X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

"Byt til nyt" på Wannasave.dk


Reply
AsseAsseSkrevet 12/09-04 18:50 
Hejsa!

Jeg er i øjeblikket på udkig efter ny mobiltelefon. Mine eneste krav er, at den skal koste 1 krone (eller lign) og have kamera, og et abonnement der er bare nogenlunde rimeligt. Jeg har lige nu telia express, men jeg udnytter det slet ikke nok til at det kan betale sig.

Jeg har kigget lidt på www.wannasave.dk, og set at de har et par stykker til en krone, dog på en betingelse; Man skal indlevere en anden mobiltelefon, for at få rabat. I betingelserne for "Byt til nyt" som de kalder det, står der at den telefon man vil sende til dem skal have farveskærm, og ikke må have nogen synlige skader. Jeg har en Nokia 3510i, som jo har faveskærm, men er lettere "defekt". Sagt på en anden måde er det ikke alle tasterne der virker lige godt.

Mon de vil tage imod denne, hvis den ingen synlige skader har, eller skal den også virke 100% perfekt?

Og hvis ikke, er der så nogen der ved hvor jeg ellers kan finde lignende, med kamera og hele skidtet?

Mvh

Asbjørn / Mr.Good
KilroyKilroySkrevet 12/09-04 18:58 
Mon ikke "defekt" dækker over "mobilen må ikke have synlige kratere, brandmærker, manglende tastatur/skærm/bagbeklædning osv."
Jeg tror godt de tager den, så længe at tastaturet ikke hopper af når man kigger på det.
Kilroy Was Here
Danny SallingDanny SallingSkrevet 12/09-04 19:24 
Kan huske fra min tid i Telekæden at de skal virke 100% og være incl. lader der også skal virke 100%, men om de har lavet det om til i dag tror jeg ikke da de sælger mobilerne videre til bla. Afrika.
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
AsseAsseSkrevet 12/09-04 20:48 
Det ville også undre mig, men der står "synlige skader". Det har min ikke, men virker ikke helt perfekt.
Login for at besvare
Username
Password
Remember me