X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Paypal-hjælp


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 13/09-04 17:33 
Jeg har lige solgt lidt ting til en amerikaner og han har overført penge til min Paypal konto. Der står at beløbet er "unclaimed". Jeg har kigget under Help, og der dukker da også lidt op, men spørgsmålet er om pengene er mine, eller jeg skal holde hesten lidt endnu?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
56 emne(r).
1 2 > »

Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 13/09-04 17:33 
Jeg har lige solgt lidt ting til en amerikaner og han har overført penge til min Paypal konto. Der står at beløbet er "unclaimed". Jeg har kigget under Help, og der dukker da også lidt op, men spørgsmålet er om pengene er mine, eller jeg skal holde hesten lidt endnu?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 13/09-04 17:37, rettet 13/09-04 17:39 
Hvis de ligger på din konto er de vel dine?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 13/09-04 17:42, rettet 13/09-04 17:45 
Spørgsmålet er om de gør det... Min balance er $0. Så det ser umiddelbart ikke sådan ud.

EDIT: Der skulle åbenbart lige gå et stykke tid. Så kan man vælge imellem "Deny" og "Accept".... Første gang jeg modtager penge via Paypal.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JmogJmogSkrevet 14/09-04 01:25 
De ligger netop ikke på kontoen før man trykker "accept".
JuggernautJuggernautSkrevet 14/09-04 05:38 
Øh, nej. Det var også det jeg fandt ud af.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 14/09-04 12:45 
Jmog>
De ligger netop ikke på kontoen før man trykker "accept".

Det kommer vist an på forskellige ting. Når jeg modtager en betaling for en eBay-auktion kommer pengene da automatisk ind på kontoen.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 14/09-04 13:02 
Det burde mine kommende penge også gøre nu. Det er vist bare en engangsfornøjelse at man skal godkende indkomsten.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JmogJmogSkrevet 14/09-04 14:25 
Okey, så har de ændret proceduren. Eller måske har det noget at gøre med beløbets størrelse.

Egentlig fuldstændig unødvendigt. Hvem ville dog decline at modtage penge.
WehnerWehnerSkrevet 14/09-04 14:27 
Jeg mener, at man kan ændre i settings, hvorvidt man vil auto-claime eller ej.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PlaykidPlaykidSkrevet 17/01-05 13:56 
Når man nu har købt en vare på Ebay, og transaktionen er blevet bekræftet.
Hvornår vil den så være at finde på saldo udtrækningerne?
Spiller nu: Halo 3
BlossomBlossomSkrevet 17/01-05 14:19, rettet 17/01-05 14:20 
på din Paypal konto eller i din bank?

Når jeg betaler via Paypal går der en uges tid før jeg kan se det på min bankkonto.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
PlaykidPlaykidSkrevet 17/01-05 14:24 
Det er så nok bankkontoen jeg tænker på.
Jeg kan se pengene skulle være trukket iflg. en bekræftelse jeg fik via. mailen.
Men pengene ser rigtigt nok ikke ud til at være trukket, men det er så bare at vente kan jeg se.

Men jeg synes også det er lidt underligt jeg heller ikke kan se pengene er trukket fra mit boomtown køb, endnu.
Spiller nu: Halo 3
BlossomBlossomSkrevet 17/01-05 14:58 
Det tror jeg ikke du skal være nervøs for at de ikke bliver.

Jeg købte også ved Boomtown engang i sidste uge, og det er heller ikke trukket endnu.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
rapsacrapsacSkrevet 17/01-05 16:09 
det skal du være bange for, jeg modtog zelda: the wind waker på udgivelsesdagen men pengene blev først hævet mange måneder senere.
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
Alf81Alf81Skrevet 30/09-07 10:55, rettet 30/09-07 11:28 
For et par dage siden købte jeg et spil på ebay, men da jeg så skulle betale, får jeg beskeden "You may not use MasterCard to fund this payment. Please add a different type of card or use a bank account". Nu er jeg selvfølgelig ikke i tvivl om hvad der står. Jeg kan bare ikke forstå hvorfor jeg ikke kan bruge mit MasterCard til netop denne handel - Kan sælger virkelig bestemme hvilke kreditkort der skal accepteres?

EDIT: Hov, glemte at nævne, at betalingen selvfølgelig var gennem PayPal.
Ting om dét og pis.
WonderboyWonderboySkrevet 01/10-07 02:38 
Prøv at send sælger en mail og spørg hvorfor, har aldrig haft problemer med paypal med det du skriver, men jeg bruger også American Express.
I love monster land
NeonodeNeonodeSkrevet 01/10-07 05:57 
Jeg bruger VISA og har aldrig haft problemer med at betale..
Alf81Alf81Skrevet 01/10-07 11:09 
Jeg har heller ikke haft problemer med MasterCard før nu. Tilmed er det kun denne enkelte handel, for købte fra forskellige steder samme dag... Så eneste mulighed jeg kan komme på, er at sælger har valgt at blokere MasterCard som betalingskort via PayPal? Men det giver bare heller ikke den store mening, da jeg vil mene, at MasterCard accepteres flere steder end Visa uden for Europa?
Ting om dét og pis.
fumfumSkrevet 01/10-07 11:24 
Men, paypal virker jo på den måde, at de trækker på dit kort og sender videre.
Altså er det ikke gennemskueligt for modtageren af pengene, hvilket kort du benytter.
Bare paypal kan trække pengene på kortet.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
Alf81Alf81Skrevet 01/10-07 11:44 
Nej, det er også det jeg ikke fatter.

Men nu har jeg købt det samme spil, bare af en anden sælger - ingen problemer der.
Ting om dét og pis.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/07-08 21:52 
Hvor længe kan PayPal være om at trække penge fra min konto. Betalte for en NAOMI for en uge siden og ingen penge er trukket. I/O boardene som jeg købte af en privat er der trukket for. Jeg er ret sikker på at ham med NAOMI'en har fået pengene da jeg skal ned og hente den i morgen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 08/07-08 00:09 
Det plejer at gå ret stærkt. Sjældent mere end ét par dage.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/07-08 00:10 
Så er jeg måske deres kunde nummer 1000 eller noget? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/07-08 01:16, rettet 08/07-08 01:17 
Arrrgh shit! Tror jeg kom til at bruge min mors kortnummer istedet :/ Den bliver nok lidt svær at forklare hende...

Må skynde mig at ringe til banken i morgen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 08/07-08 02:38 
Hvordan satan kan du være kommet til at registrere din mors kort, aflæse den kode der kommer på bankudskriften og derefter inputte den på din paypal-konto uden at bemærke, det ikke var dit kort?

Jeg er vanvittigt imponereret over din fremskredne senilitet ;-)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/07-08 11:35 
Jeg har før skulle købe noget med min mors kort og det var så åbenbart den email den huskede. Jeg var selvfølgelig så smart at vælge samme password til hendes PP konto... ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/10-08 20:48 
Nu har jeg fået opbrugt mit årlige limit og det skal jeg gerne ha' hævet. Jeg har fået PayPal til at trække de 12.5 kroner, hvor der så på min bankudskrift skal stå et firecifret nummer som jeg skal taste ind og derved blive verified.
Pengene er blevet trukket i dag og jeg ringede så til min bank for at få koden oplyst. Den kan de ikke finde nogensteder...

Kan det være rigtigt? Jeg har ikke homebanking og ligemeget hvor smart det er så gider jeg ikke rodde med at få det til at virke med linux. Jeg var nede ved hæveautomaten i dag for at se om koden var oplyst der men det var den heller ikke.
Kan jeg være sikker på at den vil være på min næste bankudskrift? Og hvorfor kan min bank ikke finde den for mig? Svjv. kunne Kristensens bank sagtens finde den til ham. Jeg skulle gerne bruge den ASAP, så hvad gør jeg hvis banken slet intet fatter?
Spiller nu: Phantasy Star IV
silverstarsilverstarSkrevet 06/10-08 20:54, rettet 06/10-08 20:58 
Banken kan godt se den, du skal bare have fat i en bankmand/dame, der ved noget om tingene. Ring igen og kræv at komme til at tale med en der har lidt styr på det :)
Da jeg i sin tid skulle igennem samme proces var der ingen anden mulighed for at få koden, det var kun banken der kunne se den, den fremgik ikke af konto-udtog eller homebanking.
Det kan dog godt have ændret sig siden.

P.S. Af ren nysgerrighed, hvad for en bank er det? Jeg kan sige at Nordea vidste hvordan Paypal-koden skulle findes i mit tilfælde.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
HankyHankySkrevet 06/10-08 21:10, rettet 06/10-08 21:10 
Da jeg verificerede min PayPal konto, for godt et års tid siden, kunne jeg se koden på mit konto-udtog, endda på udskriften fra hæveautomaten. Der stod beløbet som var blevet trukket, og under navn, stod "PayPal; XXXX"
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/10-08 21:13 
Det er Rise Sparekasse på Ærø... :) Jeg ringede i dag og talte med en der ville prøve at lave et bankudskrift og så ringe tilbage. To timer senere ringede en helt anden som jeg så måtte genfortælle det hele. Han skulle så ringe tilbage senere eller i morgen. Men det lover sgu ikke specielt godt...
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 06/10-08 22:05 
Da jeg skulle have det i sin tid, var min bank nødt til at hive fat i PBS for at få det oplyst.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/10-08 22:15, rettet 06/10-08 22:16 
Ja det var vidst det hende jeg snakkede med først ville forsøge. Hvad ham den anden så ville ved jeg ikke :/ Så må jeg bare sørge for at de får kontakt til PBS så skal det nok gå :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/10-08 17:16 
Jeg tog kontakt til banken igen i dag og bad dem undersøge det via PBS. Det virkede mange tak :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/07-09 19:01 
Kan man overføre penge til en PayPal account der ikke længere eksisterer?

Jeg købte for nogle uger siden en scaler og deinterlacer fra en sælger på eBay. Det viste sig så at de ikke havde den alligevel og vi blev så enige om at pengene skulle tilbage på min PayPal konto.

Dumt af mig har jeg for nylig valgt at tilknytte min PP konto til en ny email, mens min eBay konto stadig er tilknyttet den gamle.

Da jeg så skulle oplyse hvilken PP konto de skulle sættes ind på kom jeg til at skrive den samme email som jeg bruger til eBay, og som jeg ikke har PP på længere.

Jeg opdagede selv fejlen kort tid efter jeg havde skrevet til dem og skrev en ny mail hvori jeg forklarede at de skulle sættes ind på den nye PP-konto da den gamle ikke eksisterede og der ikke kunne sættes penge ind der.
Jeg har nu fået følgende svar:

Hi M Larsen

The refund was made before we received your email on this address :konsolkongen@hotmail.com
For security reason we can only refund the adress that was debited in the first place.

Kan de overhovedet overføre penge til en PP-konto der ikke længere eksisterer? Og er der ikke noget med at man skal acceptere pengene før man modtager?
De må da kunne se at pengene ikke når frem på den gamle konto. Ellers hvad skal jeg gøre?
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 23/07-09 19:23 
Som de skriver det, burde de jo have sat pengene ind på den rigtige PP konto, da de skriver at de af sikkerhedsgrunde kun kan overføre penge til den konto de blev trukket.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/07-09 19:40 
Men det var en helt tredje konto de blev trukket fra ;)

Og der er de for en god ordens skyld heller ikke havnet endnu, med mindre det kan tage lang tid før man modtager.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WonderboyWonderboySkrevet 23/07-09 20:38, rettet 23/07-09 20:38 
Prøv at sende paypal en mail og spørge dem, måske de kan hjælpe dig.
I love monster land
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/07-09 20:46 
Jeg tror ikke jeg skal forvente andet end en generisk standard mail retur hvis jeg spørger dem om det.

Jeg vil egentlig bare vide om PayPal ikke oplyser dem om at kontoen ikke eksisterer mere når de prøver at sende penge til den? De kan vel også trække pengene tilbage når jeg af gode grunde ikke har accepteret dem.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WonderboyWonderboySkrevet 23/07-09 21:14 
Mener at man får en mail fra paypal at pengene ikke kunne overføres, men er ikke 100% siker.
I love monster land
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/07-09 21:15 
Det kunne være jeg bare selv skulle forsøge at overføre et lille beløb til den gamle konto. Så har jeg da det at bruge hvis det bliver afvist.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/07-09 21:23, rettet 23/07-09 21:23 
Hello Martin Larsen,

You have initiated a payment for €1.00 EUR to konsolkongen@hotmail.com. This payment will be completed once the recipient has accepted the payment.

Jeg fik ikke besked om at kontoen ikke var gyldig, men man kan heldigvis fortryde så længe pengene ikke er accepteret.

Det må jeg lige ha skrevet til dem :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WonderboyWonderboySkrevet 23/07-09 21:37 
Ja lige præcis, mente det nok, har prøvet det for nogle år siden at jeg kom til at sende pengene til en forkert emailadresse, og at jeg så anullert overførelsen inde på min paypal.
så prøv at skrive det til dem, det burde de da kunne finde udaf og så overføre dem til din rigtigt mail på paypal.

Håber det lykkes for dig.
I love monster land
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/07-09 21:45 
Det sjove er så at jeg modtog en email på den gamle @hotmail.com adresse, hvori der stod at jeg skulle oprette konto for at få dem.

Men jeg har aldrig modtaget nogen mail på den konto med penge fra firmaet, så jeg tror ikke de har sendt dem endnu.

Jeg fandt også ud af at jeg kunne tilføje min gamle email til min PayPal konto, så uanset hvilken af de to de har overført/overfører til så burde jeg kunne modtage pengene nu.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/07-09 20:23 
Jeg måtte ringe til firmaet i frankrig i dag og bede om at få pengene tilbage. Jeg blev lovet at de ville komme senere i dag men det er endnu ikke sket. Jeg ringer igen på mandag med en lidt mere vrissen tone og forlanger at de overfører mens jeg er i røret.

Hvis det heller ikke virker er der så nogen der har erfaring med hvordan eBay/PayPal skal kontaktes i sådan en forbindelse? PayPal reklamerer jo med at pengene er sikret når man betaler på den måde.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 14/06-10 21:31 
Nogen der har verified deres account, og hvad er det præcist man siger ja til? Jeg har nemlig fået en mail fra PayPal her i aften hvor de skriver således:

Vi har lagt maerke til, at du naesten har nået graensen for hvor
meget du kan overføre på din PayPal konto. Når du først når denne
graense, vil du ikke laengere vaere i stand til at benytte dig af
fordelene ved at betale eller sende penge online. Men du skal ikke
bekymre dig. For at forhøje overførselsgraensen, skal du bare
blive godkendt.
Bashful Neophyte
HulleHulleSkrevet 14/06-10 22:12, rettet 14/06-10 22:13 
Du skal bruge de 4 cifre som fremgik af din transaktion, da du tilføjede/linkede dit kort til Paypal.. Når de 4 cifre er tastet, er dit kort godkendt, og grænsen hæves.

Tjek din netbank/kontoudskrifter for at finde de fire cifre.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
nerosnerosSkrevet 14/06-10 22:54 
Jeg kan se min sidste transaktion ikke er hævet endnu fra min konto så må lige vente lidt med det ;-)

Men tak for dit svar.
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/06-10 23:11, rettet 14/06-10 23:12 
Skal man ikke selv trykke "get verified" eller lign, hvorefter den hæver en 10-12kr fra dit kort? På den transaktion kan du så se den fire cifrede kode du skal indtaste på siden for at blive godkendt. Når det er sket får du også dine penge igen.

Hvis du som jeg havde problemer med at se koden efter pengene er trukket så få din bank til at kontakte PBS, det virkede for mig.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 14/06-10 23:15 
Ah selvfølgelig nu husker jeg det. Sådan fik jeg det fortalt for et år siden også men gjorde ikke noget ved det. Prøver det nu, så håber jeg ikke det giver problemer..
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/06-10 23:18 
Burde det ikke. Jeg skulle selv ha' min kode sendt en 2-3 gange før jeg fattede det ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
56 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig