X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DS release info


Svar
Per SPer SSkrevet 21/09-04 13:31, rettet 21/09-04 13:32 
Hele presseteksten:

Nintendo DS kommer den 21. november i USA

Nintendos seneste spilkonsol, Nintendo DS, vil få verdenspremiere i Nordamerika den 21. november. Den 2. december kommer den i Japan og i første kvartal 2005 kommer den så her i Europa og i Australien.

I USA vil Nintendo DS blive solgt for omkring 149,99 dollars. Prisen i Europa er endnu ikke fastsat. Nintendo DS vil for øvrigt blive den første Nintendo-spilkonsol, der får verdenspremiere i et andet land end Japan.

Softwaren, der går under navnet PictoChat, følger med Nintendo DS fra begyndelsen. PictoChat gør, at du kan skrive meddelelser eller tegne tegninger med den medfølgende pegepind. Det du skriver eller tegner kan du så sende til andre brugere af Nintendo DS.

Nintendo DS har også en funktion, der gør, at den markerer, når der er andre Nintendo DS i nærheden. En funktion der kan bruges, når du vil spille mod nogen i toget, i bussen, på flyet eller færgen osv.

Mere end 100 spilvirksomheder har skrevet kontrakt om at lave spil til Nintendo DS, mens Nintendo selv er i fuld gang med at producere 20 egne titler til systemet. Spilvirksomheder som Eletronics Arts har for eksempel allerede nævnt titler til Nintendo DS som Madden NFL, The URBZ: Sims in the City, Need for Speed Underground, Tiger Woods og GoldenEye.

Nintendo DS kan desuden spille alle de titler, der allerede findes til Game Boy Advance SP. Med andre ord vil købere af Nintendo DS få adgang til langt over 550 spil allerede fra begyndelsen.

Nintendo Co., Ltd., Kyoto, Japan, er en af de førende virksomheder inden for interaktiv underholdning. Frem til i dag har Nintendo solgt mere end 1,9 milliarder tv-spil verden over og skabt populære frontfigurer som Mario og Donkey Kong. Nintendo har også lanceret serier som The Legend of Zelda og fænomener som Pokémon. Nintendo producerer og markedsfører hardware og software til Nintendo GameCube og Game Boy som hidtil er blevet solgt i over 150 millioner eksemplarer, hvilket gør dem til verdens mest solgte spillemaskiner.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
HankyHankySkrevet 22/09-04 10:05 
Nogen der ved om der er regionslås på den?
If not, så må jeg hellere bestille den når
den kommer i USA :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
psychomantispsychomantisSkrevet 22/09-04 10:16, rettet 22/09-04 10:16 
Det skulle være muligt at vælge mellem flere sprog (japansk, engelsk, tysk, spansk osv.) på den, så noget kunne tyde på den bliver regionsfri. Men det er ikke bekræftet endnu om den bliver det.
SumezSumezSkrevet 22/09-04 12:21, rettet 22/09-04 16:25 
Alle Nintendos håndholdte har været regionsfri, jeg tvivler stærkt på at DS'en IKKE(rettet) er det.

Nintendo DS har også en funktion, der gør, at den markerer, når der er andre Nintendo DS i nærheden. En funktion der kan bruges, når du vil spille mod nogen i toget, i bussen, på flyet eller færgen osv.

Sejt nok. Mon ikke PSP har noget lignende.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 22/09-04 12:25 
Sumez>
Alle Nintendos håndholdte har været regionsfri, jeg tvivler stærkt på at DS'en er det.

Ikke...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 22/09-04 12:48 
Ikke.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 22/09-04 13:42 
Ikke?
Er den regionsfri eller er den ikke?
Jeg har ikke hørt noget om at den ikke skulle være regionsfri.
Sony har udmeldt at PSP er regionslåst.
RJKRJKSkrevet 22/09-04 13:53 
Sumez og jeg tror at den er regionsfri ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RuneSPRuneSPSkrevet 22/09-04 14:00 
Jeg tror den er regionsfri....
happyEDhappyEDSkrevet 22/09-04 14:31 
Me to;)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig