X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Metal Slug 3 i DK


Svar
Per SPer SSkrevet 16/09-04 23:58 
Sad og kikkede lidt på den triste danske releaseliste fra Toptronics og faldt så over de her foreløbige datoer på det, efter min mening, bedste Metal Slug spil:

29.10.2004 Metal Slug 3 Xbox

29.10.2004 Metal Slug 3 PS2

29.10.2004 Metal Slug Advance GBA
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
HeroldHeroldSkrevet 17/09-04 10:35 
Er Advance det samme som 3'eren?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Per SPer SSkrevet 17/09-04 11:52 
Jeg har ikke sat mig så meget ind i GBA versionen, men 3'eren - kan - det ikke være.

Såvidt jeg forstår er det selvstændigt, sikkert sammensat af idéer og baner fra de gamle.

Lige nu har jeg ikke mulighed for at sidde og søge efter info, så måske er der andre herinde der sidder med fakta på GBA versionen?
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SumezSumezSkrevet 17/09-04 11:56 
Jeg er imponeret over at det (MSA) kommer i Europa næsten samtidig med den japanske udgivelse.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 17/09-04 11:59 
Det virkede bare sådan ud fra det du skrev - det mente jeg nemlig ikke det var :) Jeg spillede det kort på E3, men det var før jeg prøvede Metal Slug 3.

Men bortset fra det, er jeg enig. Metal Slug 3 er ret godt. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
OkottaOkottaSkrevet 17/09-04 12:22 
Man har pillet for meget ved Xbox versionen, så når man bruger en continue, starter man helt tilbage ved begyndelsen af banen, istedetfor ved det sted man mistede det sidste liv.

Ved ikke hvem der fik den åndssvage idé, at lave det således, men det er ihvertfald nok til at jeg snupper PS2 versionen af Metal Slug 3.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SumezSumezSkrevet 17/09-04 12:33 
Xbox-versionen har sjovt nok en "Only on Xbox" markat på coveret. I hvert fald i den amerikanske udgave.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 17/09-04 13:17 
Det er fordi Sony America ikke har givet lov til at udgive et "grimt 2d spil" til PS2.
RJKRJKSkrevet 17/09-04 13:23, rettet 17/09-04 13:23 
Jeg fatter simpelthen ikke SCEA's QA-politik. Det er jo tåbeligt, hvad de foretager sig ind i mellem. Retrospil er forbudt, men alt muligt skramle 3d-licensspil er OK...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 17/09-04 13:34 
Er 2D nu lig retro? Det alene synes jeg sådan set er helt galt.
Metal Slug 3 er jo ikke ligefrem noget gammelt spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 17/09-04 13:37, rettet 17/09-04 13:38 
Sig det til SCEA ;))

Sega Ages led jo samme skæbne (til dels) og de er vel endnu mindre retro.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 24/10-04 16:07, rettet 24/10-04 16:08 
Apropos SCEA så opdagede jeg lige, at de også har nægtet Syberia II til udgivelse, fordi "ingen gider spille adventurespil" eller noget i den stil. Hvis interesser er det egentligt SCEA tjener? Er pointen at gennemsnitsforbrugeren i USA bliver sur, hvis denne køber et tilfældigt spil og det så ikke ligner alle de andre ligegyldige actionspil? Og det er vigtigere end de forbrugere, der rent faktisk ved, hvad de køber?

Jeg forstår det ikke. Heldigvis er det anderledes hos SCEE, der har accepteret både Syberia II og Metal Slug 3.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SøgAArdSøgAArdSkrevet 24/10-04 16:28 
Det kan vi jo blot være glade for :)
Home is where the hardware is..
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig