X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Endnu et spørgsmål fra newbie...


Svar
bootsbootsSkrevet 13/09-04 23:51 
Jeg skulle jo lige prøve at lægge lidt musik ind på boxen, og det gik da meget godt; men efter kort tid blev billedet på skærmen helt mørkt.... Er det normalt? Nu sidder jeg så og spiller musikken jeg lagde ind før, og det samme sker efter et par numre - skærmen bliver helt mørk og man kan kun ane "lysshowet".... Når jeg trykker på eject bliver skærmen normal igen. Er min Xbox defekt eller er alt som det skal være?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/09-04 23:54 
Det er pauseskærmen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
bootsbootsSkrevet 13/09-04 23:57 
Tager du gas på mig eller er du seriøs? Hvad er formålet med et "lysshow", hvis det går næsten i sort?
WehnerWehnerSkrevet 14/09-04 00:03 
Væn dig til at en Xbox på mange punkter minder om en PC - så den har altså screensaver :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
bootsbootsSkrevet 14/09-04 00:10 
- som ikke kan slås fra?
RJKRJKSkrevet 14/09-04 00:12 
Hvis du laver lysshowet i "fuld skærm" (Windows...) så bliver den ikke mørk. Tryk Y, hurtigt efterfulgt af X, mens du afspiller musik.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
bootsbootsSkrevet 14/09-04 00:16 
Takker mange gange for hjælpen allesammen. Var helt nervøs for at der var noget galt med box'en.... ;o)
KTCKTCSkrevet 14/09-04 08:12 
Nej, ganske rigtigt er det en screensaver, de har lavet for at skåne dit TV lidt. Du kan også sætte Xboxen til at slukke selv, hvis den står for længe i menuen.

For at teste 100% om der er noget galt, kan du altid smide et spil i maskinen og se om den stadig fader ud. Hvis den gør det er der noget galt.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 14/09-04 09:14 
Wehner>
Væn dig til at en Xbox på mange punkter minder om en PC - så den har altså screensaver :)

Dreamcast gør det også.
Men ok, den kører jo også Windows. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
enfenenfenSkrevet 14/09-04 09:21 
KTC>
Nej, ganske rigtigt er det en screensaver, de har lavet for at skåne dit TV lidt. Du kan også sætte Xboxen til at slukke selv, hvis den står for længe i menuen.

For at teste 100% om der er noget galt, kan du altid smide et spil i maskinen og se om den stadig fader ud. Hvis den gør det er der noget galt.

Der er nu nogle spil, som understøtter screensaver funktionen. Et spil er NFL Fever 2004.
What is the Matrix?
KTCKTCSkrevet 14/09-04 12:05 
Nu skal vi ikke starte på det pc-værk igen, please...

Alle konsoller har indmad, der minder og computere.: Grafikchip, processor, læsemekanisme, kontrolenheder...

Jeg har ikke mødt andre spil end det nævnte med screensaver funktion, men under alle omstændigheder tror jeg bestemt ikke konsollen fejler noget.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
NaieraNaieraSkrevet 14/09-04 12:55 
NBA Inside Drive-serien understøtter også screensaver. Ikke så underligt, da både Fever og ID er fra Microsoft.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig