
www.gamefaqs.com - Både decideret snyd og også masser af hjælp.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SumezSumezSkrevet 24/04-03 11:56 
Og gå nu hjem og skam dig over ikke at kende GameFAQs ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SeventhSunSeventhSunSkrevet 24/04-03 12:08 
ah hvad?

I en alder af 24 år synes du alligevel det er "ok" at snyde?
Det synes jeg er en skam - den eneste man snyder er én selv, nøjagtig som i kabaler.

Jeg har aldrig brugt en snydekode i mit liv.
Som anmelder har jeg enkelte gange overvejet at gøre det for at unlocke de sidste baner, men det har ikke være nødvendigt.

Til gengæld er gamefaqs fed nok til walkthroughs.
Jeg er typen der helst vil opdage løsningerne selv.
Men til tider vil man bare gerne videre.
Senest har jeg søgt hjælp til at klare Nightmare bossen i Metroid Fusion - desværre er der ingen tricks dér.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
AmbyAmbySkrevet 24/04-03 12:13 
så walkthru's er ok, men decideret snydekoder er fyfy ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
MåsseMåsseSkrevet 24/04-03 12:18 
Det er lidt ligesom hvis man er utro med en fra et andet postnummer så er det ikke rigtig utroskab :o) weeeeee
Jeg har købt to Xboxe i håb om at få ligeså meget power som en ps2
NaieraNaieraSkrevet 24/04-03 12:19, rettet 24/04-03 12:19 
Dark-Light >
så walkthru's er ok, men decideret snydekoder er fyfy ?

Walkthroughs fortæller dig hvordan man spiller spillet, mens snyd fortæller dig/giver dig mulighed for, at snyde spillet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 24/04-03 12:26 
Walkthroughs kan være brugbare guides til andet end bare at snyde sig gennem spillet. F.eks. oversættelse af menuerne i japanske spil osv.
Snydekoder kan dog også i nogle spil åbne op for funktioner man ellers ikke ville have adgang til, og tilføje mere værdi til spillet!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RitesRitesSkrevet 24/04-03 12:54 
Jaja, nogle kan ikke klare sig uden...

CheatCodeCentral
» a winner is you «
AmbyAmbySkrevet 24/04-03 13:07 
men hvis man selv vil opdage løsningen i spil, hvordan kan man så synes walkthrus er ok ? Den giver jo netop den direkte vej i mål og giver derved en mere hul fornemmelse når man er igennem ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
NaieraNaieraSkrevet 24/04-03 13:14 
Jeg har brugt guides på et eller andet tidspunkt i alle mine RPG'er (FF7, 8, 9, 10, Chrono Cross/Trigger osv.), simpelthen fordi jeg ikke gider sidde fast, og jeg har stadigvæk hele fornøjelsen. Jeg mener bestemt ikke det er galt at gøre brug af en uskyldig guide i ny og næ.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 24/04-03 13:28 
Når jeg snakker om snydekoder, så mener jeg den slags hvor man taster noget halløj og så spiller man pludselig i godmode.
Eks kan man i PGR kalde sin kører for Nosliw - så er alting unlocket. Det har jeg selvfølgelig gjort så jeg kunne prøve Ferrari F50.
Men da jeg spillede Kudos Challenge igennem, var det med en rigtig kører.

Walkthroughs er netop til at man kan komme videre i sit spil, i stedet for at sidde fast i timevis, fordi man overser noget dumt.
Jeg læser jo aldrig hele walkthrough'en - så ville jeg netop ha snydt mig selv.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KTCKTCSkrevet 24/04-03 13:32 
Jeg må da indrømme, at IDKFA og andre koder til Doom blev prøvet, men det var mest for at prøve at gå amok, uden at skulle tænke på health. Det blev ikke brugt for at komme videre i spillet...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 24/04-03 13:46 
LIM til Wolfenstein 3D var da heller ikke at komme uden om! ;-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
quadquadSkrevet 24/04-03 13:51 
Hehe Azalon...Det er den mest tastede kombination på mit keyboard nogensinde ;)

Selvom jeg tror den skulle være MIL? :)
ChronoChronoSkrevet 24/04-03 15:22 
Jeg mener også at snydekoder og walkthroughs fuldstændigt kan ødelægges spiloplevelsen. Det at sidde fast et sted er jo også en del af spiloplevelsen.

Walkthroughs bruger jeg anden gang spillet skal gennemføres. Så er man sikker på at få det hele med og historien og de vigtigste puzzles, kampe osv har man allerede klaret før.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
NaieraNaieraSkrevet 24/04-03 15:26 
Chrono >
Det at sidde fast et sted er jo også en del af spiloplevelsen.

Det er det da overhovedet ikke! Ja, man skal løse puzzles osv., men når man bruger sygeligt lang tid på at sidde fast et sted, så er det jo bare dumt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ChronoChronoSkrevet 24/04-03 16:28 
Nej, det er ikke spillet der er dumt, men dig :)

Hehe, ej... kan godt se hvad du mener. Hvis man sidder fast i alt for lang tid kan en guide selvfølgelig blive nødvendig.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SideshowSideshowSkrevet 24/04-03 16:41 
Jeg vil nu også mene, at benyttelse af walkthroughs klart er snyd. Der er ikke noget fedt i, at have gennemført et spil vha walkthroughs. Direkte snydekoder er til gengæld kun for folk, som er for ringe til at klare spillet på anden vis. }8)
>>There's only Juan Pablo Angel<<
EulogyEulogySkrevet 24/04-03 17:01 
Restless Eyes >
Jeg vil nu også mene, at benyttelse af walkthroughs klart er snyd. Der er ikke noget fedt i, at have gennemført et spil vha walkthroughs.

Nej men fordi at man lige kigger 1-2 gange i løbet af et helt spil så vil jeg da SLET ikke mene at det ødelækker noget overhovdet det er jo ikke fordi at man priter en walkthrough ud og går 100% efter den. Det er sq da rart at kunne få hjælp hvis man har sat 5-6 timer og bare ikke kan komme videre og istedet for bare at ligge spillet på hylden (som jeg har prøvet et par gange) så lige kigger hvad man skal i den pågældene situation.... Det er jo så bare min mening :)
'Hi super nintendo Chalmers'
SephirothSephirothSkrevet 24/04-03 17:05 
Jeg bruger ALTID guides til rollespil! Det er jo helt umuligt at finde alle de side-quest, secret items osv selv... så er det sku meget handy med en (gerne officiel) guide...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
NaieraNaieraSkrevet 24/04-03 17:20, rettet 24/04-03 21:50 
Helt sikkert. Hvis ikke andet, så skal man have en god guide (GameFaqs, eller officiel BradyGames agtig guide) frem, for at få det hele med anden gang.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SideshowSideshowSkrevet 24/04-03 17:30 
your mamma >
Nej men fordi at man lige kigger 1-2 gange i løbet af et helt spil så vil jeg da SLET ikke mene at det ødelækker noget overhovdet det er jo ikke fordi at man priter en walkthrough ud og går 100% efter den. Det er sq da rart at kunne få hjælp hvis man har sat 5-6 timer og bare ikke kan komme videre og istedet for bare at ligge spillet på hylden (som jeg har prøvet et par gange) så lige kigger hvad man skal i den pågældene situation.... Det er jo så bare min mening :)

Kan sagtens både følge og forstå dig. Min egen personlige holdning er bare anderledes.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
EulogyEulogySkrevet 24/04-03 17:45 
Restless Eyes >
Kan sagtens både følge og forstå dig. Min egen personlige holdning er bare anderledes.

ja det kan jeg godt læse ;P men det er vel også det et forum er til for (at få luftet sine meninger)
'Hi super nintendo Chalmers'
RitesRitesSkrevet 24/04-03 20:57 
Jeg kan heller ikke rigtigt se hvordan det at sidde fast, prøve, blive ved at sidde fast, blive irriteret, prøve igen, blive endnu mere træt, give op og aldrig gennemføre spillet kan gå ind under "en del af spiloplevelsen".
» a winner is you «
ChronoChronoSkrevet 24/04-03 21:08 
Nåja, nu mente jeg jo ikke sidde fast i så høj grad! Det kan jeg nu heller ikke huske at jeg har været ude for - tror jeg har været heldig at vælge de nemme spil :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig