X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jeg er virkelig pissed!


Svar
SøgAArdSøgAArdSkrevet 18/09-04 21:13 
Yeah! Så kom dagen endelig, hvor min GBA SP SoM LE ankom! Jeg pakker spændt pakken op, men der venter mig et skrækkeligt syn. GBA æsken er flået i stykker, det samme er Sword of Mana æsken!

Havde det været en ganske almindelig GBA SP havde jeg nok overlevet, men dette er skrækkeligt. Har told & skat virkelig gennem "voldtaget" min elskede GBA for at opkræve sølle 46,-? Tjaa, anden mulighed er at den er blevet klemt under fragten, hvilket er ret usandsynligt, da pakken er sendt via EMS, som skulle være ret godt. Derudover kan æskerne umuligt være flået op på den måde, da de lå indpakket i boblepapir m.m.

God dammit! Hvad gør jeg?
Home is where the hardware is..
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 18/09-04 22:39 
Det er vel bare at ta' fat i told og skat, hvis det altså er dem der har været bagmænd til denne episode...
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
The DaneThe DaneSkrevet 18/09-04 22:42 
1.Var der forsikring - se om du kan få noget tilbage pga. dette.
2. Klag til hvilken instans du nu synes er korrekt, eller undersøg først hvem der kan være ansvarlig og så afkræv forklaring fra dem.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
HulleHulleSkrevet 18/09-04 22:49, rettet 18/09-04 22:50 
Og pas så lige på med at sende pakken ind til dem for at bevise at dette er sket. Jeg sendte et GBA spil ind da det praktisk talt var mast ind i vores postkasse.

Fik af vide at han nok skulle sende den ind for at få vurderet om jeg skulle få erstatning, og at den ansvarlige ville få en reprimande. Jeg joker løst til den flinke boss på postkontoret, at jeg ikke håber den går tabt under fragten. Han griner tilbage, og siger at det håber han heller ikke.

Hvad er der sket. Jeg har INTET hørt. Samtidig har jeg intet bevis på at den er sendt afsted til dem. Damn this.. Husk at få bevis på at de har dine ting.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
NaieraNaieraSkrevet 18/09-04 22:55 
The Dane>
1.Var der forsikring - se om du kan få noget tilbage pga. dette.

EMS er forsikret...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 18/09-04 23:35 
Hvem skal jeg henvende mig til ang. forsikring? Butikken jeg købte varen af?
Home is where the hardware is..
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig