X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aalborgensere/nordjyder til træf?


Svar
WehnerWehnerSkrevet 12/09-04 15:52, rettet 12/09-04 21:23 
Indtil videre er vi mindst seks aalborgensere, der tager til P:R-træf. Det drejer sig om:

Bede-X
Gaku
Hyakotake
Okotta
ZeroBurst
Undertegnede

Hvor stor og mægtig min Carina end er, så er det umuligt, at få plads til seks mand i den. ZeroBurst kan dog måske låne en bil, og således vil der blive plads til fire mand mere.

Så er der andre interesserede fra Aalborg/Nordjylland?

I hvert fald for min bils vedkommende, er der tale om en meget lang endagstur. Vi kører til træffet lørdag formiddag, og kører hjem igen meget sent lørdag nat/tidligt søndag morgen. Det vides ikke helt, om ZeroBurst er klar på en længere tur med overnatning (svar gerne her, Thomas).

Jeg foreslår, at man skriver her, hvis man er interesseret - og under hvilke betingelser hvad angår tidspunkt.

EDIT: Og skriv lige på, hvis I har fjernsyn, der kan medbringes.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OkottaOkottaSkrevet 12/09-04 18:48 
Jeg er klar, og tidspunktet lyder for mit vedkommende også som en god idé.

I skal nok også lige huske at tilmelde jer til træffet, allesammen, går jeg ud fra? ;-)

http://www.playright.dk/arrangementer/pr42/main.php
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
The DaneThe DaneSkrevet 12/09-04 19:17 
Tjaa - sidst jeg så efter på et kort, så var Aalborg Øst også en del af Aalborg ;) (skal bare en tur forbi Randers dagen inden, eller selve dagen for at få nogen hjul at køre på).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
WehnerWehnerSkrevet 12/09-04 20:25 
Ta' til Aalborg Øst
Hvis du virkelig har lyst
Du kommer derfra
Med fødderne først

Anyway, så betyder din tur til Randers vel, at du ikke skal køre med os?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 12/09-04 21:23 
Nåja, og så glemte jeg at spørge: Hvem har fjernsyn vi kan tage med? Kamma bliver nok temmelig bitter, hvis jeg nupper vores :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
The DaneThe DaneSkrevet 13/09-04 08:25 
Næppe - har også en del der skal med.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Bede-xBede-xSkrevet 15/09-04 15:04 
Det har jeg. Hvis nogen vil hjælpe med at bære.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 21/09-04 18:44 
ZeroBurst har meldt fra, hvilket gør det nemmere med kørsel, da vi så er fem og dermed alle kan være i min Toyota Warthog.

Jeg tror godt at vi både kan få plads til Bedes 28" og et 20" jeg kan låne bagi, men er ikke 100% sikker. Der skal vel også være plads til et par enkelte konsoller :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 05/10-04 23:19 
Vi har desværre et problem, der komplicerer det hele betragteligt. Om lørdagen samtidig med træffet holder TRoA - Aalborgs rollespilsforening hvor de fleste af os har tilbragt en usund del af vores ungdom - Halloween-fest.

Johan og Denis prioriterer festen over træffet. Bede ville alligevel ikke komme til den og det samme gælder Okotta, der som den eneste ikke har TRoA-baggrund.

Indtil videre foreligger derfor flg. muligheder, men jeg er meget åben for andre geniale forslag:


1) Bede, Okotta og jeg tager lørdagsturen som oprindeligt aftalt, Screw youse guys. I så fald vil der være plads til andre, der måtte ønske at komme med: Dchang, TheBruce, Born2Play eller andre heroppefra (eller på vejen). Eller ZeroBurst hvis du ombestemmer dig?

2) Denis foreslog at flytte turen til fredag i stedet. Det er en mulighed. Kørsel herfra fredag ved 15tiden, således at vi både kan nå at spise, og være der præcis kl. 18.00 når dørene åbnes. Hjemkørsel henad lørdag morgen.

3)Vi tager den helt store tur og leger ung med de unge og hvad dertil sig hører af sovepose og overnatning fredag. Hjemkørsel lørdag nat, når vi ikke kan mere. Denis og Johan kan blive kørt til Banegården lørdag, hvis de vil med.

Kan I ikke lige give melding her om, hvad I måtte være interesseret i, Johan, Denis, Okotta og Bede - og andre, der måtte være interesserede.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 06/10-04 14:02 
Løsning 1 lyder god. Så kan Bad Ash komme med :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OkottaOkottaSkrevet 06/10-04 15:12 
Jeg hælder også selv mest til løsning 1.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
GakuGakuSkrevet 11/10-04 23:49 
Det ser ud til at jeg bliver hjem. Jeg vil ønske jer alle et rigtigt godt træf.
WehnerWehnerSkrevet 11/10-04 23:54 
Vi tager den oprindelige lørdagstur, Bede, Okotta og jeg + hvem, der ellers vil med. Altså f.eks. Clemen. Hvad med Ralle? Kunne jo tænkes, at han var i Aalborg der. Nogen, der kan kontakte ham?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 12/10-04 12:17 
Jeg kan godt prøve at spørge. Tror dog ikke at han er i Aalborg, da vi så ville have rollespil planlagt ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 27/10-04 17:38 
Så har Okotta også meldt fra, så bliver det en mindre og mindre portion aalborgensere, der dukker op.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig