X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Alexandra og Prins Joachim skal skilles


Svar
PapandPapandSkrevet 16/09-04 11:02, rettet 16/09-04 11:03 
Så er det en realitet:

Edit: Bare tænd for dit TV. :)

tv2.dk
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
SumezSumezSkrevet 16/09-04 11:07 
Uhauha!
Dette kommer til at have en kæmpe indflydelse på mit liv.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PapandPapandSkrevet 16/09-04 11:10 
Ikke desto mindre synes jeg nu det er sørgeligt. Kongehuset var noget vi kunne være stolte af og på en måde en del af vores ansigt ud til den store verden. Nu kommer det nok til at krakelere en del.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
OkottaOkottaSkrevet 16/09-04 11:14 
Enten skal de skilles (og så er det utroligt, at det tog så lang tid for hende at finde ud af, at han er bøsse)

Eller så er pressemødet for at fortælle, at Mary er gravid.

Men kudos til Alexandra, for at smutte fra det brædt som Joakim er - hvis det altså er det, det her handler om.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
nerosnerosSkrevet 16/09-04 11:18 
Så har vi balladen i Danmark!!!!
Bashful Neophyte
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 16/09-04 11:21 
syret...det må da være første gang i danmarks historie!

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
MarcusMarcusSkrevet 16/09-04 11:24, rettet 16/09-04 11:32 
Ja, som Sumez siger har det ikke i sig selv konsekvenser. Men det trækker ned på respekten for kongehuset og øger chancen for at vi omsider bliver en republik.

Ja tak, så kan de besatte endelige begynde at foretage sig noget i deres eget liv.
The DaneThe DaneSkrevet 16/09-04 11:48 
Ærgeligt ærgeligt, men den slags sker jo.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/09-04 12:46 
Ja, oprigtig talt. "Balladen" er da kun i pressen. At to mennesker finder ud af at de ikke kan leve sammen, og derefter vælger at blive skilt, kan da kun betragtes som modent. Det viser samtidig at vi har et kongehus som tilpasser sig nutiden. Hvilke grunde de har haft til at blive skilt kommer vel egentlig ikke os ved. Men selvom det kunne være befriende at prins Joachim "sprang ud" såfremt han virkelig har en ikke-heteroseksuel orientering, er og bliver det en privat sag. Jeg har ihvertfald ikke fået mindre respekt for det danske kongehus. En skilmisse er aldrig sjov og de har helt sikkert nok at bekymre sig om, uden alle kigger dem over skuldrene.
nerosnerosSkrevet 16/09-04 12:53 
Ja men Se og Hør vil meske sig i lækkerrier fra nu af!
Bashful Neophyte
ValkyrieValkyrieSkrevet 16/09-04 13:10 
Se og Løgne, mener du vel?

Man kan ikke stole på noget af hvad de siger.

"OMG.. Se de første billedere!!! marys nye sko omg...!!!!!!!!11"
Well crucify the insincere tonight...
BobbeBobbeSkrevet 16/09-04 14:47 
Så var der dem der var så heldige at få lov at se pressemødet, og derfor slippe for Dansk :)
Spiller nu: Wii
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 16/09-04 15:02 
Jep, vi slap for tysk... men gik i edb-rummet i stedet :p

De næste bliver vel - Pingo og Mary? Syntes hele tiden det har været for "kunstigt" med de to, til ære for pressen. Ligner ikke de virkelig er så forelskede som vi hører hele tiden.
KeenKeenSkrevet 16/09-04 15:07 
så tror jeg hellere jeg ville have dansk :)
DenverDenverSkrevet 16/09-04 15:27 
Mit forslag, lav en Henrik VIII.
Et par år i tårnet og så af med hovedet!
DommergaardDommergaardSkrevet 16/09-04 15:42 
Jeg VIDSTE det, han er bøsse! (Ikke fordi der er noget galt i det!)
AmbyAmbySkrevet 16/09-04 15:52 
Ja i denne svære stund kan vi da glæde os over at WinRAR har et godt tilbud til os :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KilroyKilroySkrevet 16/09-04 16:34, rettet 16/09-04 18:40 
Jeg har egentlig ikke lyst til at vide hvordan Sonic.dk kan være så sikker:S

Men naturligvis er det lidt ærgeligt, i og med mange ser kongehuset som "Det Ideelle", men hvis der var så meget knas i maskineriet til at det kunne fortsætte, så ville det have været galimatias at fortsætte det.
Kilroy Was Here
HyakotakeHyakotakeSkrevet 16/09-04 17:30 
Alexandra's erindringer kan snart købes i alle velassorterede bogbutikker.

Spørg efter titlen "Sucky Sucky, 5 Meellion Dollars"

Den perfekte julegave!
Per SPer SSkrevet 16/09-04 18:43, rettet 16/09-04 18:45 
Godt nok er det her et off topic forum, men sprogbruget i et par af svarene var/er over grænsen for det acceptable. Stop det.

De værste er slettet og henstillinger tildelt.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
BlossomBlossomSkrevet 16/09-04 19:57 
Jeg synes det er synd og skam at de skal skilles.

De kongelige står jo som danskernes forbilleder, og de er billedet af den store drøm om et tornerose/askepot eventyr som de fleste mennesker kun kan drømme om.

Sammen med skilsmissen brister billedet om eventyret.
Askepot og prinsen bliver jo aldrig skilt.

De kommer for langt ned mod almindelige danskeres hverdag og problemer.

Men samtidig vil jeg give flere af jer andre ret.

For mig har ægteskabet også altid virket som noget stift og falsk noget... I hvertfald fra Joakims side.
Jeg har aldrig set et interview eller et billede hvor han har kigget på Alexandra med samme kærlighed i blikket som hans storebror har, når han kigger på Mary.
Derimod er jeg helt overbevist om, at Alexandra giftede sig af kærlighed.

Inden idag, ville jeg aldrig have gættet på at der skulle komme en skilsmisse imellem nogen af de to prinser og deres koner, og er stadig meget overbevist om, at det ikke sker mellem Frederik og Mary...

Men dagens hændelse viser, at selv ikke kongelige prinser kan vide sig sikre hvis de "glemmer" deres koner/familie, og ikke behandler dem som de burde.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
Zzap!Zzap!Skrevet 16/09-04 20:08 
Der går nogle hårdnakkede rygter om, at ham og papa i virkeligheden spiller for ”det andet hold”.
Gad vide om det er dét der har spillet ind?
Born to kill space
BlossomBlossomSkrevet 16/09-04 20:11, rettet 16/09-04 20:12 
>>Sarnath<<

Hov Hov Hov mester !!!

Læs venligst ovenstående indlæg ordentligt inden du kommer med dit vrøvl.

Jeg har aldrig sagt at de var bedre mennesker end almindelige borgerlige danskere..

Jeg har kun sagt, at i forhold til det forbillede og det eventyr deres kongelige liv og status repræsenterer, så er de kommet for langt ned mod os borgerlige mennesker på grund af skilsmissen.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 16/09-04 20:23 
Blossom>
Sammen med skilsmissen brister billedet om eventyret.
Askepot og prinsen bliver jo aldrig skilt.

Du læser for lidt tegneserier :-) Jeg kan anbefale serien "Fables" fra DC Comics. SÅ skal du se rigtige eventyr!

Zzap!>
Der går nogle hårdnakkede rygter om, at ham og papa i virkeligheden spiller for ”det andet hold”.

Like father, like son, ikke sandt? :-) Tag det som empirisk bevis for at både snobberi og homosexualitet er arveligt betinget.
quadquadSkrevet 16/09-04 20:41 
Hyakotake>
homosexualitet er arveligt betinget.

Hvor paradoksalt det end må være.
WehnerWehnerSkrevet 17/09-04 00:47 
Blossom>
De kongelige står jo som danskernes forbilleder

Nej.

Vent, lad mig omformulere det: Nej.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OkottaOkottaSkrevet 17/09-04 01:14 
Blossom>
De kommer for langt ned mod almindelige danskeres hverdag og problemer.

Jeg håber ikke det kommer som et chock for dig, men kongelige er også almindelige mennesker, med almindelige hverdage og almindelige problemer.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
BlossomBlossomSkrevet 17/09-04 04:26 
Tjah.. det er tydeligt at I enten fuldstændig misforstår mig eller hader det danske kongehus..

For det første...

JO... Kongehuset har altid været et forbillede for danskerne... måske ikke for jer, men for så mange andre..
alle meningsmålinger viser jo også at danskerne elsker kongehuset...

For det andet....

Jeg har aldrig sagt at jeg ikke troede de var almindelige mennesker...
Det er jeg udmærket godt klar over...
Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det bedre, så det opgiver jeg....
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
RitesRitesSkrevet 17/09-04 08:29 
Who cares...

Folk bliver gift og skilt hver dag. Medmindre Kongefamilien virkelig ER bedre mennesker og nogen som man bør leve sit liv efter, så er jeg da bedøvende ligeglad med om de får børn, bliver skilt eller har hovedpine.
» a winner is you «
SumezSumezSkrevet 17/09-04 09:55 
Det ville da være et elendigt "forbillede" at forblive gift, selvom ens forhold ikke fungerer!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 17/09-04 10:04 
Hørt!
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CrishakeCrishakeSkrevet 17/09-04 12:52 
Nu bliver det en trist nytårsaften i kongehuset... Der røg den sidste kineser.
MarcusMarcusSkrevet 17/09-04 13:30, rettet 27/03-13 16:53 
Jeg sagde noget idiotisk.
SumezSumezSkrevet 17/09-04 13:35 
Mysterious>
Homoseksualitet er jo et valg man tager pga. en mislykket opvækst. Det sker bl.a. pga. behandlingen fra fra forældre og forældres personlighed, det kan forvirre barnet væk fra sin naturlige stilling.

Jeg håber virkelig det var en joke..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KilroyKilroySkrevet 17/09-04 14:55 
Mysterious>
Homoseksualitet er jo et valg man tager pga. en mislykket opvækst. Det sker bl.a. pga. behandlingen fra fra forældre og forældres personlighed, det kan forvirre barnet væk fra sin naturlige stilling.

Iøvrigt er der diverse kilder der peger på at prinsen er hetero alligevel.

Og jeg er enig med Wehner og andre, de er ikke forbilleder og der er intet der gør dem til bedre mennesker eller gør dem mere værd etc. Så jeg kan ikke se idéen i at skrive at det "selv" kan gå galt i deres familie.

Forskere har påvist, at hvis et foster bliver påvirket en ugen efter undfangelsen med det kønshormon, der er tilknyttet det modsatte køn, så er det næsten sikkert at fostret udvikler homoseksuelle tendenser? (Denne undersøgelse blev kun udført på mus. Derfor vil jeg ikke vove at gå så langt, at påstå at det samme gælder på mennesker.)
Det er nu heller ikke prinsens (Eller farmands) seksuelle orientering det gælder, derimod selve skilsmissen.
Kilroy Was Here
jaesjaesSkrevet 17/09-04 16:18 
Mysterious>
Iøvrigt er der diverse kilder der peger på at prinsen er hetero alligevel.


Det er løgn! =)
BobbeBobbeSkrevet 17/09-04 16:59 
hehe...
Det har også været i tvavisen i dag
Ventede bare på nogen ville poste et link..
Spiller nu: Wii
MarcusMarcusSkrevet 20/09-04 09:46, rettet 27/03-13 16:54 
Jeg sagde noget idiotisk.
SumezSumezSkrevet 20/09-04 09:51 
At du tror at homoseksualitet har noget med barnets opdragelse at gøre antager jeg som forkert, men fordømmer det ikke.
Men at du beskriver det som "en fejl i barnets opdragelse", mener jeg er dybt forkasteligt.
Jeg kender absolut ikke til nogen homoseksuelle, der "tror" de tilhører det andet køn.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MarcusMarcusSkrevet 20/09-04 11:46, rettet 27/03-13 16:54 
Jeg sagde noget idiotisk.
SumezSumezSkrevet 20/09-04 11:50 
Hvad for en udvikling?
Du snakker som om det er noget nyt. Det er en naturlig ting, der har været en del af menneskeheden ligeså længe, den har eksisteret, og også findes hos dyr, og var almindeligt udbredt og accepteret, for ikke at sige forventet, i det gamle Grækenland.
Og det er altså 5% af befolkningen, du snakker om.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
solid snakesolid snakeSkrevet 20/09-04 12:57 
Syhhh. Dette er en hemmelighed Joakim og Alexandra skal skilles pga. Et nyt Eu direktiv: Det er ikke tilladt at komme danske pølser i kinesiske dåser.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
CrishakeCrishakeSkrevet 20/09-04 13:04 
solid snake>
Syhhh. Dette er en hemmelighed Joakim og Alexandra skal skilles pga. Et nyt Eu direktiv: Det er ikke tilladt at komme danske pølser i kinesiske dåser.

*lol*
MarcusMarcusSkrevet 21/09-04 08:56, rettet 27/03-13 16:54 
Jeg sagde noget idiotisk.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 21/09-04 15:36, rettet 21/09-04 15:38 
Mysterious>
Der må være en begrundelse og en gendefekt på 5%(var det hos dyr?) lyder urealistisk.

Jeg er lidt i vildrede, men hvis det var rent genetisk betinget ville der vel ikke være homoseksuelle dyr... de ville for længst være luget ud af genpølen, da de ikke formerer sig (så er de da biseksuelle?) Eller har vi at gøre med en form for "almindeligt forekommende" mutation?

(...og er det ikke bare gået ALT for langt off-topic? kan der laves en opsplittet tråd hvis det fortsætter eller noget?)
MarcusMarcusSkrevet 23/09-04 08:01, rettet 27/03-13 16:54 
Jeg sagde noget idiotisk.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 27/09-04 20:57 
Mysterious>
Drenge: Vil gerne opretholde fysisk kontakt med moderen.

Så nu kan Norman Bates og The Bruce også være med.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig