X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSTwo annonceret


Svar
HeroldHeroldSkrevet 21/09-04 10:52 
PlayStation 2 Gets New Look
Smaller, Slimmer and Network Ready

London, 21 September 04 – Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) today announced that a completely new look PlayStation® 2 (SCPH-70000 CB) will become available throughout Europe on 1st November 2004.

While inheriting the basic functions and design philosophy of the current PlayStation 2 (SCPH-50000)... Se hele indlægget


Billede
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
65 emne(r).
« < 1 2

Svar
jaesjaesSkrevet 18/01-05 19:44 
Nogen der ved, om Sony har fået sendt en fejlrettet version på markedet?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/01-05 19:50 
Hvad var der galt med den første?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
jaesjaesSkrevet 18/01-05 22:22 
Mange oplever, at maskinen brænder sammen eller opfører sig underligt. I begyndelsen var der tale om, at det kun var folk med chips, men tilsyndeladende er det et generelt problem.
SumezSumezSkrevet 18/01-05 22:54 
Er det ikke meget generelt for Sony-hardware? ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 19/01-05 00:58 
He, jo. Men denne gang står det efter sigende lidt værre til. Pcv.dk har fx midlertidigt taget den af hylden, og der er flere indlæg om emnet i de danske konsol-nyhedsgrupper.
ChronoChronoSkrevet 19/01-05 07:39 
Jeg læste at de tilgengæld sendte ny firmware ud på nettet. Dem som downloadede den fik en defekt PSP som de måtte betale for at få repareret - det er altså sådan de vil tjene penge på den :)

Det var dog vist bare et rygte...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 19/01-05 08:27 
Jaså, men historien er iflg. MagicBox :

"Sony posted a warning to PSP customers in Japan, stating that there is an unofficial update to PSP on the Internet, which upgrades the firmware of the system through Memory Stick and adding new functions such as Voice Chat, E-Mail, and Web browser. This update is not approved by Sony's developers, and it may crash the operating system in PSP and permanently damage the system, Sony will grant no warranty to any damages caused by these updates."

Så folk har vist selv været ude om det...
ChronoChronoSkrevet 19/01-05 10:13 
Jep. Men Sony burde nu alligevel passe på ikke at lække defekt beta-firmware ud på nettet.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 19/01-05 11:10 
Ja, også for dårligt at der nogen der smider med deres Xbox og PS2...

Der må være grænser for hvad man kan anklage en producent for - hvis folk er så dumme at downloade og installere illegal beta firmware eller noget hjemmebrygget software uden om Sony, så må det være på eget ansvar og man er selv være ude om evt. problemer!
jaesjaesSkrevet 19/01-05 15:58 
Hvorfor blander I PSP ind i det? :S
ChronoChronoSkrevet 19/01-05 16:12 
Hov, jeg læser ikke så godt om morgenen :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
jaesjaesSkrevet 22/01-05 19:16 
Så fik jeg svar et andet sted: Sony har lavet en revideret model med et "A" i serienummeret, som ikke skulle have problemet med at laseren brænder af*. Den er vist ikke kommet til Europa endnu.

*Det er lidt uklart IMO i hvilke situationer det sker. Dog er der både rapporteret tilfælde om problemet ved brug af chipede og uchipede maskiner. Der kan p.t. laves et "Laser protection"-MOD billigt (det er en lille chip, som installeres. Det koster ca. 50 kr inkl. chippen). Jeg vil tro, at det kan laves uden at der samtidig indsættes MOD-chip, men det er bare et gæt.
jaesjaesSkrevet 23/01-05 18:04 
Det er hermed bekræftet, at A-modellen findes i Danmark. Cool :)

Fra dk.spil.computer.konsol.bootchip:

"Jeg har én, hvor der er et "A" i serienummeret. Den er fra midt i december og jeg fik den, da min første brændte af i laseren (og den var ikke chippet!!)."
SumezSumezSkrevet 23/01-05 18:12 
Så håber jeg da at det holder, det med at et A betyder at den "virker".
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 25/01-05 15:01 
Det er åbenbart ikke så sikkert alligevel :/

Nå, men så er der vel ikke andet at gøre end at skrive til Sony.

Tråden i dk.spil.computer.konsol.bootchip, via Google Groups.
65 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig