X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Priser for PSP og DS annonceret


Svar
3of193of19Skrevet 21/09-04 15:21, rettet 21/09-04 15:23 
Sony of Nintendo har løftet sløret for launch priserne til PSP og Nintendo DS.

I Japan kommer PSP til at koste 33.000 yen (1850 Dkr), mens DS launcher til blot 15.000 yen (850 Dkr).
Den officielle pris for DS i USA kommer til at liggge ved 149 dollar; PSP prisen er ikke fastsat endnu, men kommer sandsynligvis til at ligge mellem 299 og 349 dollar.

Det burde gøre va... Se hele indlægget
55 emne(r).
1 2 > »

Svar
3of193of19Skrevet 21/09-04 15:21, rettet 21/09-04 15:23 
Sony of Nintendo har løftet sløret for launch priserne til PSP og Nintendo DS.

I Japan kommer PSP til at koste 33.000 yen (1850 Dkr), mens DS launcher til blot 15.000 yen (850 Dkr).
Den officielle pris for DS i USA kommer til at liggge ved 149 dollar; PSP prisen er ikke fastsat endnu, men kommer sandsynligvis til at ligge mellem 299 og 349 dollar.

Det burde gøre valget mellem PSP og DS endnu nemmere end det er i forvejen ;-).

Det hele minder mig meget om Gameboy og GameGear.
Gameboy med den svagere teknologi, men god batterilevetid og pris og GameGear med farveskærm spændende tilbehør (TV tuner, Master System adapter), batterifråds, og en pris der var dobbelt så høj...
WehnerWehnerSkrevet 21/09-04 21:19 
Og det må vel antages, at den kan bruges som controller i FF:CC og Four Swords+ i stedet for en Advance.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
3of193of19Skrevet 21/09-04 21:46, rettet 21/09-04 22:50 
Det kan DS desværre ikke. Den har ikke nogen link port overhovedet, kun wireless.
Den kan heller ikke bruges til at spille system link i GBA spil med.
WehnerWehnerSkrevet 21/09-04 21:57 
Bittert. Så springer jeg over.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JAAJAASkrevet 21/09-04 22:05 
Ja, så blev et forestående DS køb cementeret, selvom jeg forventer en startpris på 1100-1200 kr. her i landet.
3of193of19Skrevet 21/09-04 22:52 
Man kunne jo også bare importere fra f.eks. DVD Boxoffice. De har ikke fastsat en pris endnu (må vi nok regne med i løbet af ugen) men de sender selv XBox hardware portofrit og selv med moms og told bliver det næppe dyrere end herhjemme.
ComradeComradeSkrevet 21/09-04 23:47 
Det minder da slet ikke om Gameboy mod Gamegear..

Sony skal nok klare sig ved hjælp af deres markedsføring!
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
NasakNasakSkrevet 22/09-04 03:08 
Til E3 messen i år siges det at der var totalt tomt nede ved game gear præsentationen..
Det største opbud af mennesker var forand psp messestanden.
Selvfølgelig var der også mange ved Nintendos ds stand!!
glæder mig til psp!det bliver fedt at putte disse mini
spil discs der kan have op mod 1,8 gb lagerplads, i det lille mini drev. oven i hatten har den mulighed for memory stick. Grafisk bliver den også bedre da det nok er omkring ps2 grafik den trækker så kan man sidde i toget og spille gt 4..
ds har to skærme til så man kan spille multiplayer i parken eller lignende.. kampen bliver rimelig lige tror jeg..
Dertil skal det så siges at xbox satser på en 2er af deres konsol så der stadig væk er noget til fjernsynet.

Der er lidt screen shots i nedenstående link..

Link...
ChronoChronoSkrevet 22/09-04 07:49 
Wehner>
Bittert. Så springer jeg over.

Er det ikke lidt snævertsynet at springe over fordi det ikke kan linkes til FFCC? Spillet er altså ikke SÅ godt.

Til den pris skal jeg helt sikkert have en - men venter nok til den europæiske kommer da jeg ikke gider 110v.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RuneSPRuneSPSkrevet 22/09-04 09:42 
Chrono>

Til den pris skal jeg helt sikkert have en - men venter nok til den europæiske kommer da jeg ikke gider 110v.

Den bruger den samme oplader som en GBA SP... så hvis du har sådan en burde det ikke være noget problem at importere :)

Men man kan godt spille MP i GBA spil... man gør det bare trådløst... men det er så heller ikke alle spil der understøtter det, men det er næsten alle... omkring DS til GC tror jeg desværre ikke... men er ikke sikker :/
ChronoChronoSkrevet 22/09-04 09:44, rettet 22/09-04 09:44 
Jeg mener at have læst at man heller ikke kan spille trådløst, men det lyder da godt hvis man kan.

Smart med opladeren - så er der jo ingen undskyldning for ikke at få den med det samme :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RuneSPRuneSPSkrevet 22/09-04 09:45, rettet 22/09-04 09:47 
Hmm... jeg mener bare at have læst at de spil som understøtter trådløst spil med GBA også understøtter trådløst spil med DS... men jeg er ikke sikker skal det så siges :/

Men det er da fedt at PictoChat er indbygget... samt at der medfølger en multi players demo af Metroid Prime: Hunters.... glæder mig MAX til d. 21 november :)
WehnerWehnerSkrevet 22/09-04 09:49 
Chrono>
Wehner>
Bittert. Så springer jeg over.

Er det ikke lidt snævertsynet at springe over fordi det ikke kan linkes til FFCC? Spillet er altså ikke SÅ godt.

Jeg har aldrig spillet særlig meget håndholdt. Kombinationen af at Zelda Four Swords+ og FF:CC endelig kunne spilles, sammenholdt med den lidt sjove touchscreen gjorde dog, at jeg planlagde et køb. Lige akkurat. En af delene er for lidt.

Misforstå mig ikke: I den perfekte verden, hvor jeg var lavet af penge, købte jeg selvfølgelig en DS. Men som det er nu, må man jo prioritere.

Derudover er jeg lidt træt af, at Nintendo endnu en gang foretager underlige dispositioner med deres hardware.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OkottaOkottaSkrevet 22/09-04 10:03 
Hvad er det for nogle "underlige dispositioner"?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
WehnerWehnerSkrevet 22/09-04 10:08 
Der var jo ders valg af cartridge på N64 (og mangel på RGB-signal). De nye små disks på GameCube er vel heller ikke smarte. Tales of Symphonia fylder f.eks. to af dem. Mangel på online-støtte til GamCube er en anden ting. Jeg elsker Nintendo, men nogle gange er de underlige.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OkottaOkottaSkrevet 22/09-04 10:22 
3of19>
I Japan kommer PSP til at koste 33.000 yen (1850 Dkr), mens DS launcher til blot 15.000 yen (850 Dkr).

Sony har vist misforstået noget her; De har ikke monopol på handheld markedet.

De mener simpelthen seriøst, at jeg idag vil gi' 2000,- for en handheld? Tilmed en handheld som ikke kan foldes sammen og lukkes; Med en helt ridse udsat skærm til følge(!)

Fjolser.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RuneSPRuneSPSkrevet 22/09-04 10:24 
Jeg synes nu egentlig det var et godt valg af Nintendo mht de små GC disc's, for det er praktisk talt umuligt at piratkopiere spil til GC pga dem... desuden så hvis udviklerne virkelig VIL så kan de sagtens proppe spillene ned på én disc... et "enormt" spil som Zelda OoT fylder knap 20 mb, og Super Mario Sunshine fylder ca. 120 mb... det er et spørgsmål om at komprimere spillene ordentligt... selv Eternal Darkness som har over 4 timers FMV kunne da sagtens ligge på én disc... netop pga de komprimerede FMV'sne ved brug af DivX...

Og det er da klart at de laver cartridges til DS... en disc tager MEGET af batteritiden så den skal køre rundt, samt det må da være p*sse irriterende at den der disc hele tiden kører rundt... kig bare på PSP og dens batteritid...
RJKRJKSkrevet 22/09-04 10:29 
RuneSP>
et "enormt" spil som Zelda OoT fylder knap 20 mb

Nu er det jo ikke lige spillets "omfang" der fylder. Det er data.

Eternal Darkness som har over 4 timers FMV kunne da sagtens ligge på én disc...

Hvilket så er knapt så mærkeligt, hvis man ser på den tekniske kvalitet af selvsamme FMV => elendig. Prøv at holde den op mod den tilsvarende fra FFX eller andre HQ FMV'er fra Xbox/PS2-spil...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OkottaOkottaSkrevet 22/09-04 10:30 
Wehner>
Der var jo ders valg af cartridge på N64 (og mangel på RGB-signal). De nye små disks på GameCube er vel heller ikke smarte. Tales of Symphonia fylder f.eks. to af dem. Mangel på online-støtte til GamCube er en anden ting. Jeg elsker Nintendo, men nogle gange er de underlige.

Herregud - jeg troede et øjeblik at du snakkede om deres spil. Hvad de har lavet af tekniske dispositioner m. f.eks deres hardware, er ligegyldigt; Jeg køber deres hardware for at spille nogle spil jeg vil spille.

Gamecuben er lille, smart og cute - derfor skal disc'ene selvfølgelig også være små. Hvad mener du med, at disc'ene ikke er smarte? De kan indeholde ca. 2 GB data, og det er rigeligt med plads til spil.

Jeg er iøvrigt af den overbevisning, at Nintendo's valg af cartridge på N64, var en god idé = Ingen loadetider er altid en smuk ting, og spillene kan vist heller ikke ligefrem betegnes som værende for små - Ocarina Of Time, anyone?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RuneSPRuneSPSkrevet 22/09-04 10:33 
RJK>

Nu er det jo ikke lige spillets "omfang" der fylder. Det er data.

Hvad mener du...??

RJK>
Hvilket så er knapt så mærkeligt, hvis man ser på den tekniske kvalitet af selvsamme FMV => elendig. Prøv at holde den op mod den tilsvarende fra FFX eller andre HQ FMV'er fra Xbox/PS2-spil...

Det handler da bare om hvor lang tid de tog om at lave og rendere FMV'en... de kunne da sikkert godt have lavet nogle ultra high poly models osv, og stadig have fået det fittet det ind, ved brug af DivX...
RJKRJKSkrevet 22/09-04 10:39 
RuneSP>
Hvad mener du...??

Grafik og lyd.

Det handler da bare om hvor lang tid de tog om at lave og rendere FMV'en...

Nej, jeg snakker om billedkvaliteten.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 22/09-04 10:48 
RuneSP: Jeg anfægter på ingen måde, at der skal bruges cartridges til de håndholdte.

Okotta: Jeg har selvklart ikke noget personligt imod føromtalte valg mht. til N64. Men markedsføringsmæssigt var det en katastrofe, hvilket PSXs kæmpe kommercielle succes beviste.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RuneSPRuneSPSkrevet 22/09-04 11:00 
RJK>


Grafik og lyd.

Forstår stadig ikke hvad du mener :P
Hvis man kigger på de titler som fandtes til PC på det tidspunkt, som Zelda både slog størrelsesmæssigt og grafikmæssigt, så fyldte det samtidig ca. en 1/10 del af hvad mange af de andre spil fyldte...

RJK>

Nej, jeg snakker om billedkvaliteten.

Nu er det et godt stykke tid siden at jeg sidst har set dem, men selve billedkvaliteten var da næsten ikke til at se forskel på ift de PS2 spil jeg har set...
RuneSPRuneSPSkrevet 22/09-04 11:02 
Wehner>

Jeg har selvklart ikke noget personligt imod føromtalte valg mht. til N64. Men markedsføringsmæssigt var det en katastrofe, hvilket PSXs kæmpe kommercielle succes beviste.

Jepper helt sikkert... Nintendo har aldrig været særlig gode til at promovere sine produkter (specielt ikke i DK/europa, men det kan vi jo så takke Bergsala for), men det ser da umiddelbart ud til at der er kommet andre boller på suppen nu... :)
RJKRJKSkrevet 22/09-04 11:25, rettet 22/09-04 11:25 
RuneSP>
Forstår stadig ikke hvad du mener :P

Hvor meget tale er der i OoT? Hvor meget digitaliseret realmusik? Hvor mange FMV-sekvenser? Hvor mange højopløsningsteksturer?

Kæmpestore områder, der ser ens ud, fylder ikke meget mere, end et lille område.

Nu er det et godt stykke tid siden at jeg sidst har set dem, men selve billedkvaliteten var da næsten ikke til at se forskel på ift de PS2 spil jeg har set...

Så kan jeg jo kun sige, at du tager grundigt fejl. Det vil du opdage, når du engang går tilbage og kigger efter.

EDIT: Og så må jeg hellere stoppe denne off-topic diskussion her. Der er ikke rigtigt noget at diskutere alligevel ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 22/09-04 12:13 
RuneSP>
Hvis man kigger på de titler som fandtes til PC på det tidspunkt, som Zelda både slog størrelsesmæssigt og grafikmæssigt, så fyldte det samtidig ca. en 1/10 del af hvad mange af de andre spil fyldte...

Turok blev iøvrigt konverteret til pc og fyldte nærmest ingenting i forhold til andre pc-titler på det tidspunkt - uden at være dem underlegne alligevel. Udviklere af pc-spil må bare generelt være mere ligeglade med hvor meget spillene fylder.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 22/09-04 12:15 
Wehner>
Tales of Symphonia fylder f.eks. to af dem.

Nu er der jo også PS2-spil som fylder mere end én dvd :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
WehnerWehnerSkrevet 22/09-04 12:24 
Som så ville fylde 4 GC-disks :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OkottaOkottaSkrevet 22/09-04 12:28, rettet 22/09-04 12:29 
U got owned!

:-P
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SumezSumezSkrevet 22/09-04 12:34 
3of19>
Det kan DS desværre ikke. Den har ikke nogen link port overhovedet, kun wireless.
Den kan heller ikke bruges til at spille system link i GBA spil med.

Dér var designbøffen. Nintendo skuffer aldrig.

3of19>
Det hele minder mig meget om Gameboy og GameGear.
Gameboy med den svagere teknologi, men god batterilevetid og pris og GameGear med farveskærm spændende tilbehør (TV tuner, Master System adapter), batterifråds, og en pris der var dobbelt så høj...

Der vil jeg så sige at begge parter har bedre kort på hånden, hver især. DS'en er ikke helt så smart mht. 3D, men vil ikke sige at den lider på samme måde som GB vs. GG. Tværtimod har den jo "upper hand" med sin dual screen og touch screen.
Men også PSP har betydeligt bedre muligheder, da jeg tvivler at den har bøffer så store som Segas forgangne vidunder.

Nasak>
Til E3 messen i år siges det at der var totalt tomt nede ved game gear præsentationen..

Øh?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RuneSPRuneSPSkrevet 22/09-04 12:48 
Chrono>
Turok blev iøvrigt konverteret til pc og fyldte nærmest ingenting i forhold til andre pc-titler på det tidspunkt - uden at være dem underlegne alligevel. Udviklere af pc-spil må bare generelt være mere ligeglade med hvor meget spillene fylder.

Det er også det jeg mener. Hvor der er vilje er der altid en udvej... (eller hvad det nu hedder :)
SumezSumezSkrevet 22/09-04 12:55 
Helt rigtigt. Quake fyldte også betydeligt mindre i N64-udgaven.
Det eneste konkrete pladsforbrug, der har en undskyldning for at fylde, er FMV'er og evt. stemmer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 22/09-04 13:18 
Og teksturer og digitaliseret musik. Ja. Som nævnt ovenfor ;)

Ja, man kan komme utroligt langt ved at planlægge og komprimere sine data. Ja, man kunne godt presse alle spil, der fylder en DVD, ned på en GameCube-disc. Men det ville altså ikke være uden tab. Om de tab ville betyde det store, kommer vel an på de enkelte spil. At se FFVII presset ned på et N64-cartridge ville sikkert ikke have været et kønt syn ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 22/09-04 16:24 
Digital musik fylder så lidt nu om dage, især i forhold til at man alle aktuelle lagermedier er et godt stykke over 1gb, så det tæller næppe længere. Teksturer kunne måske godt lide, men jeg vil også mene, det er begrænset. Det er trodsalt kun statiske billeder.

Det eneste sted, FF7 ville lide på N64 ville jo netop være i FMV'erne! (selv hvis musikken(lydkvalitet) eller teksturerne havde være noget værd)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 22/09-04 16:44 
Snakker vi ikke om DS, N64 og alt muligt? Der er vist ikke 1GB lagerkapacitet på dem ;))
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RuneSPRuneSPSkrevet 22/09-04 17:42, rettet 22/09-04 17:43 
Troede ellers vi snakkede om GC :/

Men endnu en smart ting ved at bruge cartridges til DS er at man ikke behøves et memory card (som man skal til PSP :()...
HulleHulleSkrevet 22/09-04 20:18, rettet 22/09-04 20:18 
Med mindre at udviklerne vælger at spare på pengene, og ikke inkludere batteri i de små cartridges. Så skal vi bruge password i stedet :/
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HardballerHardballerSkrevet 22/09-04 20:43, rettet 22/09-04 20:43 
RuneSP>
Den bruger den samme oplader som en GBA SP... så hvis du har sådan en burde det ikke være noget problem at importere :)

Ved at en (eksempel) US Dreamcast futter af hvis du bruger PAL strømforsyning.. Vil den så ikke gøre det samme med en oplader?
NaieraNaieraSkrevet 22/09-04 20:50 
En US Dreamcast virker fint hvis du installerer en PAL strømforsyning. Jeg har en Japansk Dreamcast med en PAL strømforsyning.

Det er jo samme strøm GBA'en skal have ind, ligemeget hvor den er fra. US og EU maskinerne er jo lige præcis ikke forskellige. Strømforsyningen skal nok spytte den rigtige "slags" strøm ud.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HardballerHardballerSkrevet 22/09-04 20:57 
Det gad den Sport jeg fik fra Koluda ellers ikke.. Der var vidst noget galt med stepdown'en.. Så sagde det Puff.. Bare spørg, whoever det var der købte den af mig..
The DaneThe DaneSkrevet 22/09-04 21:02 
Mon ikke der kommer en eller anden dims man kan og skal købe senerehen til NDS for at koble sammen med sin GC, eller det kan være der er noget lignende på den næste Nintendo konsol.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
3of193of19Skrevet 22/09-04 21:04 
Hulle>
Med mindre at udviklerne vælger at spare på pengene, og ikke inkludere batteri i de små cartridges. Så skal vi bruge password i stedet :/

Nix :)
Nintendo har annonceret at der er save ram i ALLE DS moduler. Kun størrelsen kommer til at variere.
HulleHulleSkrevet 22/09-04 21:05, rettet 22/09-04 21:07 
Kan du stikke mig et link der bekræfter at DS bruger samme oplader RuneSP? Hvis dette er sandt, og man kan bruge samme oplader, så tror jeg da at jeg skal importere min første konsol :)

Edit: Det lyder rigtig godt 3of19 :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
RJKRJKSkrevet 22/09-04 21:06, rettet 22/09-04 21:07 
Hardballer>
Det gad den Sport jeg fik fra Koluda ellers ikke.. Der var vidst noget galt med stepdown'en..

Hvis du bruger BÅDE stepdown og PAL-strømforsyning, så brænder den selvfølgelig af ;p

Naiera har selvfølgelig ret. Jeg har gjort det mange gange. Fx min PAL GCN kører med min US strømforsyning.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HardballerHardballerSkrevet 22/09-04 21:11 
Ikke på samme tid.. 2 forskellige gange.. Men ok, ikke brændt HELT af.. da den kunne starte og læse skiven :S Altså bagefter..
jaesjaesSkrevet 22/09-04 21:33 
Måske lidt halv-off-topic, men er nogen stødt på platform- eller actionspil med "ægte" 2D-grafik (sprites eller bare bare noget som ligner)?

Jeg håber meget, at der bliver udviklet fede 2D-spil til DS, og at Nintendo ikke udelukkende satser på bagkataloget...

Men uanset hvad, så glæder jeg mig meget til den, og det bliver med al sandsynlighed min første håndholdte siden en meget stor Space Invaders-klon fra midten af 80´erne =)
TweelTweelSkrevet 23/09-04 01:20 
Halvt off topic, så jeg gør det kort. Dem der har fulgt bare halvt med på "demo scenen" vil vide at det er imponerende hvad man kan lave med kun 64KB. Til alle andre er der et link.
Jo mere "flash" man vil have, jo større ressourcer kræver det. Men man kan absolut spare rigtig meget ved bare en smule omtanke. Og mon ikke DS'ens cartridges er store nok til håndholdte spil? Det er jo ikke fantastisk detaljerede skærme, eller suveræne højttalere som spillet skal nydes via.

The Produkt
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
SumezSumezSkrevet 23/09-04 09:41 
RJK>
Snakker vi ikke om DS, N64 og alt muligt? Der er vist ikke 1GB lagerkapacitet på dem ;))

Vi snakker GC, selvfølgelig..
Når vi snakker FF7 på N64, er 1GB naturligvis ikke tilgængeligt, og lige præcis heller ikke nødvendigt til noget andet end FMV'erne. Kvaliteten af FF7's musik lyder i forvejen forfærdeligt, og jeg foretrækker faktisk midi'erne (med soundfont) i PC versionen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 23/09-04 11:17 
_Nogen_ snakker i hvert fald om DS og N64, så ;) Jeg snakkede generelt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RuneSPRuneSPSkrevet 23/09-04 16:52 
Mht at DS bruger samme oplader som GBA SP, så må jeg desværre skuffe jer.

Jeg har ikke noget link som bekræfter det.

MEN, hvis man kigger i manualen til DS står der følgende:

"The NDS adapter can be used to charge the NDS unit and for charging the GBA SP."

Der står dog ikke at en GBA SP adaptar virker på en GBA SP og NDS. Men man kan jo aldrig vide. Desuden så da skriver Cube Europe at de billeder de fik tilsendt af NDS + oplader, så stod der et "GBA SP" logo på opladeren. Og så præcis ud som en GBA SP adapter.
55 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig