X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wind Waker vs Ocarina of Time


Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 24/04-03 11:23, rettet 24/04-03 11:40 
Hoy small fry!

Jeg tager hul på tråden her - en uges tid før de fleste af jer kan udtale jer - men så kan den jo bare leve lidt længere ;-)

Jeg har nu spillet Wind Waker i de sidste 3 uger - intensivt.
Jeg synes det er et genialt spil.
Behøver jeg sige mere end: Tingle Tuner?

Men en ting som mange nok spørger sig selv om:
Er det bedre end O... Se hele indlægget
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
64 emne(r).
« < 1 2

Svar
JinkJinkSkrevet 11/02-09 12:29 
SeventhSun>
Hvis du tænker på den der mere realistiske grafik, så vil jeg godt sætte min ære ind på at det aldrig kommer.

Zelda - og Link er celshadede nu, lev med det.

Du tog vidst fejl... :)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 11/02-09 12:57 
Tjaeh man skal aldrig være for kæphøj på Nintendos vegne.
Jeg afspejlede jo bare dét, de selv havde sagt.

Og da folk så havde whinet nok, skiftede de selvfølgelig standpunkt - STOR fejl IMO.

Hvis tråden skulle udvides til OoT vs. WW vs. TP, så vil jeg helt klart sætte TP i bunden.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
WehnerWehnerSkrevet 11/02-09 13:09 
Jeg gav op et sted i vindtemplet (i TP). Følte nok mest at tiden var løbet fra det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 11/02-09 13:21 
Sjovt, jeg mener at TP muligvis skal være over de to andre.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SeventhSunSeventhSunSkrevet 11/02-09 13:45 
Irriterer det det dig ikke, at spillet bare er det samme igen igen igen?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 11/02-09 14:06 
Der er da masser af variation i spillet? Er rimelig imponeret af hvordan de har givet hver "dungeon" dens helt unikke islæt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SeventhSunSeventhSunSkrevet 11/02-09 15:37 
Nu tænkte jeg mere, at spillet som helhed er en total kopi af OoT.

Jeg blev træt af, at de ikke havde opdateret formularen noget mere.

Zelda spil har altid været meget ens i opbygningen, men der har IMO været andre forandringer, der kunne give serien et friskt pust.
org. Zelda -> rpg elementer -> dobbelt verden -> 3D (og meget mere) -> celshade + vand verden -> ?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 11/02-09 19:33 
Jeg bliver aldrig træt af Zelda. For min skyld måtte de godt droppe Pikmin 3 og skynde sig at få et nyt Zelda ud!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
BeanoBeanoSkrevet 11/02-09 19:58 
Er Pikmin 3 på vej??
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 11/02-09 20:02 
Jeps det rygtes konstant som den store ting på E3 i år.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
BeanoBeanoSkrevet 11/02-09 20:14 
Åh, jeg slår så lige lidt koldt vand i blodet indtil videre ;)
Var også vilde Nintendo-E3 rygter sidste år... og så fik vi Wii Music :O
SumezSumezSkrevet 11/02-09 20:15, rettet 11/02-09 20:16 
SeventhSun>
Nu tænkte jeg mere, at spillet som helhed er en total kopi af OoT.

Jeg blev træt af, at de ikke havde opdateret formularen noget mere.

Zelda spil har altid været meget ens i opbygningen, men der har IMO været andre forandringer, der kunne give serien et friskt pust.
org. Zelda -> rpg elementer -> dobbelt verden -> 3D (og meget mere) -> celshade + vand verden -> ?

TP genbruger MEGET fra OoT, men jeg synes egentlig det gør det marginalt bedre end OoT, når man ser kritisk på det.

Med din logik, bør OoT jo så strengt taget heller ikke være godt, fordi det er magen til TP :P Jeg synes i hvert fald ikke det skal gå ud over TP, at OoT kom først, jeg kan sagtens spise meget mere fra den tallerken, har det præcis ligesom Born2play (bortset fra at jeg også gerne vil have Pikmin 3 :))
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SeventhSunSeventhSunSkrevet 12/02-09 09:40 
Sumez>
Med din logik, bør OoT jo så strengt taget heller ikke være godt, fordi det er magen til TP :P

Øhhh hva?

Jeg synes jo bare det er uambitiøst af Nintendo, og kedeligt for mig, at TP er en "kopi" af OoT.

Havde jeg aldrig prøvet OoT, ville jeg måske have synes TP var genialt.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 12/02-09 10:55 
SeventhSun>
Jeg synes jo bare det er uambitiøst af Nintendo, og kedeligt for mig, at TP er en "kopi" af OoT.

Kald det hvad du vil, TP er stadig ligeså fantastisk et spil som OoT :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
64 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig