X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

De' tossede i Washington


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 23/04-03 21:53 
Nu vil bystyret i Washington havde forbudt vold mod politi i spil, og gjort salg af voldlige spil til børn ulovligt.
Min personlige mening. De må da være ikke være rigtig kloge der over. Vil de også til at jagte hekse og brænde komunister igen, eller er det omvendt:/

Læs hele "nyheden" her.
RJKRJKSkrevet 23/04-03 22:15 
Jeg mente at loven var gået igennem?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
GreaseballGreaseballSkrevet 23/04-03 22:24 
Det er stadigvæk noget åndsvagt noget at finde på. Det hjælper jo ingen steder, så bliver det bare spændene af eje den slags spil, for amerikanerne. Men lad os håbe at GTA spillen bliver lavet i EU fra nu af. så de ikke bliver underlagt den åndsvage lov.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/04-03 22:55 
Jammen gælder det ikke kun i amerika? japanerne må vel gerne lave spil med politi-vold, men som selvfælgelig ikke må sælges i USA, eller er jeg helt lost?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SquareSquareSkrevet 23/04-03 23:13 
jeg håber de finder en ordning så vi stadig kan spille spil med fx politi vold ( hehe, GTA... ). Men hvis udviklerne skal ændre for meget i deres spil hvis de skal ud på det amerikanske marked kan det godt være de bare fjerne politi vold helt :( GTA uden politi vold... how ?
It's only a state of mind.
RonaldoRonaldoSkrevet 23/04-03 23:41 
Der findes ingen "rigtig" ytringsfrihed, demokrati eller frihed... Hva fanden, verden består også af mennesker, hvad havde vi regnet med?
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 23/04-03 23:52, rettet 23/04-03 23:54 
Min rant mod verden:

Ja, ja. Forbyd Videospil generelt while you're at it.

Retard kids der, lige meget hvad, er disponeret for "voldsmand syndromet" vil komme til at kede sig.

De vil opdage at volden forøges.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RJKRJKSkrevet 24/04-03 12:38, rettet 24/04-03 12:38 
GTA-udviklerholdet er skam europæere... I hvert fald oprideligt (DMA Design = Skotland svjh).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
GreaseballGreaseballSkrevet 25/04-03 21:27 
Rart at vide:9 så kan vi stakkels europæere få vores daglige fix, af rå vold:)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 27/04-03 03:09 
Men GTA skal jo sælges i Amerika?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RitesRitesSkrevet 27/04-03 08:48 
Det med ulovliggøre salg af visse til mindreårige syntes jeg egentligt er okay.

Så skal de bare hive forældrene med ned.

Men det med udøvelse af vold mod politibetjente er faktisk mere alvorligt.

Spil er elektronisk underholdning, ligesom film. Så vi vil heller ikke se en politibetjent blive slået, skudt whatever. Nu er jeg ikke totalt psykopat, som gerne ser folk i blåt få slag, men tænk på hvor mange af jeres film der har en politibetjent der kommer til skade?
» a winner is you «
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig