X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Pinligt Gamereactor??


Svar
IkarugaIkarugaSkrevet 22/09-04 20:09 
Jeg har lige læst Gamereactors anmeldelse af Tiger Woods 2005. Hele anmeldelsen er bygget op omkring spillets kvaliteter på Xbox Live og karakteren er bygget på Live-mulighed.

Sætninger som: Tiger Woods PGA Tour 2005 er viderebygningen af en glimrende titel. Der er ikke de store landevindinger, men alene muligheden for at gå Live burde dog retfærdiggøre købet.

og
<... Se hele indlægget


Anmeldelsen hos Gamereactor
58 emne(r).
« < 1 2

Svar
The DaneThe DaneSkrevet 23/09-04 20:13 
Crishake>
Ja, det pinlige er jo, at de ikke siger at de har lavet en fejl. Men ikke mere herfra :-)

- Crishake

Hvor er det lige der ikke siges det er en fejl?
Såvidt jeg kan se ud fra den første kommentar, så står der det er en fejl - og det er også blevet påpeget før i dette emne:

"2004-09-23 10:06:49 [Alan Vittarp / GR® ]

Det er desværre ikke muligt at spille Tiger Woods Live i Europa. EA har valgt at lade denne feature være forbeholdt Nordamerika i første omgang.

Jeg undskylder fejlen - som er nok så relevant."
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
CrishakeCrishakeSkrevet 23/09-04 20:25, rettet 23/09-04 20:26 
Jeps, men de vil jo ikke helt frem til, at de sikkert ikke har spillet selve spillet, og derfor ikke har vidst en dyt om, om der overhovedet var en live del med i PAL versionen. Og ja, det kan man jo så vælge at kalde en fejl, eller ikke. Slut..

- Crishake
JmogJmogSkrevet 23/09-04 20:34 
Nu har vi jo ingen grund til at tro de rent faktisk ikke har spillet spillet. Det kan sagtens tænkes at de har spillet en udgave som de troede ville indeholde yderligere funktioner ved udgivelse.

Det største problem består ikke i at de nævner funktionerne er der, men snarere at de roser dem.
CrishakeCrishakeSkrevet 23/09-04 20:51 
Ja, det er det der virker helt absurd... efter min mening.

- Crishake
RJKRJKSkrevet 23/09-04 20:52, rettet 23/09-04 21:06 
Ikaruga>
Skal vi hermed forstå det således, RJK, at dit konstante forsvar af Gamereactor betyder at du er uenig i den kritik der rettes og faktisk mener at GR er en særdeles glimrende eksponent for gamespressen i DK?

"Konstante forsvar"...? Okay . . .

Hvis du læser tråden igennem finder du sikkert alle de svar, du søger.

Jeg tror næsten jeg vil garantere, at jeg gennem tiden er den, der har klaget mest over fejlagtige oplysninger i danske spilanmeldelser. Pointen er netop, at dette ikke er et enestående problem med en enkelt anmeldelse, men et generelt problem.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HeroldHeroldSkrevet 23/09-04 21:47 
Hvis der endelig skal hetzes i første omgang, er det så ikke nærmere skribenten, der er et kvaj og ikke sitet?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SøgAArdSøgAArdSkrevet 24/09-04 00:38 
RJK>
Jeg håber alle er klar over, at de fleste, der optræder i denne tråd, enten er eller har været tilknyttet magasiner, der er eller har været direkte konkurrenter til Gamereactor. Vi har et felt der hedder "spilbrancherelationer", som bør udfyles af netop denne grund. Det vil jeg så hermed opfordre alle til at gøre, hvis det ikke allerede er gjort.

Derudover håber jeg også, at dem der så alligevel udtaler sig markant om disse ting, i det mindste har deres egen sti ren. Det ville jo være ret dobbeltmoralsk, at udstille andres fejl, hvis man selv begår de samme. Så skal man i hvert fald ikke forvente, at andre ikke også udstiller disse...

Jeg har ingen relationer overhovedet, derfor kan jeg vel godt brokke mig lidt over reviews, der bare er en lille smule hen i vejret! Hvis jeg selv skriver noget, som er helt galt, håber jeg da også andre vil pege fingre af mig.
Home is where the hardware is..
SumezSumezSkrevet 24/09-04 10:27 
Det skal da være tilladt at kritisere uanset hvad man selv har af skeletter i skabet, bare man ikke selv spiller for hellig..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
58 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig