X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp til dansespils-indkøb


Svar
HyakotakeHyakotakeSkrevet 12/09-04 21:39 
Forestil jer at være HELT på bar bund. Ikke eje en konsol eller spil og svar på følgende:

Hvad skal man købe sig, hvis man vil spille dansespil (f.eks. Dance Dance Revolution eller lignende)? Er der en samlet pakke med alt inklusiv? Hvilken konsol skal man satse på (PS2 eller Xbox)? (og diverse andre info I kan supplere med)
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 12/09-04 21:49 
jeg skulle snart få to måtter og Dancestage hjem, så kan jeg jo skrive tilbage!
By the power of Grayskull!
MrCaseMrCaseSkrevet 12/09-04 22:29 
Jeg ville anbefale enten en PSX eller en PS2

Det er helt klart der der er flest dansespil. Til xbox er der kun lige kommet ét enkelt, for nogle måneder siden.

Dancing Stage er toppen af dansespil (spillet hedder Dance Dance Revolution i Japan og USA).

Fås i mange versioner (der alle er stort set ens, bortset fra numrene man kan danse til) til både psx og ps2 (og andre platforme også, men hovedsageligt til de 2)
Have you considered sucking less?
KeenKeenSkrevet 13/09-04 08:06, rettet 13/09-04 08:07 
Dancing stage unleashed til xbox kan anbefales, og der kan man godt købe i en samlet pakke med 1 eller 2 dansemåtter (Også det som Thunderbicth venter på)
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 13/09-04 15:33 
fik det lige nu, men er syg så det med at stå der og hoppe gik lidt i vasken.... anyway! det virker ganske sjovt!
By the power of Grayskull!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/09-04 16:12 
Husk at holde pauser!
Da jeg fik mit, spillede jeg 6 timer non-stop, og den næste dag havde jeg så ondt i benene at jeg ikke kunne gå :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 14/09-04 08:57 
Dancing Stage Party Edition til PSX er nok det DDR-spil med flest numre, udgivet herhjemme. Disney Mix har nogle sjove originale sange, der ikke findes i nogen andre af seriens spil. Euromix er også meget sjov, men blegner i forhold til de to andre. Fælles for dem alle er dog at de bruger en forældet engine. Især i Disney Mix kan det være svært at time ens trin.
Dancing Stage Fever, der vistnok endnu er det nyeste til PSX/PS2 herhjemme, skulle så vidt jeg har hørt ikke være særlig interessant pga. et ringe udbud af sange.
Af de DDR-spil jeg har prøvet, må mine favoritter siges at være DDR 5th Mix (japansk udgivelse) og DDRMax (amerikansk udgivelse).
Det skal dog siges at alle DDR-spil nyere end 2nd (re)Mix til PSX kører med forkert timing hvis man kører dem på en PAL PlayStation.

Drop Xbox, DDR-serien hører først og fremmest hjemme på PlayStation.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 14/09-04 16:00 
Tak!

Jeg havde også på fornemmelsen at det var PS jeg skulle satse på.

Sidste spørgsmål:

Er alle PSX-dansetitler kompatible med PS2?
KTCKTCSkrevet 14/09-04 16:06 
Lige så meget som PS2 er bagudkompatibel med andre PSX titler. Så vidt jeg ved skulle alle titler virke (en eller anden ret mig, hvis jeg tager fejl)...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 15/09-04 08:46 
Dancing Stage Party Edition i den originale udgivelse virker ikke på PS2, men den aktuelle Platinum-udgave gør.
Ellers virker alt, så vidt jeg ved.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WonderboyWonderboySkrevet 16/01-10 17:55, rettet 16/01-10 18:28 
Søger efter et godt Dansespil til Nintendo Wii med Dansemåtte til min Niece.
Hvilke kan anbefales?
Og hvor kan de købes henne, helst så billigt som muligt? :)
I love monster land
HulleHulleSkrevet 17/01-10 07:20 
Der blev udgivet et dansespil til gamecube, med Nintendo figurer. Det kan du evt. se om du kan opstøve.

Gamespot review..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
WonderboyWonderboySkrevet 17/01-10 22:41, rettet 17/01-10 22:45 
Hvae kigget lidt på dette Dance Dance Revolution hottest Party 2 til Wii.
Ved ikke om det er godt, nogle der kender det?.
Og nogle der kender et sted hvor de sælger det billig?, helst fra et sted hvor chance for told er lille:), synes de danske hjemme sider er lidt dyre med det, da det bare skulle være en lille extra gave til min Niece.:)
I love monster land
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig