X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fable debat, hvor fedt er konceptet?


Svar
NasakNasakSkrevet 22/09-04 04:18 
Køber nok Fable her i næste måned så tænkte
at det måske var smart lige at starte en lille debat for ligsom at få vendt spillet..

Virker konseptet?

Hvad syns folk egentlig her på play right
om systemet hvor alle handlingerne har konsekvens
for karekterens historie, og om spillets opbygning i det hele taget??
109 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
KeenKeenSkrevet 20/10-04 07:56, rettet 20/10-04 07:58 
Jeg forventer stort set aldrig mere at et spil end at det har et godt gamplay, men begynner jeg også at forvente at der er alle mulige ekstra features, ender det tit med at man bliver skuffet, derfor ser man næsten alrig mig blive skuffer over et spil...

Hvad Fable angår er jeg vild med gameplayet, jeg kunne da godt tænke mig at det var lidt længere og lidt sværere at gennemføre, jeg synes at nogle steder er for nemme at komme igennem hvilket sænker levetiden noget
Men alt i alt synej jeg det er et utroligt godt spil der har ramt plet hos mig, og det skal da klart gennemføres mange gange endnu :)

Edit: det tog mig 10 timer og 50 min. at gennemføre der første gang, hvilket når man tænker lidt ovr det godt kunne have været bedre for et spil der har været så lang tid undervejs
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/10-04 13:29 
Knight Keen>
derfor ser man næsten alrig mig blive skuffer over et spil...

Hitman 2 f.eks? :p

Men jeg er da glad for at der er mange som elsker spillet. Jeg har nok bare forventet for meget af det :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
KeenKeenSkrevet 20/10-04 17:53, rettet 11/11-05 14:18 
Konsolkongen>
Hitman 2 f.eks? :p

Uha det har jeg ikke spillet i lang tid, det må jeg lige huske :)
jaesjaesSkrevet 11/11-05 12:37 
Der er et interessant interview online fra Game Developers Conference 2005, hvor Peter Molyneux og en MS-gut (vist nok en af de mere kendte, men jeg lagde ikke mærke til navnet) taler om produktionsforløbet af Fable, problemerne med dette, og hvorfor spillet ikke blev, som nogle forventede det. Det varer en time.

Fable: Lessons Learned
KeenKeenSkrevet 11/11-05 14:26 
Jeg blev meget overrasket over nogle af de ting der blev sagt, blandt andet at spillet ville have kommet til at vare over 120 timer at gennemføre hvis de ikke havde fjernet alt det de gjorde for at få spillet færdigt inden for en overkommelig fremtid...

En anden ting er at Peter Molyneux rent faktisk synes at spillet nuværende længde er helt perfekt (10-15 timer), fordi at som han sagde, at almindelige folk derfor kan få mulighed for at gennemføre det!. Dette gør mig lidt urolig omkring fable 2, da jeg helst ser et mere omfattende og længere spil...
WehnerWehnerSkrevet 11/11-05 15:23 
Jeg er bange for, at det spil, du søger, kommer til at hedde Oblivion i stedet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KeenKeenSkrevet 11/11-05 15:37, rettet 11/11-05 15:38 
Det er jeg ikke så sikker på for jeg vil ti gange hellere spille fable end morrowind... (se tagline ;))

Jeg kan godt lide den måde som fable spilles på, men det ville jo selvfølgelg være dejlig hvis det var lidt længere...
jaesjaesSkrevet 11/11-05 22:05, rettet 11/11-05 22:51 
I bør (også) se Spore-præsentationen. Fek, det er imponerende. Jeg frygter måske lidt, at nogle af spillets delelementer bliver lidt overfladiske, men det er jo altid faren ved omfattende spil...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 11/11-05 22:41, rettet 11/11-05 22:45 
he lige ang. Spore filmen.. :-)

så se lige denne
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
109 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig