X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

P.R. 4.2 konkurrencer


Svar
The DaneThe DaneSkrevet 21/09-04 14:57 
Tænkte lige der kunne komme lidt mere styr over det hvis div. konkurrencer blev struktureret, eller at der ihvertfald blev påbegyndt en struktur på nuværende tidspunkt.
Man ved selvf. ikke lige hvem der er med, men som sagt så det ikke bliver helt forvirrende hvordan, hvornår og hvorfor :).
Sidst blev det jo eks. ikke til så meget med den Mario "konkurrence".

Der skal jo også forslag til hvilke konkurrencer der (forhåbentlig) skal på bordet.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
HNHNSkrevet 21/09-04 17:05 
Konkurrence i pes4 selvfølig.

Har et stk pes4 med.
RJKRJKSkrevet 21/09-04 18:23 
Der bliver vanen tro en PES-konkurrence.

Hvis der er opbakning til Samba De Amigo, synes jeg også det kunne være sjovt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 21/09-04 18:26 
Jeg regner også med, at arrangere en konkurrence i et eller andet shoot'em up. Ingen fighter-konkurrencer der varer 6 timer her ;)

Præcis hvad for et det skal være, ved jeg ikke lige...

Og så må jeg jo se, om jeg ikke kan vinde det hele i denne PES4-konkurrence. Henrik var jo ikke en udfordring sidste gang, og jeg er jo kun blevet bedre ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 21/09-04 19:53 
Hvis jeg deltager i en konkurrence til næste træf, og falder i søvn, så har i tilladelse til at vække mig.. :) ærger mig lidt over, at jeg faldt i søvn til Fighter turneringen :!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/09-04 19:57 
RJK>
Hvis der er opbakning til Samba De Amigo, synes jeg også det kunne være sjovt.

Klart! Så skal jeg bare lige ha fundet ud af hvor høj jeg er :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 21/09-04 20:06 
Denne gang må vi ikke glemme at lave Halo-link-up. Hvor konkurrencepræget det skal være ved jeg nu ikke, men måske vi skulle skemalægge det til en eller anden gang lørdag.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
solid snakesolid snakeSkrevet 21/09-04 22:01 
Mig og mine kammerater i Grindsted holder mesterskaber i lørdags, jeg blev nummer 3 ud af 5. Vi lavede det på denne måde. Hver person vælger 2 spil som maks tar 5-7min pr spil
også vælger deltagerne sammen 5 ekstra spil.
Man får point efter hvor god man er i hvert spil.
Det vil sige fra 1 til 5 point kan man få,
alt efter hvor mange man er.
Man skulle så nægte at spille 2 af de valgte spil,
hvilket kunne give de andre en fordel i nogen af spillene pointmæssigt. Men hvis der er nogen som er frisk på nogen konkurrencer, kommer jeg helt sikkert til Næste konsol træf.
vi kan eventuelt lave en præmier af en art.

Vi spillede bla Sega Soccer Slam, Super Pang, Crazy Taxi, Vurtua Tennis med flere.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
SumezSumezSkrevet 22/09-04 12:16 
I kan ikke have Samba de Amigo konkurrence uden mig, det er unfair.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BatemanBatemanSkrevet 22/09-04 13:11 
Mon ikke jeg bør lave en Halo konkurrence :D
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
Le RoofLe RoofSkrevet 22/09-04 21:01 
Naiera>
Ingen fighter-konkurrencer der varer 6 timer her ;)

Nu er der jo ingen som siger at alle skal spille mod alle, for at man finder en vinder...
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
3of193of19Skrevet 22/09-04 21:10, rettet 22/09-04 21:10 
Netop. Bare alle mod mig ;-) Hvis jeg kom til PR4.2.
RJKRJKSkrevet 22/09-04 21:13 
Le Roof>
Nu er der jo ingen som siger at alle skal spille mod alle, for at man finder en vinder...

Det har vi jo så heller ikke gjort. Men når omkring samtlige træfdeltagere deltager i en konkurrence, så tager det jo tid...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
solid snakesolid snakeSkrevet 23/09-04 20:12 
Jeg vil gerne lave en konkurrence som den mig og mine kammerater afholdte i Grindsted. Jeg tro jeg vil lave den sådan at man kan køre nogen om fredagen og nogen om lørdagen, alt efter hvad der er stemning for.
Regelerne er at man skal selv komme med et eller to spil man vil udfordre i.
Og der må ikke udfordes i samme spil 2 gange.
Spillet må ikke tage mere end 5-7min pr duel. Fordi ellers tar det alt for lang tid.
Jeg vil gerne udforder i Crazy Taxi 1 hvem kan samle flest penge på 5 min.

Omkring præmier det ved jeg ikke, vi kunne evt lave en slik pulje hvor folk giver slik for 20kr hver, kom evt med andre forslag til det..
Jeg håber der er nogen som vil nogen som vil deltage.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 25/09-04 17:01 
Er der slet ikke nogen som har nogen forslag til præmier? Eller nogen forslag til hvad spil i vil udfordre i?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
The DaneThe DaneSkrevet 25/09-04 20:35 
Nu er en konkurrence jo ikke ensbetydende med præmier. Der er jo æren :) - også selvom 20,- ikke er så voldsomt meget, så er det en del i det storeløb. Man kan vel også få "en del" for 20,- i sig selv.

Mht. konkurrencer hvis nogen har mulighed for at medbringe "Donkey Konga" kunne man vel også lave noget der i stil med "Samba de Amigo".
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
The DaneThe DaneSkrevet 02/10-04 01:03 
Har lige et forslag til en art konkurrence - det er en simpel "kom længst" konkurrence i enten ét spil eller flere (alt efter om folk har andre forslag).
Handler blot om at komme længst i "Bomber Bob" med et konix Speedking på A500.

(Noter det kommer an på om jeg har fået skaffet benævnte spil, og redskab.)
Da ideen stadig ligger på tegnebrættet kan det godt være den senere bliver revideret lidt.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
solid snakesolid snakeSkrevet 03/10-04 12:54 
Jeg vil godt står for konkurrence eller ihvertfald gøre mit til at det blive gennemført. Det spil man udfodre i skal man altid selv starte med. Det var en regel jeg har glemt.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
MarcusMarcusSkrevet 04/10-04 22:25 
Præmier betyder heller ikke så meget for mig, og hvis de skal være der så kan det jo bare være noget til 10kr. etc.

Tekken konkurrence synes jeg ville være en god idé :)

Måske også noget timetrial i et ellet andet.
solid snakesolid snakeSkrevet 06/10-04 12:28 
Vi kan sagtens sige at bare man købe en ting til cirka 10kr så deler vi det op efter om det skal være 1 eller 2 eller 3 præmier.
Et spil som Tekken er en god ide.
Jeg håber folk vil tage det som en udfordring og komme med nogen flere spil og udfordre i.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 06/10-04 12:55 
Vi kan også sige der blive købt noget fælles for beløbet men så må folk lige komme med nogen forslag.
Så der bliver købt noget alle folk kunne tænke sig og vinde. Ellers bliver det nok bare slik og chips og sodavand man kan vinde.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 07/10-04 12:51 
Der vil også blive udfordret i Athens 2004 i nogen af disiplinerne. evt Beat Mania. Jeg håber det bliver en konkurrence flere vil deltage i. I kan stadig nå at komme med flere forslag til konkurrencen
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 07/10-04 17:14 
Vi kan også dyste i F Zero GX. Det kunne være cool hvis der er en projekter på stedet.
Er der nogen der ved om der er det?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
KeenKeenSkrevet 07/10-04 19:00, rettet 07/10-04 19:01 
Os deltagere kunne jo også donere et spil eller to, så der er "rigtige" præmier
solid snakesolid snakeSkrevet 12/10-04 21:55 
Ja det kunne vi, men så tro jeg at de fleste vil mene at det bliver for dyrt at deltage. Og hvad nu hvis man vandt et spil til en konsol man ikke har?
Ja så kan man jo bare sælge det. Men jeg tro nu vi skal holde fast i at præmieren ikke skal koste mere end 5-10kr pr mand. Hvis hver person køber en pose slik til 5-10kr kan vi lave en 1-2-3 præmier til dem der deltager.
Til evt de 3 bedste og den væreste.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 19/10-04 21:54 
Et spil som jeg ved at folk vil spille i en konkurrence er Soul Caliber 1. Er folk ved at have varmet op til den 29?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 27/10-04 20:03 
Øv Øv jeg er blevet forhindret i at komme, Så jeg vil ikke kunne være der og laver konkurrencer. Men jeg håber at der er en anden, som vil prøve at lave nogen for jer der kommer.
Hav nu en fed weekend alle samme.
Bruno
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
HankyHankySkrevet 28/10-04 11:18 
Mysterious>
Tekken konkurrence synes jeg ville være en god idé :)

Den er jeg 100% med på ;)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig