X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp til iTunes


Svar
fearless popcornfearless popc...Skrevet 13/09-04 18:51 
Hey!

Har lidt problemer med iTunes, da jeg sjovtnok laver dette emne.

- Jeg har sat "iTunes Music folder location" til en mappe, men hvis jeg har haft nogle musik filer, og flyttet på dem, kan den ikke finde den. Vil det det så sige, at jeg skal sidde dobbel-klikke på alle dem jeg har flyttet, og vise den hvor jeg har flyttet dem hen? :)

Tak.
just plug it in.
MIKA-LMIKA-LSkrevet 16/09-04 10:20 
Det smarte ved at lade iTunes ordne din musik er jo netop at det - ja - ordner din musik. I stedet for at have den spredt ud over hele harddisken, samler den al musik nerot et eneste sted, sorteret i mapper efter kunstnere og albums.

Jeg foretrækker langt denne metode - er der andre programmer der skal bruge musikken kan de så, om nødvendigt, henvise til musikken i iTunes folderen, men hvis du virkelig ikke ønsker at iTunes på denne måde skal sortere og holde styr på din musik, er det blot at vælge funktionen fra igen - og så kan iTunes afspille musik fra hvor det end skal være.

(men igen, jeg har eksempelvis al min musik på en ekstern FireWire harddisk. iTunes sorterer og ordner - og jeg skal ikke tænke på andet end at bruge programmet, resten klarer det selv - langt det smarteste imo.)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
fearless popcornfearless popc...Skrevet 18/09-04 23:37 
Jeg fandt ud af det, tak.

Hm, nu står jeg overfor et NYT problem, eller spørgsmål.

Jeg mener, der en gang blev nævnt, at iTunes godt kunne spille WMA, men den kan jeg altså ikke? Min skal konvetere alle WMA'erne, og efter den er færdigt med et nummer, sletter den ikke de orginale. Dét synes jeg, er lidt irreterende.
just plug it in.
MIKA-LMIKA-LSkrevet 20/09-04 09:37 
iTunes kan ikke afspille WMA, men den kan konvertere dem alle til et ordentligt format :)

Træk dem alle ind i iTunes, lad programmet konvertere dem, og slet derefter alle WMA filerne.
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/05-13 16:07 
Jeg er ved at få lange løg af iTunes.

Min PC er sat sådan op at jeg har en lille 40GB SSD til styresystem og programmer, og et par store HDD'er til indhold. iTunes insistere på at tage backup af mine iPad apps på den lille SSD, hvor jeg gerne vil have at den i stedet tager backup på til en af HDD'erne i stedet, men softwaren nægter. Der er tale om ca. 8GB jeg gerne vil frigøre til andet end lige backup.

Jeg har søgt på Google uden at finde noget der kunne hjælpe - der er guides til at flytte "media" mappen, men den fylder ingen ting til sammenligning.

Er der nogen der kan hjælpe inden jeg mister besindelsen fuldstændigt?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/05-13 22:36 
Jeg fandt ud af det: Hvis man klipper det oprindelige bibliotek der hvor man ønsker det ligger, starter iTunes samtidig med at man holder shift inde, vil man kunne få lov til at parre iTunes med et nyt bibliotek eller et gammelt (som man så på snedig vis har flyttet).

Nu sidder jeg så og klør mig oven i hovedet, og undre mig over hvorfor man i den seneste version af iTunes ikke længere kan styrer hvilke bøger der skal lægges på iPad'en. Books-fanen er simpelthen bare væk. Gudskelov for Dropbox.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig