X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Castlevania 3D?


Svar
Star SoldierStar SoldierSkrevet 23/04-03 12:02 
Der er et lille billede af PS2 Castlevania på gamefront.de (bliver nok snart arkiveret), det siger nok ikke så meget, men det ser pt ikke ud som jeg havde håbet på (ingen kritik endnu ;), vi ser nok meget mere til det snart.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
SumezSumezSkrevet 23/04-03 12:10 
Tjaa. Så er det alligevel slået fast at det BLIVER DMC-agtigt. :!
Det kan dog stadig blive godt. Synes ikke det var 3D-elementet der holdt N64-titlerne fra at være toptitler.

Håber dog endnu at min drøm om et high-res 2D SotN-stil Castlevania med flotte effekter og et soundtrack på samme niveau som SotN og RoB kan blive sandhed en dag...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 23/04-03 12:11 
Pis! :((
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
kimmerkimmerSkrevet 23/04-03 15:29 
Det kan jo være, det er det DC castlevania spil der aldrig blev til noget, bare optimeret.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 24/04-03 00:31 
Hmmm...

Første screen - Se the-magicbox.com
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
la0sla0sSkrevet 24/04-03 08:03 
oh my god

det ser sgu da trist ud
Hvad sker der?
SumezSumezSkrevet 24/04-03 10:46 
Det er stadig Konami. Og det er stadig Iga. Keep your hopes up.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
la0sla0sSkrevet 01/05-03 02:21 
http://www.rpgfan.com/news/pictures2003/castlevania-ps2.jpg

jesus.. det ser trist ud
Hvad sker der?
SumezSumezSkrevet 01/05-03 12:55, rettet 01/05-03 12:56 
Som jeg har sagt en milliard gange før.. IGA har udtalt at han hader CV spillene til N64 og vil for alt i verden undgå at genskabe den "fejl". Det overrasker mig også meget at spillet her skulle blive 3D, men det bliver altså næppe som N64 spillene.. Så skulle der da være noget helt galt.


..er jeg begyndt at lyde desperat?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 01/05-03 16:24 
Det ser ud til at blive isometrisk 3d eller noget i stil med Pandemonium, men man skal da ikke begynde at bedømme spillet ud fra et enkelt margarine-gnidret screenshot. Ingen grund til at være skeptiske, så længe det er Iga - semi-3d eller ej...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
RJKRJKSkrevet 01/05-03 17:00 
Det jeg ser ligner overhovedet ikke noget ala Pandemonium. Mere noget ala Tomb Raider :-/

Så håber jeg bare at de holder kameravinklen rigtig langt væk og gerne låser den...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 01/05-03 19:24 
Jeg synes bare stadig det screen ligner r*v, så jeg savler efter en video... om den så er i low-res mpeg.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig