X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mario Kart og Pikmin 2 billeder


Svar
dpldplSkrevet 23/04-03 12:06, rettet 23/04-03 12:12 
Nu kom de første par billeder fra Mario kart. Der er også nogen fra Pikmin 2.

Billederne er fra det nye Famitsu (som i kan se, så har de bare scannet siderne. Og lagt dem på nettet). Men der er også nogen hi-res billeder på siden.

I må lige selv finde det, da man ikke kan lave direkte link :(
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
ChronoChronoSkrevet 23/04-03 12:22 
Jah, det ser fedt ud! Gad vide hvilken funktion det har at der nu er 2 figurer på hver go-kart?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 23/04-03 12:27 
Af en eller anden grund synes jeg N64-spillet var pænere. :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 23/04-03 12:32 
Chrono >
Jah, det ser fedt ud! Gad vide hvilken funktion det har at der nu er 2 figurer på hver go-kart?

Sikkert noget våben-styrings-sjov
jaesjaesSkrevet 23/04-03 12:33 
Sumez >
Af en eller anden grund synes jeg N64-spillet var pænere. :!

Jeg synes heller ikke der ser specielt flot ud. Men heldigvis, kan meget jo ske inden det bliver udgivet
SøgAArdSøgAArdSkrevet 23/04-03 12:34 
Wauw! Man kan sgu være mange figurer i Mario Kart!
Home is where the hardware is..
RonaldoRonaldoSkrevet 23/04-03 13:39 
Det ser spændende ud... fedt at Nintendo ikke bare laver en grafisk update, men også udvikler selve gameplay'ed. Hvis det så bare var online...
dpldplSkrevet 23/04-03 13:58 
FreddiE: Du må nøjes med LAN gaming. Men det kan altid være der kommer noget ligesom xbox connect :D :P
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
quadquadSkrevet 23/04-03 14:12 
Måske er der 2 figurer til kooperativt?
Den ene styrer og den anden bruger våben og tricks.

Eller måske som i det gamle PC-racerspil B.C
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 23/04-03 14:39 
Så lige billederne på MSN Games, og synes nu det ser ret godt ud! Mario Kart 64 var da enormt sjovt i multiplayer, og nu kan jeg glæde mig til GC-versionen.

Mht. til det med 2 mand på en bil, så ligner det for mig at den bagerste mand kan provokere biler, der kører ved siden af en. Tror det bliver ret sjovt!

Link
JoachimMAJoachimMASkrevet 23/04-03 15:32 
Jeg er da hvertfald ret fortrøstningsfuld. Ser da ud til at man vil få nogle gode grin med sine venner:)
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
RonaldoRonaldoSkrevet 23/04-03 15:41 
Mario Kart og F-Zero kan aldrig gøre op for Gran Turismo, men jeg foretrækker klart de to titler over alle de dårlige rally-kloner til sammen.
ChronoChronoSkrevet 23/04-03 20:09 
Kommer LAN-play til at bruge Broadband-adaptoren? Eller skal man have endnu en udvidelse til cube'en?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
NaieraNaieraSkrevet 23/04-03 20:15 
Det skal du ikke regne med. Det ville jo være meget naturligt at bruge BB adaptoren, da den jo allerede er et netkort alligevel...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ValkyrieValkyrieSkrevet 23/04-03 20:39 
Er det ikke bare lidt åndsvagt at kun lave LAN og ikke online.....? Hvis folk så allerede skal ud og købe BB adapteren, kunne de da lige så godt få den glæde at kunne spille 8 fra hele verdenen!
Well crucify the insincere tonight...
RonaldoRonaldoSkrevet 23/04-03 21:48, rettet 23/04-03 21:55 
Det er ikke koden, som de alligevel har implenteret, det er omkostningerne som dræber. Der er ingen penge i det...

Chrono >
Kommer LAN-play til at bruge Broadband-adaptoren? Eller skal man have endnu en udvidelse til cube'en?

Nintendo's BBA er bare et netkort, det har intet med "bredbånd" at gøre, det er bare et "marketings-term" så folk ved hvad de skal købe hvis de har en kabel/adsl forbindelse. Det vil sige du skal bare bruge 2 BBA'er og et krydset netværks kabel for LAN.
3of193of19Skrevet 23/04-03 21:52, rettet 23/04-03 21:53 
BTW, til dem der ikke er så gode til tysk, så er der coop i Mario Cart GCN. En spiller styrer carten, den anden betjener våbenene. Spillerne kan til enhver tid bytte position, hvilket er nøvendigt, da ikke alle spilfiguerer kan bruge alle items. Derved kan man faktisk spille op til 16 spillere.
quadquadSkrevet 23/04-03 22:05 
Wooot, godt gættet af mig der :P
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 23/04-03 22:46 
Det ligner shite!

...Men bliver sikkert fedt.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RonaldoRonaldoSkrevet 23/04-03 22:53 
"Det ligner shite!" - Det sagde folk også om Zelda... Nu er det ligepludselig en af de flotteste spil derude.
NaieraNaieraSkrevet 23/04-03 22:53 
Mener jeg så stadigvæk ikke det er...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/04-03 23:02 
Der må jeg gi Naiera ret, kønt er det ikke men det har en stil der gør at man ikke rigtig kan afgøre hvor flot grafik det er. (Lidt ala REZ)
Lidt off topic:
Så en vidst ikke helt lovlig demo af DOOM III på min ven's computer i går. Selvom det kørte i laveste opløsning (og laggede helt vildt), er det fanme det flotteste spil i verden, faktisk flottere en FF the movie. så deeeet... (og så kommer det til xbox!!!)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 23/04-03 23:06, rettet 23/04-03 23:11 
FreddiE >
"Det ligner shite!" - Det sagde folk også om Zelda... Nu er det ligepludselig en af de flotteste spil derude.

De to spil kan ikke sammenlignes grafisk IMO.

Mario Kart ligner jo et N63 spil. Men serien har aldrig handlet om lækker grafik - men gameplay.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KTCKTCSkrevet 23/04-03 23:06 
Flottere end FF the movie?!?
Aaaaah, ka' det nu å' pas'...

Det er flot ja, men SÅ flot er det da heller ikke...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/04-03 23:10, rettet 23/04-03 23:11 
Har du set andet end screenshots?
Du skal se det køre på en computer for at kunne bedømme det.
jeg kan godt sige dig at skyggerne er geniale.
Og så er det pisse scarry!!!
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/04-03 23:12 
Born2Play >
De to spil kan ikke sammenlignes grafisk IMO.

ved jeg godt, det var også derfor jeg skrev "off topic" ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
la0sla0sSkrevet 23/04-03 23:18 
rolig nu.. jeg har set det køre.. men det er jo knap nok et spil endnu.. så den slags ting er vel irrelevante...
Hvad sker der?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/04-03 23:19 
Ja det kan jo kun blive bedre den version jeg så var kun V.0,02 så deeeeeeeet......
Spiller nu: Phantasy Star IV
la0sla0sSkrevet 23/04-03 23:30 
men jeg synes Zelda/Celda grafisk er et af de flotteste spil ude på nogen platform. Og klart det afhænger af de grafiske designbeslutninger, men teknisk er det altså også flot og flydende... det er helt igennem et flottere spil end eks. Halo. På den måde at det har mere stil og er bedre artdirected imho. Halo har måske ligeså mange eller flere tekniske delikatesser, men skulle vi snakke ren teknik og ikke indtryk er det jo en helt anden kategori vi skal over i, vil jeg da mene!
Hvad sker der?
KTCKTCSkrevet 23/04-03 23:35 
Konsolkongen >
Har du set andet end screenshots?
Du skal se det køre på en computer for at kunne bedømme det.
jeg kan godt sige dig at skyggerne er geniale.
Og så er det pisse scarry!!!

Selvfølgelig har jeg både set og prøvet "demoen", ellers ville jeg ikke udtale mig om det...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RonaldoRonaldoSkrevet 24/04-03 00:02, rettet 24/04-03 00:05 
Naiera >
Mener jeg så stadigvæk ikke det er...

Ja, det er du så næsten alene om, ALLE de anerkendte anmeldere har rost grafikken, men de har jo også SET det køre i virkeligheden...

Konsolkongen >
Der må jeg gi Naiera ret, kønt er det ikke men det har en stil der gør at man ikke rigtig kan afgøre hvor flot grafik det er. (Lidt ala REZ)

Jeg kan høre du ikke har set det køre, bare vent du vender tilbager med en anden mening.

Born2Play >
Mario Kart ligner jo et N63 spil. Men serien har aldrig handlet om lækker grafik - men gameplay.

Men det er godt du kan evaluere det udfra 4 low-res screenshots...
dRxLdRxLSkrevet 24/04-03 07:59, rettet 24/04-03 08:00 
"Low-res"? Hvad snakker ud om? De billeder der kan ses på gamefront er da "full-res" om noget.

Du skal trykke på de små billeder for at se dem i fuld størrelse ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RonaldoRonaldoSkrevet 24/04-03 08:17 
Okay jeg så bare nogle low-res på en anden site, men sådan nogle screenshots kan stadig aldrig retfærdigøre grafikken.
dRxLdRxLSkrevet 24/04-03 08:19 
Det er så din holdning, de billeder viser tydeligt at texturerne er af meget lav opløsning og at figurerne og omgivelserne er konstruerede af relativt få polygoner. Men det kan være at det bedrer sig inden spillet bliver udgivet.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RonaldoRonaldoSkrevet 24/04-03 11:05 
Det viser de da klart, men hvad billederne ikke viser er 16 characters på skærmen ad gangen, eller hvor detaljeret omgivelserne er.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/04-03 11:17 
la0s >
...det er helt igennem et flottere spil end eks. Halo.

Jo tak! selvfølgelig er Zelda grafisk flottere end HALO, men halo er efterhånden gamelt spil, så det syntes jeg ikke du kan sammenligne.
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 24/04-03 12:44 
Konsolkongen >
faktisk flottere en FF the movie

Rart at andre protesterer, men det må jeg altså også.

Sikke en omgang at lukke ud. Det er fuldstændig uden for proportioner...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RonaldoRonaldoSkrevet 24/04-03 12:56 
Det var vel en joke right?
majjohamajjohaSkrevet 26/04-03 08:59 
Jeg har også fået kigget lidt på billederene og syndes at det er fedt at ikke alle billerne ligner hinanden men er meget forskellige det med "2 i 1" er da ret fedt og alle de nye figure vil jeg helt klart blive glade for men jeg ved ikke helt om det kan måle sig med F-zero GC/AC før jeg for set en trailler
NaieraNaieraSkrevet 26/04-03 12:35 
Brug venligst punktummer og kommaer, så det er til at forstå hvad du prøver at sige.

Tak.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
tue hazukitue hazukiSkrevet 26/04-03 13:33 
dpl >
I må lige selv finde det, da man ikke kan lave direkte link :(

--- Måske lidt off-topic, sorry... ---
Det kan man faktisk godt... jeg har et lille tip som i kan bruge fremover.
I stedet for at klikke på linket som man normalt gør, så højre-klik på linket og vælg 'åben i et nyt vindue'. Kig nu op, og se at hele andressen ligger i adresse-feltet.

Bare tak mig ;D
--- ---
»You'll never walk alone«
BeanoBeanoSkrevet 26/04-03 14:31 
Eller hold shift-tasten nede når man klikker på linket...
jaesjaesSkrevet 26/04-03 15:30 
Eller højreklik på linket, og vælg "kopier genvej"
Alle rådene er for Windows, hvis nogle skulle være i tvivl :)
dpldplSkrevet 26/04-03 16:08, rettet 26/04-03 16:09 
Det ved jeg godt. Men problemet er at man efter et par tryk på det link. Så virker det ikke mere (prøvede det sidst)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig